بزرگترین خانه جهان که باید از آن دیدن کنید !!

7 مهر 1401
0 دیدگاه

برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید

_____________________________________________________________________________________________________________________

هر چند وقت یکبار، شگفت زده شدن از خانه های مجلل و خیال پردازی در مورد زندگی در آن جا خوشایند است.  اینبار قصد داریم تا شما را با بزرگترین خانه جهان آشنا نماییم مطمئناً، آن ها کمی بیش از حد وسیع به نظر می رسند، اما نمی توانید انکار کنید که چقدر لذت بردن از فضای داخلی وسیع و مهمانی های مجلل پنهان در پشت آن دیوارها است.

خوشبختانه، ما دنیا را جست‌وجو کرده‌ایم تا مجلل‌ترین خانه‌هایی را که بزرگ‌ترین‌ها نیز محسوب می‌شوند، پیدا کنیم. از یک قصر تاریخی با بیش از 1000 اتاق گرفته تا یک شاهکار مدرن بر فراز بمبئی، اینها 10 خانه از بزرگترین خانه های جهان هستند.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بزرگترین خانه های جهان کدامند؟  صاحب آن ها چه کسانی است ؟ البته، همه ما خانه‌های بزرگ را دیده‌ایم، اما 10 ساختمان موجود در این فهرست برای همیشه تصور شما را از خانه بزرگ تغییر می‌دهند.

بزرگترین خانه در مازندران

خانه ها بدون شک با ارزش ترین دارایی انسان هستند. آنها ابزار اصلی برای نشان دادن جایگاه اجتماعی ساکنان آن هستند، بیشتر به این دلیل که روش خوبی برای زندگی ارائه می دهند. در حالی که یک اقامتگاه با اندازه مناسب برای اکثر افراد بسیار زیاد است، تنها بزرگترین عمارت ها می توانند خواسته های بی حد و حصر آنها را برآورده کنند.

مازندران با شهر های توریستی چون فریدونکنار، بابلسر، محمودآباد و سرخرود به دلیل  آب و هوای عالی ، جاذبه های گردشگری بسیار  زیبا و… خرید ویلا در مازندران  با قواره های متعدد های بسیار لاکچری در معرض فروش و اجاره قرار دارند . آژانس معاملاتی مهندس صدرنژاد با وجود کارشناسان مجرب آمادگی راهنمایی شما در این امر مهم هستند. ویلا هایی بسیار مدرن در قواره های متعدد توانسته به این نیاز افراد نیز پاسخگو باشد.

بزرگترین خانه 8646874741687415

بزرگترین خانه در دنیا

1.فیلد، ساگاپوناک، نیویورک، ایالات متحده آمریکا

مساحت: 64000 فوت مربع

فیر فیلد یک خانه خصوصی به مساحت 64000 فوت مربع است که در همپتونز، در ایالت نیویورک واقع شده است.  این بنا در سال 2003 ساخته شد و متعلق به تاجر میلیاردر آمریکایی، ایرا رنرت است.  بنا به گزارش ها ارزش این عمارت 249 میلیون دلار است و یکی از بزرگترین خانه های ایالات متحده است.

گزارش شده است که این خانه دارای 29 اتاق خواب و 39 حمام، 2 سالن بولینگ، چند زمین اسکواش، یک اتاق تئاتر با 164 صندلی و یک زمین بسکتبال سرپوشیده است.

2.پنزمور، هایلندویل، میسوری، ایالات متحده آمریکا

مساحت: 72215 فوت مربع 

یکی دیگر از بزرگترین خانه های جهان و ایالات متحده، پنزمور است.  این در کوه های اوزارک، نزدیک به هایلندویل، میسوری واقع شده است و 72215 فوت مربع وسعت دارد.   این خانه در سال 2008 توسط میلیونر و اختر فیزیکدان آمریکایی استیون هاف ساخته شد تا بتواند در برابر زلزله، گردباد و انفجار بمب مقاومت کند.

اعتقاد بر این است که خانه تقریباً پنج طبقه است و شامل 13 اتاق خواب، 14 حمام و دیوارهای بیرونی 12 اینچی ضخیم است.  هاف تصمیم گرفت Pensmore را بسازد تا بتواند چگونگی تأثیر اقلیم های مختلف بر مفاهیم خانه در مقیاس تجاری را بررسی کند و تکنیک های ساخت و ساز پایدار را به نمایش بگذارد.

