هر آنچه که باید راجع به ویلا شهرکی بدانید!

13 شهریور 1401
0 دیدگاه
ویلا شهرکی 635165164164168741

 

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

مازندران، نگین سبز ایران، با زیبایی های منحصربه فرد و کم نظیرخود ، سالانه افراد زیادی را به قصد خرید انواع ویلا ( ویلاساحلی، ویلاجنگلی و…) به سمت خود جذب می کند.  همین عامل سبب شده تا چند سال اخیر این استان، با افزایش شمار مهاجران نیز مواجه شود. ویلا شهرکی از نوآوری های مهم و قابل توجه در حوزه ساخت و ساز مسکن در شمال بوده که با استقبال فراوان سرمایه گذاران و گردشگران مواجه شده است.

احتمالا برای برخی از افراد که قصد خرید ملک در شمال را دارند سوالاتی پیش آمده  که به چه ویلایی، ویلای ‌شهرکی گفته می شود؟ این نوع ویلاها چه مزیتی به نسبت ویلاهای مستقل دارند؟ چه کسانی بهتر است اینگونه ویلاها را بخرند؟ معروف ترین و بهترین شهرک ها در مازندران چه نام دارند؟  اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید قصد خرید ویلا در شمال دارید اما بین خرید ویلا مستقل و ویلای ‌شهرکی دودل هستید و ‌ از این دست سوالات برای شما پیش آمده ادامه مطلب را از دست ندهید و با ما تا انتها همراه باشید.

ویلا شهرکی 541685416874867415

ویلا شهرکی چیست؟

ویلای ‌شهرکی به ویلاهایی گفته می شود که  در زمین مشخصی با استفاده بهینه از فضا چند ویلا در کنار یکدیگر ساخته شده اند. در واقع ویلاها در شهرک ها جدا از یکدیگر اما در محوطه مشترک در کنار هم ساخته شده اند و دارای امکاناتی مانند پارک، درب ورود کنترلی، خیابان بندی اصولی و … هستند.

مزایای ویلا شهرکی

در ادامه مطلب سعی داریم شما را با مزایای ویلا های شهرکی نیز آشنا کنیم. این ویلاها مزایایی دارند که می‌تواند برای خریداران جذاب باشد و حتی آن ها را به خرید ویلا مشتاق کند. این مزایا عبارت‌اند از:

 

1. قیمت ویلا شهرکی

شاید در نگاه اول تصور کنید که تنها تفاوت ویلاهای مستقل و ویلاهای شهرکی مستقل بودن زمینی که اشغال کرده‌اند است؛ اما باید بگوییم که خیر.  قیمت پایین ویلاهای شهرک به نسبت ویلاهای مستقل از دیگر  تفاوت‌هایی است که به راحتی می توان آن را تشخیص داد.

جالب است بدانید که ویلای‌ شهرکی به دلیل عوامل بسیار زیاد در مقایسه با ویلاهای مستقل دارای قیمت مناسب تری هستند و می توانند افراد با پرداخت هزینه کمتر صاحب یک ویلای بسیار شیک در مازندران شوند. اما چه عواملی سبب شده تا قیمت کمتری داشته باشد ؟

  • وجود فاصله از شهرک تا مرکز شهر.
  • احداث ویلا شهرکی توسط پیمانکاران بوده که هزینه های جانبی را تا حد زیادی کاهش می دهد.
  • تراکم جمعیت به نسبت زیاد.
  • استفاده بهینه از فضا.

ویلا شهرکی 5418416841857

2.امنیت بالا:

شاید اگر بخواهیم یکی از ویژگی بارز ویلا شهرکی را نام ببریم می توانیم به امنیت بالای آن اشاره کنیم. ویلاهای شهرکی  مجهزبه سیستم های امنیتی و تیم نگهبانی 24 ساعته ، نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند که از ورود افراد ناشناس به محوطه شهرک جلوگیری کنند.  در این نوع ویلاها علاوه بر نظارت بر تردد حتی اگر به مدت طولانی  در ویلایتان حضور نداشته باشید ، نیازی به گرفتن نگهبان نخواهید داشت.

