آیا سرمایه‌گذاری در ویلا های مازندران  سودآور است  ؟

22 شهریور 1401
0 دیدگاه

 

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

سرمایه‌گذاری در ویلا های مازندران  یا به طور کل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در مازندران  یک استراتژی عالی برای رسیدن به ثروت بوده که توانسته بسیار سودآور و رضایت بخش باشد. خرید ملک می تواند درآمد غیرفعال مداوم ایجاد کند و اگر ارزش آن در طول دراز مدت  افزایش یابد، یک سرمایه گذاری بلندمدت محسوب شود.

شاید شما هم از افرادی هستید که به فکر خرید ویلا در شمال افتاده اید و در این میانه افراد بسیاری شما را به خرید ویلا در مازندران  ترغیب می‌کنند. باید بگوییم که راه رسیدن به موفقیت در هدف خود بهتر است  بُعد دیگر آن هم توجه نمایید. سرمایه گذاری درحوزه ملک مانند هر نوع سرمایه گذاری دیگر خطرات و ریسک  هایی وجود دارد. سهل انگاری در این کار می تواند حساب بانکی سرمایه گذاران را خالی و آن ها را با انبوهی از بدهی ها رها کند.  به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا املاک سرمایه گذاری خوبی برای شماست، به هر دو طرف نگاه کنید و جوانب مثبت و منفی را بسنجید.  اما سوالی که مطرح می شود این است که چگونه می توان تعیین کرد که آیا املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری خوب است؟

سرمایه‌گذاری در ویلا 896849687968968

 مزایای سرمایه‌گذاری در ویلا های مازندران

استان مازندران با شهر های کوچک و بزرگ توریستی  خود سرمایه‌گذران بسیاری برای خرید ویلا در مازندران نیز ترغیب می کند.  از جمله شهرهای مستعد در سرمایه گذاری برای خرید ویلا از نگاه مهندس صدرنژاد ساری، سرخرود، فریدونکنار، محمود آباد و بابلسر بوده که هر شهر این استان دارای ویلا، برج و شهرک های بسیار لاکچری و باقیمت مقرون به صرفه  می باشد. به همین بابت این فرصت برای تمامی افراد فراهم شده تا بتوانند با خرید ویلا در این شهر نیز اوقات خوشی را سپری نمایند.

  • ازمزیت های سرمایه‌گذاری در ویلاها افزایش چشمگیر سرمایه اولیه بوده که در دراز مدت با وجود تورم ها هم شاهد چندین برابر شدن سرمایه اولیه نیز خواهید بود. بنابراین ، املاک و مستغلات یک دارایی ارزش آفرین محسوب می شود.
  • املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری بلند مدت خوب است. اما این همیشه به این معنی نیست که یک ملک در کوتاه مدت شروع به تولید جریان نقدی نمی کند. زیرا به محض اینکه اجاره با مستاجران پر شود، دریافت درآمد غیرفعال از اجاره هر ماه کاملاً امکان پذیر است.
  • بالا رفتن نرخ قیمت ویلا با افزایش تورم : تعجب آور است  اما حقیقت دارد ! تورم ممکن است به طور کلی چیز بدی به نظر برسد، صاحبان املاک در واقع از آن سود می برند. املاک و مستغلات یک دارایی فیزیکی است، بنابراین همراه با نرخ تورم افزایش می یابد و با افزایش تورم، اجاره بهای ماهانه نیز افزایش می یابد.
  •  با همه اوصاف با خرید ویلا مازندران درکنار سرمایه‌گذاری پر سود نمی توان طبیعت منحصر به فرد آن را نادیده گرفت  و ازمزایای بسیار مهم  این سرمایه گذاری، بهره مندی از زیبای های چشم نواز این شهر شمالی است.  مازندران شهر دریا ، شهر درختان سرسبز توسکا و ممرز تلفیق رنگ سبز جنگل  رنگ آبی دریا در این شهر سبب خلق صحنه ای بی نظیر شده که هر کسی را مجذوب خود می کند. خرید ویلا مازندران سبب شده تا در تعطیلات نیز فارغ از هر گونه دغدغه ای روح خود را به آرامش و سرزندگی دعوت نمایید.