_____________________________________________________________________________________________________________________

برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید

_____________________________________________________________________________________________________________________

3.Taohuayuanسوژو، چین

مساحت: 72400 فوت مربع

این خانه لوکس 72400 فوت مربعی در سوژو، چین، در یک جزیره خصوصی، طی سه سال، توسط شرکت توسعه املاک، Sunac چین ساخته شده که هشتمین ساختمان بزرگ در دنیا محسوب می شود.
این خانه در ساحل جنوبی دریاچه دوشو سوژو واقع شده است و اعتقاد بر این است که دارای 32 حمام و اتاق خواب، انبار شراب، باغ های مجلل و یک حوض تزئینی است. باغ‌ها و محوطه‌سازی‌های اطراف از باغ‌های کلاسیک سوژو، یک میراث جهانی یونسکو الگوبرداری شده‌اند. در سال 2016، این خانه به قیمت 154 میلیون دلار برای فروش گذاشته شد و  علاوه بر بزرگترین خانه به گران‌ترین خانه چین تبدیل شده است.

4.The One، بل ایر، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

مساحت: 74000 فوت مربع

«The One» که توسط تهیه‌کننده فیلم و توسعه‌دهنده املاک و مستغلات نیل نیامی ساخته شد، هفتمین خانه بزرگ جهان است. این در سال 2013 ساخته شد و در بل ایر، کالیفرنیا، در یکی از معتبرترین محله های کشور واقع شده است. با قیمت 500 میلیون دلار، این خانه دارای 20 اتاق خواب و 30 حمام، یک سالن بولینگ، یک اتاق تئاتر به سبک IMAX، چهار استخر، یک اتاق شراب و یک کلوپ شبانه 8500 فوت مربعی و همچنین بسیاری از ویژگی های فوق العاده دیگر است. اعتقاد بر این است این بزرگترین خانه گران ترین خانه های ایالات متحده است و حتی دیوارهایی از مخازن چتر دریایی دارد.

بزرگترین خانه 4718717416874187

5.ویلا لئوپولدا، ریویرای فرانسه، فرانسه

مساحت: 80000 فوت مربع

ویلا لئوپولدا بین سال‌های 1929 و 1931 ساخته شد و تا زمانی که در سال 2008 آن را به یک الیگارش روسی فروخت، متعلق به میلیاردر برزیلی لیلی صفرا بود. این عمارت که در ریویرا فرانسه واقع شده است، قبلاً متعلق به پادشاه بلژیک لئوپولد دوم بود که بعداً آن را به عنوان هدیه به معشوقه خود اعطا کرد. این ملک 50 هکتاری دارای 19 اتاق خواب، 14 حمام، یک گلخانه تجاری، یک تئاتر خصوصی، 12 استخر، یک آشپزخانه در فضای باز و یک سکوی هلیکوپتر است.

این ملک در طول جنگ جهانی اول به عنوان یک بیمارستان نظامی استفاده می‌شد و در چندین فیلم به نمایش درآمده است. اعتقاد بر این است که ویلا لئوپولدا یکی از گران ترین خانه های اروپا است که در سال 2008 به ارزش 750 میلیون دلار ارزش گذاری شد.

Versailles, Windermere, Florida, USA.6

مساحت: 90000 فوت مربع

این عمارت بزرگترینخانه  در آمریکا و جهان است . این ساختمان 14 اتاق خوابه و 32 حمام، خانه ژاکلین و دیوید سیگل، مدیرعامل Westgate Resorts است. این خانه با الهام از کاخ ورسای ساخته شد و ساخت آن در سال 2004 آغاز شد. با این حال، به دلیل برخی مسائل قانونی، کار ساختمان برای چندین سال متوقف شد و تا سال 2019 تکمیل نشد.

اکنون تصور می شود که این بزرگترین خانه تک خانواده ای در ایالات متحده باشد. ورسای در طول سال‌ها در چندین مستند به نمایش درآمد که معروف‌ترین آنها مستند سال ۲۰۱۲، ملکه ورسای بود. برخی از ویژگی های دیگر این عمارت عبارتند از گذرگاه، سالن بدنسازی، سالن، سالن سینما دو طبقه، 11 آشپزخانه، 6 استخر شنا، آکواریوم ماهی های عجیب و غریب، آسانسور و گاراژ به اندازه کافی برای 30 اتومبیل. حالا این چیزی است که من در مورد آن صحبت می کنم!

_____________________________________________________________________________________________________________________

برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید

_____________________________________________________________________________________________________________________

7.ویتانهورست، لندن، بریتانیا

مساحت: 90000 فوت مربع

سومین خانه بزرگ جهان، عمارت گرجستان احیای درجه دوم، ویتانهورست است. دوم، تنها پس از کاخ باکینگهام، وینتانهورست دومین املاک مسکونی بزرگ در لندن، انگلستان است و در طول عمر خود در اختیار چندین فرد برجسته بوده است.

