چرا در استان مازندران ویلا ساحلی بخریم ؟

19 شهریور 1401
0 دیدگاه

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

مناظر خیره‌کننده دریای خزر را در پیش چشمان خود به تصویر بکشید و هنگام طلوع خورشید با شنیدن صدای برخورد ملایم امواج بیدار شوید و  در حالی که غروب خورشید را روی آب های دریای خزر تماشا می کنید خود را به نوشیدن یک فنجان قهوه گرم در بالکن ویلای ساحلی خود دعوت کنید . بله شگفت انگیزاست! اینها تنها بخشی از مزایای منحصر به فرد داشتن یک خانه در کنار ساحل است. اما آیا خرید ویلا ساحلی در مازندران سرمایه گذاری خوبی است؟ با توجه به آنچه گفته شد، در این مقاله قصد داریم به بررسی نکاتی در رابطه با مزایای خرید ویلای ساحلی اشاره کنیم. چنانچه شما مایل به خرید ویلا در مناطق ساحلی هستید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چرا درمازندران ویلا ساحلی بخریم؟

اگر از دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به زندگی کردن در ساحل و نزدیکی دریا دارید ما به شما خرید ویلای ساحلی در مازندران  را پیشنهاد می کنیم. مازندران استان توریستی کشور ایران به دلیل دارا بودن شهر های ساحلی متعدد ویلا های ساحلی بسیار شیک و مدرن را  برای خرید ارائه می دهد. از جمله شهرهای ساحلی که محبوبیت خاصی  در نزد عموم افراد برای خرید ویلا دارند؛ سرخرود ، بابلسر ، محمود آباد و فریدونکنار  است. درحال حاضر ویلاهای ساحلی به دلیل مزایا و آرامش وصف ناپذیری که به ساکنین خود القا می کند بیشترین قیمت را نسبت به ویلاهای جنگلی ، آپارتمان و … دارد.

 

ویلا ساحلی 14541541641

آرامش معجزه آسای ویلا ساحلی

استراحت در خانه های ساحلی در مازندران توانسته به احیای و تقویت ذهن و بدن شما کمک کند. تحقیقات و بررسی های به عمل آمده حاکی از آن است که صدای امواج، الگوهای امواج در مغز را تغییر می دهد. در حقیقت این صدا بر روی شادابی و تندرستی تاثیر به سزایی داشته و منجر به آرامش عمیق فرد می شود. کیفیت هوای استثنایی استراحتگاه‌های ساحلی به شما احساس پاکی داده و احتمالاً یک خواب خوب در آرامش و سکوت ویلاهای ساحلی  را هدیه می دهد. با معجزه امواج از هر گونه نگرانی، استرس، اضطراب و بی‌ خوابی فارغ می شوید. بنابراین خرید ویلای ساحلی تنها به سلامت جسمی و روحی شما کمک نمی ‌کند، بلکه آرامش مغز شما را نیز به دنبال دارد.

 

با ویلای ساحلی از فواید نور خورشید بهره مند شوید

نور زندگی بخش خورشید از مزایای قابل توجهی بوده که خرید ویلا ساحلی در مازندران به همراه دارد. همانطور که می دانید نور خورشید غنی از ویتامینD  بوده که  نیاز های اساسی  در سلامتی بدن نیز می باشد ازجمله مزایای این ویتامین برای بدن :  افزایش عملکرد سلول ‌های خونی، غیر فعال کردن آنتی اکسیدان های مضر بدن،  استحکام استخوان، حفظ توانایی های شناختی، سلامت مفاصل، کنترل قند خون، عملکرد مناسب سیستم ایمنی بدن و برخورداری از یک روحیه خوب ضروری است.

_____________________________________________________________________________________________________________________

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

چشم‌اندازی زیبا

از مزایای اساسی ویلا ساحلی منظره و ویوی آن  است.  تصور کنید در ویلایی زندگی می کنید که با چشم باز کردن  با منظره ی شگفت انگیز دریای خزر با وسعت بی انتهایش روبرو  می شوید. صبح هنگام  با صدای پرندگان و مرغان دریایی از خواب بیدار خواهید شد. بنابراین اگر عاشق چشم اندازهای بی نظیر و رویایی هستید ما به شما خرید ویلای لب ساحل را پیشنهاد می کنیم.معماران اهمیت این موضوع را می دانند، به همین دلیل است که بسیاری از خانه های ساحلی برای فروش دارای پنجره های بزرگ و ساختمان وسیع هستند.

