بهترین شهرک های مازندران کدامند؟

30 شهریور 1401
0 دیدگاه
شهرک های مازندران 69498969

برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید

_____________________________________________________________________________________________________________________

مازندران شهر پرندگان مهاجر، شهر درختان سربه فلک کشیده ، ميراث  زنده ای که هیچ زمانی  جاذبه های دیدنی آن تکراری نمی‌شود. امنیت بالا، فاصله اندک با پایتخت، قیمت مناسب ، امکانات رفاهی عالی و… همه و همه سبب شده تا افراد زیادی  تصمیم به خرید ویلا شهرکی در مازندران بگیرند. اما بهترین شهرک های مازندران کدامند؟  ویژگی هریک چگونه است؟  اگر این سوالات ذهن شما را مشغول کرده است، با ما همراه باشید تا شهرک های برتر را از نگاه مشاوراملاک صدرنژاد را معرفی نماییم تا بتوانید در بهترین مکان با شراط و .

شهرک های مازندران 796789678967896

مزایای خرید و زندگی در بهترین شهرک مازندران

قبل از معرفی بهترین شهرک های مازندران بهتر است به مزایای خرید ویلا در شهرک ها بپردازیم. همانطور که می دانید ویلا در شهرک ها  به نسبت ویلای مستقل و شخصی مزایای داشته که سبب متمایز شدن آن شدن می شود.  به همین خاطر برخی از افراد ترجیح می دهند تا در بهترین شهرک های مازندران اقدام به خرید ویلا در مازندران و شهرهای توریستی با امکانات رفاهی بالا  مانند سرخرود ، بابلسر ، فریدونکنار و محمودآباد نمایند.  خرید ویلا در سرخرود از سرمایه گذاری های بلند مدت بوده که توانسته درسال های اخیر بیشترین تعداد درخواست را اخذ نماید.

  1. شهرک های مدرن متعدد گزینه‌های بسیاری را برای خرید ویلا در مازندران ارائه می‌دهند. به طوریکه ، بهترین شهرک‌ها در مناطق مختلف با مساحت گوناگون از ساحل دریای مازندران نیز ساخته شده‌اند. مجتمع های مسکونی و ویلاها در بهترین شهرک‌های مازندران فاصله بسیار کمی با ساحل داشته و بیشتر آن‌ها دارای ساحل اختصاصی نیز بوده است. به همین بابت و هم از نظر شرایط زندگی و هم از نظر نزدیک بودن به جاذبه‌های دریا و تفریحات آبی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. درصد زیادی از مشتریان خرید ویلا در درجه اول به خرید ویلا ساحلی فکر می‌کنند که خرید ویلا شهرکی  در مازندران یکی از این زیر شاخه‌ها خواهد بود. خرید ویلا ساحلی در بابلسر یکی از محبوب ترین گزینه ها بوده که افراد به آن نیز ترغیب می شوند.
  2. امنیت فوق‌العاده شهرک ها یکی دیگر از مزایای قابل توجه بوده که می توان به آن اشاره کرد. در ورودی شهرک‌ها دارای نگهبانانی شبنه روزی بوده که فقط به صاحبان ویلاها و یا مستاجران اجازه عبور و تردد دارند و  افراد متفرقه، اجازه ورود به شهرک‌های مسکونی در شمال را ندارند.

_____________________________________________________________________________________________________________________

برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید

_____________________________________________________________________________________________________________________

3.خرید ویلا در بهترین شهرک مازندران به نسبت ویلاهای مستقل قیمت پایین تری داشته و این امکان را به خریداران می دهد تا بتوانند با کمترین بودجه ویلایی بسیار شیک داشته باشند که در دراز مدت با سود اقتصادی بالایی همراه باشد.

یکی از مهم ترین مسائل برای یک ویلا داشتن آب، برق و گاز است که گاها با مشکلات زیادی همراه می باشد. اما ازآنجا انشعابات آب ، برق و گاز از اصلی ترین ویژگی های ملک است، شما با خرید ویلا در بهترین شهرک  نگرانی بابت تامین امکانات اولیه نخواهید داشت.

  1. از دیگر مزایای زندگی دربهترین شهرک‌های این استان وجود  امکانات تفریحی و تامین مایحتاج روزانه زندگی در داخل شهرک و یا نزدیکی ان است. بنابراین شما با خرید ویلا در یکی از ویلاهای شهرکی دیگر نگران تامین مواد غذایی اوقات فراغت روزانه خود نیستید. امکانات رفاهی اختصاصی، معماری نوین و بسیار شیک و استفاده از بهترین مصالح در ساخت ویلاها از دیگر ویژگی های خرید ویلا در بهترین شهرک های مازندران است.