این عمارت بزرگ بین سال های 1913 و 1920 ساخته شد و توسط معمار جورج هابارد طراحی شد. این ملک پس از سال‌ها بی‌توجهی ویران شد و در سال 2008 پس از بازسازی‌های اساسی توسط خانواده آندری گوریف، تاجر روسی، دوباره زنده شد.

گزارش شده است که آقای گوریف در سال 2008 حدود 65 میلیون دلار برای این ملک پرداخت کرده است. تصور می شود که ویتانهورست در مجموع دارای 65 اتاق شامل 25 اتاق خواب، یک اتاق غذاخوری، یک اتاق بیلیارد، یک سالن ماساژ، یک سالن بدنسازی و سونا و یک سالن سینما باشد. در مجموع، املاک ویتانهورست بالغ بر 90000 فوت مربع است!

8.عمارت سافرا، سائوپائولو، برزیل

 مساحت: 117000 فوت مربع

عمارت سافرا بزرگترین خانه  در سائوپائولو ، خانه خانواده بانکداری خصوصی، سافراس است. در محله مورومبی سائوپائولو واقع شده است و اغلب گفته می شود که شبیه ویلا لئوپولدا از ریوریا فرانسه است. اطلاعات زیادی در مورد جزئیات ملک در دست نیست. با این حال، اعتقاد بر این است که املاک 117000 فوت مربعی دارای 130 اتاق، استخرهای سرپوشیده و روباز است و توسط دیواری عظیم احاطه شده است.

سافراها بسیار خصوصی هستند و دوست دارند خودشان را نگه دارند، که تصور می شود دلیل اصلی مهاجرت آنها از ایالات متحده به برزیل است. ارزش واقعی Safra Mansions ناشناخته است، اما به احتمال زیاد چیزی در حدود صدها میلیون دلار است.

بزرگترین خانه 684684864841

9.Biltmoreاشویل، کارولینای شمالی، ایالات متحده آمریکا

مساحت: 178926 فوت مربع

تصور می شود که املاک Biltmore در اشویل، کارولینای شمالی، مهم ترین اقامتگاه خصوصی در ایالات متحده باشد. این عمارت با الهام از شاتو در سال 1895 توسط جورج واندربیلت، نوه کورنلیوس واندربیلت، یک غول بزرگ کشتیرانی و راه آهن، ساخته شد. خانه اصلی در املاک دارای 250 اتاق شامل 43 حمام، 65 شومینه، یک استخر سرپوشیده و یک کتابخانه 23000 کتابی است.

در سال 1930، این خانه به روی عموم باز شد و فرصتی برای اقامت در بزرگترین اقامتگاه خصوصی آمریکا تا زمانی که توانایی مالی دارید را فراهم کرد. با این حال، مهمانان مجاز به اقامت در هتل یا کلبه‌های موجود در محل هستند، نه در خانه اصلی. عمارت بزرگ 178926 فوت مربعی برای گردش و اقامت برای عموم باز است.

10.آنتیلیا، بمبئی، هند

مساحت: 400000 فوت مربع

موکش آمبانی، ثروتمندترین مرد هند در سال 2018، این گیگا عمارت 27 طبقه را خانه می نامد. غول نفت و گاز این خانه 2 میلیارد دلاری را در سال 2010 تکمیل کرد و با دو شرکت معماری مختلف همکاری کرد تا این کار را انجام دهد.

ساخت این آسمان خراش 400000 فوت مربعی و ارتفاع 500 فوتی تقریباً چهار سال به طول انجامید و کاملاً بر اساس Vaastu، یک سیستم سنتی معماری هندی، ساخته شد. با رعایت دستورالعمل‌های Vaastu، هیچ دو طبقه از نظر پلان و متریال یکسان نیستند و طبقات بالا منظره‌ای پانوراما از دریای عرب را ارائه می‌دهند.

در داخل آنتیلیا، شش طبقه فضای پارکینگ برای 168 ماشین، چندین اسپا و سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده، یک تئاتر، آپارتمان مهمان، یک مرکز یوگا و استودیوی رقص و سکوهای هلیکوپتر روی پشت بام وجود دارد. آنتیلیا به کارکنانی متشکل از 600 نفر نیاز دارد که به طور شبانه روزی کار کنند تا مطمئن شوند که بزرگترین خانه جهان در شرایط کاملا مناسب نگهداری می شود.

ارسال دیدگاه