سرمایه گذاری غیر منفعل

خرید ویلا ساحلی در شمال یک سرمایه گذاری منفعل محسوب می شود. بارزترین مزیت پولی ویلا پتانسیل آن بابت اجاره در تعطیلات است. یک مکان ساحلی نه تنها در تمام طول سال تقاضا خواهد داشت. در واقع خرید ملک ساحلی یک سرمایه‌گذاری بلند مدت  و کوتاه مدت  است که نه تنها اوقات خوشی را فراهم می‌کند، زیرا امکان اجاره آن و تبدیل آن به منبع درآمد ماهانه و حتی روزانه نیز وجود دارد.

ویلا ساحلی 5325858688

اگر به دنبال سرمایه گذاری پر سود هستید خرید ویلا ساحلی برای شما بهتر است

ویلاهای ساحلی از جمله پر فروش ترین و زیباترین ویلاهای مازندران  محسوب می شوند و به همین خاطر اغلب ویلاهای پربازده تری هستند در حالی که شاید اگر همان بودجه را برای خرید یک ویلای جنگلی می گذاشتید نرخ رشد قیمت ویلای جنگلی شما به اندازه یک ویلای ساحلی نبود.  برهمین مبنا ویلاهای ساحلی علاوه بر ارزش اقتصادی بالایی که دارند، بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند.

 دسترسی راحت وآسان  به امکانات شهری در ویلاهای ساحلی

اگر از روی نقشه به استان مازندران نگاهی بیندازید خواهید دید که ویلاهای ساحلی فاصله ی چندانی با جاده های اصلی و مراکز شهری ندارند.  اما ویلاهای جنگلی تقریبا در خارج از شهر واقع شده اند به همین بابت این نوع ویلاها دارای محبوبیت بیشتری هستند.

_____________________________________________________________________________________________________________________

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

برخورداری از حریم خصوصی در ویلای ساحلی

شما در یک خانه ساحلی حریم خصوصی بیشتری نسبت به بسیاری از مکان های دیگر خواهید داشت. برخی از خانه های ساحلی نیز پیاده روی خصوصی خود را به ساحل ارائه می دهند. در یک ویلا ساحلی خانوادگی، شما مجبور نخواهید بود با سر و صدای سایر مسافران در آن سوی دیوار مبارزه کنید. همچنین فرزندانی نخواهید داشت که بالای سر شما به این طرف و آن طرف بیایند. فقط شما و خانواده تان در یک خانه ساحلی هستید که برای مدت زمانی که اینجا هستید کاملاً متعلق به شماست.

امنیت بیشتر

از آنجا که ویلاهای ساحلی اغلب در شهر ها ساخته می شوند از امنیت و امکانات رفاهی بالایی برخوردار هستند  و در مقایسه با ویلاهای جنگلی که خارج از شهر قرار دارند کمتر دچار سرقت می شوند و دسترسی بهتری نیز دارا هستند.

ویلا ساحلی 6541541854184185741

مزایای کلی خرید ویلا ساحلی :

  • با خریدویلا ساحلی، به دلیل وجود حریم شخصی  از  آزادی و اختیارات بیشتری  برخوردار خواهید بود.
  • می توانید ویلای خود را با سلیقه شخصی طراحی داخلی و خارجی و  محوطه  ویلا خود را انجام دهید.
  • با خرید ویلای ساحلی، یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام می دهید.
  • از مهم‌ ترین ویژگی خریدویلای ساحلی،  بهره مند شدن از سبک صحیح زندگی سالم ‌ در مجاورت دریا.

کلام آخر

ما دراین مطلب سعی کردیم تا شما را با مزیت های ویلا های ساحلی نیز آشنا نماییم.  خوشبختانه ویلاهای ساحلی در مازندران در داخل شهر و در خط ساحلی بنا شده اند با توجه به مطالبی که طول مقاله گفته شد خرید ویلای ساحلی مزایای بسیار زیادی دارد.  به همه اوصاف اگر تصمیم به خرید ویلا ساحلی در مازندران دارید، پیشنهاد می کنیم  با گروه حرفه ای صدرنژاد نیز مشاوره داشته باشید.

ارسال دیدگاه