شهرک های مازندران 6989648964896

بهترین شهرک های مازندران

1.     شهرک خزرشهر

شهرک خزرشهر، از اولین شهرک های ساخته شده براساس سیاست‌های شهرک سازی در نوار ساحلی شمال ایران در دهه ۴۰ بوده که از همان ابتدا محبوبیت خود را نزد مشتریانی که قصد خرید ویلاهای بسیار لوکس و با قواره های بزرگ دارند نیز حفظ نموده است. این شهرک جزء گران‌قیمت‌ترین شهرک‌های ویلایی در مازندران در شش کیلومتری بابلسر و فریدونکنار و در کناره خط ساحلی قرار گرفته است. خزرشهر جزو شهرک هایی بوده که  بیشتر صاحبین ویلاهای آن ها غیربومی را به خود اختصاص داده است .  این شهرک در حاشیه جاده و در نوار ساحلی کاملا چسبیده به دریا است که همین عامل سبب شده تا محبوبیت ان دوچندان و بر قیمت زمین های آن افزوده شود . این شهرک میزبان فروشگاه ها و برندهای شناخته شده بوده و بازار خرید و گشت و گذار در آن ها در زمان های اوج سفر به شمال داغ می باشد. این شهرک از امنیت بالایی برخوردار بوده و دارای نگهبانی و پلیس مخصوص امنیت۲۴ ساعته نیز می باشد.

زمین فوتبال،  یک زمین والیبال، دو زمین تنیس، سوپرمارکت تفریحات آبی قایق سواری، جت اسکی و همچنین موتورسواری روی شن های ساحلی دیگر تفریح ساحل این شهرک می باشد

_____________________________________________________________________________________________________________________

برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید

_____________________________________________________________________________________________________________________

  1. شهرک کاکتوس

شهرک کاکتوس در جنوب شهرساحلی محمودآباد در منطقه حربده واقع شده است.  شهرک کاکتوس به دلیل وجود ویلاهای بسیار شیک و مدرن دومین شهرک بسیار مدرن از نگاه مشتریان بوده است. شهرک کاکتوس به دلیل قرار گرفتن در نوارساحلی دریای خزر و نزدیکی با جنگل های انبوه ویلا های ساخته شده هم از ویوی دریا بهرمند هستند و هم جنگل به همین بابت شهرک کاکتوس از محبوبیت خاصی نیز برخوردار است. دسترسی به خیابان اصلی، ویژگی دیگری است که شهرک کاکتوس موفق به اتخاذ آن شده است به همین بابت خرید ویلا در شهرک کاکتوس یکی از گزینه هایی است که به مشتریان برای خرید ویلای مدرن در مازندران  پیشنهاد می شود.

  1. شهرک ویلایی خانه دریا

یکی دیگر از قدیمی ترین  و زیبا ترین شهرک‌های ویلایی شمال ایران که میزبانی لاکچری ترین ویلاهای شمال را برعهده داشته شهرک خانه دریا است. این شهرک در سرخرود شهر پرندگان در ۱۳ کیلومتری جاده بابلسر واقع شده است. شهرک خانه دریا ، با امکانات رفاهی بالا و امنیتی مثال زدنی افراد زیادی را به خرید ویلا در شهرک خانه دریا نیز ترغیب می نماید . مهم‌ترین مزیتی که ساخت و ساز در ویلاهای شهرکی ارائه می‌دهند، نظم و ترتیب مناسبی است که در ساخت و ساز ویلا رعایت شده است. همین عامل موجب شده که مسیرهای تردد خودرو یا مسیرهای دسترسی به ساحل، زیباتر ساخته شود.

ویلاهای شهرک ساخته شده در شهرک خانه دریا ویویی رو به دریا دارند. اگر عاشق دریا هستید در شهرک خانه دریا می توانید زیبا ترین ویلای مازندران را از آن خود کنید . همچنین برای خرید ویلای بزرگ چند خوابه که امکانات خوبی برای محوطه‌سازی و فضای سبز دارد، خانه دریا شهرک مناسبی است ناگفته نماند که قواره‌های زمین در این شهرک، بزرگ است و معماری ویلاهای آن به سبک خاصی طراحی شده است.

ارسال دیدگاه