پس اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که چند روز در ماه را فقط به ویلای خود سری می زنید و امنیت برای شما از اولویت ها هست ما به شما پیشنهاد می کنیم تا دست به خرید ویلای ‌شهرکی بزنید چراکه این گونه ویلاها خیال شما را از هر بابت نیز راحت می کند.

3.دسترسی مناسب به امکانات اولیه رفاهی:

بدون تردید نزدیکی به فروشگاه یا سوپر مارکت یکی از احتیاجات اصلی ساکنین است. به همین بابت از مزیت های قابل توجه ویلا شهرکی وجود  امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها ، اماکن تفریحی ،مجموعه ورزشی ، استخر و مکان هایی از این قبیل در نزدیکی شهرک یا حتی در بعضی از شهرک ها در داخل تعبیه می گردد.

4.اطمینان از معامله و فرایند خریداری ویلا:

اطمینان از معامله و صحیح فرایند خرید ملک یکی از مهمترین گزینه هایی است که در هنگام خرید به آن توجه می شود و از نگرانی خریداان نیز به حساب می آید. اما در مورد ویلا شهرکی این نگرانی به هیچ عنوان وجود ندارد و شما می‌توانید از سالم بودن خرید خود اطمینان داشته باشید. زیرا  مجری های سازنده شهرک‌ها از قوانین و نحوه دریافت مجوز و… اطلاعات کاملی دارند و به دلیل حجم بالای کاری، نمی‌توانند پنهان‌کاری داشته باشند.

_____________________________________________________________________________________________________________________

 

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

5.اطمینان از منابع آب، برق و گاز:

تأمین امکانات اولیه مانند آب، گاز و برق برای یک ویلا بسیار مهم است و حتی در برخی موارد با دردسرهای زیادی همراه است. اما کسانی که ویلای‌ شهرکی می‌خرند از این مشکل فرار می‌کنند و وظیفه گرفتن مجوز بر عهده شرکت‌های سازنده ویلا خواهد بود. بنابراین کسانی که ویلای خود را از شهرک‌ها تهیه می‌کنند می‌توانند اطمینان داشته باشند که وضعیت امکانات اولیه ویلا واضح است و نیازی به نگرانی در این زمینه نیست.

اما مزایای دیگر ویلا شهرکی

  • تنوع در ساخت شهرک
  • کیفیت زمین و ساختمان ویلا
  • چشم انداز و ویویی عالی
  • احترام گذاشتن به قوانین موجود در شهرک
  • پرداخت کردن هزینه های ماهانه و سالانه
  • احترام گذاشتن به حریم خصوصی همسایه ها
  • هماهنگ بودن با تیم حراست شهرک

 

ویلا شهرکی 16985416416841684168574

بهترین شهرک های مازندران :

مازندران از استان های تورستی بوده که هر شهر و روستای آن نیز دارای جاذبه های طبیعی فراوان بوده که همین عامل سبب شده تا هر منطقه آن دارای حداقل یک شهرک بسیار شیک و مدرن باشد ما در ادامه چند شهرک بیار خاص ولاکچری را برای شما نیز معرفی کردیم:

در آخر

اگر قصد خرید ویلا شهرکی دارید، باید در مورد آنها و شرایط حاکم بر آن‌ها تحقیق کنید.  اما در آخر این نکات را هنگام خرید ویلا به یاد داشته باشید که به طور حتم تجهیزات و مصالح ویلا ، امکانات رفاهی، نظافت و امنیت شهرک را مورد بررسی قرار دهید. اما اگر سررشته ای از این کار ندارید کارشناسان آژانس املاک صدرنژاد می توانند راهنمای شما در این امر مهم باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر ، با آژانس املاک صدرنژاد نیز در ارتباط باشید.

 

ارسال دیدگاه