معروف ترین ویلای ساحلی در جهان که دیدن آن شما را شگفت زده می کند!!

17 مهر 1401
0 دیدگاه
ویلای ساحلی 6964968879

شناخته شده ترین ویلای ساحلی کدام است؟بهترین ویلاهای ساحلی در جهان متعلق به کدام کشور است ؟ خانه های ساحلی  با زیبایی های منحصربه فرد به دور از یکنواختی زندگی شهری هستند و در طول روز منظره ای خیره کننده را ارائه می دهند، آسمان آبی شفاف، آب درخشان، شن‌های ریز و یک خلوتگاه مجلل،  خاطرات متفاوتی را برای شما نیز رقم می زند. ما  در این مطلب سعی کردیم  4 خانه ساحلی شگفت انگیز در سراسر جهان را برای شما معرفی نماییم که برای تعطیلات تابستانی با خانواده یا دوستان عالی هستند. هر یک از خانه های ساحلی ذکر شده نمونه ای از زیبایی معماری است. به طوریکه شما می توانید با الهام  از بهترین ویلا های ساحلی در جهان که در ادامه برای شما معرفی خواهیم کرد، ویلا در مازندران خود را طراحی و آن را  از دیگر ویلا های شمال نیز متمایز کنید . پس باید این 10 خانه ساحلی زیبا را در جهان ببینید!

خانه ساحلی آلینگی در کوئینزلند

آلیگینی  Alinghi به عنوان یکی از 5 خانه ساحلی زیبای جهان انتخاب شده است،  این ویلاهای ساحلی بر فراز اقیانوس واقع شده است.  طراحی متفاوت و زیبای این ساختمان به طوری است که نگاه هر بیننده ای را به خود جذب می نماید. خانه ساحلی آلینگی در 14 هکتار از زمین های بوته ای آرام استرالیایی بر روی یک صخره  بزرگ قرار گرفته است که حسی از حریم خصوصی مطلق را ایجاد می کند. درست از لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شوید تا زمانی که برای خواب می‌روید، این ویلای ساحلی مناظر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. . همه چیز جادویی و رویایی به نظر می رسد چراکه تنها صدایی که به گوش می رسد ،تنها صداهایی از برخورد امواج با صخره‌هاست . اگر به دنبال ویلای ساحلی رمانتیک هستید، بیشتر از این به دنبال آن نباشید، زیرا این بهشت ​​ شماست!

ویلای ساحلی 64646869486898

Casa Kimball در جمهوری دومینیکن

این ویلای ساحلی مکانی فوق العاده زیبا در کارائیب است. فراتر از انتظار شما!

کاسا کیمبال یا کاسا کیمبل  یک مقصد استثنایی در کارائیب است. یک ویلای اختصاصی و خصوصی واقع  در ساحل شمالی جزیره جمهوری دومینیکن. این ویلای معاصر که در منظره‌ای خصوصی در کنار اقیانوس واقع شده است، یک ویلای معاصر با طراحی درخشان است که نور خورشید کارائیب و نسیم را در فضاهای باز به جریان می‌اندازد. این مکان که مانند یک ویلای معاصر ساخته شده است، یکی از بهترین ویلاهای لوکس در ساحل است و یک گزینه عالی برای تعطیلات خصوصی است! كاسا كیمبل ، ویلایی خصوصی و انحصاری است كه در ساحل بکر شمال جزیره جمهوری دومینیكن قرار دارد. این یك ویلا با طراحی ای هوشمندانه و امروزی است كه نور خورشید و نسیم كارائیبی را می گیرد . این ویلا، یكی از بهترین مكان های تفریحی استوایایی موجود در دنیا است.

خانه ساحلی Oke در خلیج جزایر

از میان بسیاری از  ویلای ساحلی رمانتیک در جهان، این مکان به عنوان یکی از پنج ساحل برتر شناخته شده است که در خلیج جزایر در نیوزیلند واقع شده است. این خانه به اندازه کافی جادار است که بتواند بیش از دو نفر را در خود جای دهد و دارای درهای کشویی شیشه ای است که فقط جذابیت مکان را افزایش می دهد. جدا از تمام امکانات، این ویلای ساحلی به شما امکان دسترسی آسان به دو ساحل نیمه خصوصی در نزدیکی آن را می دهد. کارهایی که باید انجام دهید غواصی، ماهیگیری، قایق رانی، قایقرانی و پاراسلینگ برخی از فعالیت های سرگرم کننده ای هستند که می توانید با هم انجام دهید. همچنین می‌توانید در مسیرهای پیاده‌روی مجاور و در امتداد پیاده‌روی کیپ برت، که مکانی فوق‌العاده برای تماشای پرندگان است، قدم بزنید.