_____________________________________________________________________________________________________________________

 

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

معایب سرمایه‌گذاری در ویلا های مازندران

اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا املاک و مستغلات سرمایه گذاری خوبی است یا خیر، اجازه دهید معایب احتمالی آن را هم  بسنجیم.

  1. انتظار طولانی تر برای بازگشت

خرید ملک اجاره ای به طور کلی یک سرمایه گذاری بلند مدت است. برای کسانی که به دنبال بازدهی کوتاه مدت یا گزینه ای برای دسترسی سریع به پول نقد هستند، املاک و مستغلات ممکن است بهترین گزینه نباشد.

  1. نگهداری از ویلاهای مازندران

ازدیگر معایب سرمایه‌گذاری در ویلاهای مازندران نگهداری از ویلاها است.  می دانید که  با خرید ویلا در مازندران هرساله هزینه‌های زیادی به تعمیر و سرویس معطوف خواهد شد و به همین بابت  هزینه‌هایی را برای شما در پی خواهند داشت.

  1. فرسودگی در ویلاهای مازندران

در سرمایه‌گذاری ویلا در مازندران باید این نکته را به یاد داشته باشیدکه رطوبت زیاد این شهر شمالی  سبب فرسودگی ویلاخواهد شد و بعضا  افراد در معرض رطوبت بودن را از معایب این سرمایه‌گذاری می‌دانند. با اینحال این را بدانید که حتی اگر ویلایی در شمال بخرید و از آن استفاده‌ای نکنید و مرمت و بازسازی آن را هم با تاخیر انجام دهید، در نهایت، خود زمین و ملک موجود، سرمایه‌ای است که روز به روز بر آن افزوده خواهد شد. در هر صورت، زمانی که ویلا را تر و تازه و نو نوار نگه می‌دارید، آن را در این بازار پر رقابت روی بورس نگه داشته‌اید و مشتریان با دیدن ظاهر سالم ویلا و عدم مشکلات فنی آن، بیشتر راغب به خرید آن خواهند شد.

سرمایه‌گذاری در ویلا 87478486474864848747

قبل از سرمایه‌گذاری در ویلا های مازندران به یاد داشته باشید ….

به طور کلی قبل از اینکه سرمایه‌گذاری در ویلاهای مازندران را آغاز کنید به یاد داشته باشید که  نکاتی را  رعایت نمایید تا  مسیری امن پیش روی شما شکل بگیرد. از جمله این اقدامات، مقایسه قیمت‌هاست! خرید مناسب یک ملک که با قیمت مناسب، با بودجه شما سازگار باشد و در نهایت ارزش سرمایه‌گذاری را نیز داشته‌باشد . نکته دیگری که  بسیار حائز اهمیت بوده این است که قبل از هرگونه اقدامی   بهترین مناطق را بشناسیم و به سراغ همان‌ها برویم. چرا که زمانی که مکانی پر تقاضا را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنید، ارزش افزوده روز به روز بیشتر خواهد شد. شما می توانید  با راهنمایی مشاورین املاک، این مقایسه را به بهترین نحوانجام دهید

کلام آخر

 

در نهایت آیا سرمایه‌گذاری در ویلا های مازندران  به نفع ماست ؟ برای بسیاری از سرمایه گذاران، املاک و مستغلات می تواند راهی باورنکردنی برای تولید درآمد غیرفعال و ایجاد ثروت باشد. چه اهداف مالی شما پس انداز برای بازنشستگی و یا مستقل شدن از نظر مالی باشد. درحالت کلی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در دراز مدت  ثابت کرده است که وسیله ای عالی برای رسیدن به سود های بسیار زیاد است.اگر به فکر یک سرمایه‌گذاری امن در خرید ویلا در شمال هستید، منتظر چه هستید؟ قبل از اقدام به خرید، از طریق راه‌های ارتباطی با تیم حرفه ای مشاوره املاک صدرنژاد در تماس باشید. کارشناسان  ما صفر تا صد ماجرای شما را هدایت می‌کنند.

ارسال دیدگاه