ویلای کریستال سپرینگز از بهترین ویلاهای جهان

اگر به دنبال یکی از بهترین ویلاها با تمی بسیار رمانتیک می‌گردید، ویلای کریستال سپرینگز در باربادوس ، پاسخ شماست. طراحی این ویلا ساحلی توسط الیور مسل بوده ‌است. این ویلای ساحلی  با ۱۰ اتاق خواب است!

ویلای کریستال سپرینگز، با چشم‌اندازی از باغ و آبشار و بهره‌مندی از ساحلی شخصی که به راحتی می‌توان در آن قایق‌سواری کرد، بی شک یکی از بهترین ویلاهای جهان است. این ویلای رمانتیک به صورت مستقیم به دریای کارائیب مشرف است . علاوه بر این، استخر شنای بی‌نظیر، مرکز تناسب اندام مجهز، سینما و تئاتر خانگی و ماشین تولید پاپ کورن قدیمی، از دیگر جاذبه‌ای این ویلا هستند و آن را در لیست بهترین ویلاهای جهان قرار می‌دهند.

ویلای ریکا از بهترین ویلاهای جهان

این ویلا که یکی از بهترین ویلای ساحلی جهان است، به ۵ اتاق خواب مجهز است و در نزدیکی ساحلی مشرف به خلیج کالا جندال قرار گرفته‌است. از مزایای این ویلا همین ساحل است، ساحلی با شیک‌ترین کافه‌ها و بهترین امکانات برای یک زندگی ساحلی درجه یک! ویلای ریکا، ۵ اتاق خواب فول امکانات دارد و سالن ورزشی، سونای بخار و … از بهترین مزایای آن است. از طرفی، روی پشت بام این ویلا یک وان گرم با ظرفیت ۱۰ نفر قرار دارد که جذابیت آن را دو چندان می‌کند.

در ویلای ریکا، غذاخوری‌های متعددی در نظر گرفته شده‌است که بسته به حس و حال  و نوع غذایی که می‌خواهید میل کنید می‌توانید یکی از این غذاخوری‌ها را انتخاب کنید. یک باربیکیو با نور پردازی ملایم، غذاخوری رسمی مشرف به استخر و منطقه‌ای برای صبحانه با چشم‌انداز خلیج! این‌ اوج انعطاف‌پذیری برای یک ویلای لاکچری است و بی دلیل نیست که ویلای ریکا در زمره بهترین ویلاهای جهان قرار دارد.

 

ویلای ساحلی 416344789

Casa Atrevida کاسا آترویدا در کاستاریکا

یکی از بسیاری از ویلای ساحلی رمانتیک در جهان، کاسا آترویدا منحصر به فردترین خانه است که توسط معمار مارتین دولانتو طراحی و ساخته شده است. این مکان عالی ، ایدهآل برای تعطیلات است. خانه کاسا آترویدا با چوب بامبو به سبک مدرن استوایی ساخته شده است تا نهایت راحتی را در دامان طبیعت به شما بدهد. شما مطمئناً تجربه ای فراموش نشدنی در اینجا خواهید داشت!

کارهایی که باید انجام دهید: لیست کارهایی که در اینجا باید انجام دهید بی پایان است. از زیپ لاین گرفته تا قایق رانی برای جویندگان ماجراجویی گرفته تا تماشای نهنگ و تورهای گشت و گذار برای دوستداران طبیعت، چیزی برای همه وجود دارد.

ویلای لابرگری در جنوب فرانسه، از بهترین ویلاهای جهان

این ویلا یکی از معروف‌ترین، بزرگترین و بهترین ویلاهای جهان است که با ۸ خواب، در جنوب فرانسه قرار دارد. این ویلا، بسیار جذاب است و نکات طراحی منحصر به فردی دارد که در بسیاری از ویلای ساحلی دیگر این منطقه، الگوی ساخت شده‌اند. این ویلا ترکیبی است از معماری کلاسیک و معاصر که با دکوراتیوها و تزئیناتی عتیقه و آنتیک، جذابیت بیشتری پیدا کرده‌است.

روزهای بلند تابستان در این ویلا، می‌تواند در فضای باز و ناهارخوری و تراس‌های پوشیده مشرف به استخر سپری شود و لذتی بی‌مانند داشته‌باشد.

استخر ۱۵ متری این ویلا که در ماه‌های خنک‌تر هم با گرم شدن قابل استفاده است، در کنار زمین گلف و تنیس و غذاخوری‌های مجلل، همه و همه این ویلا را به یکی از بهترین ویلاهای جهان تبدیل کرده‌است.

ارسال دیدگاه