چرا در برج الیزه سرخرود سرمایه گذاری کنیم ؟

1 آبان 1401
0 دیدگاه
برج الیزه سرخرود5448468485486

برج الیزه

سرخرود از شهرهای مهم ساحلی استان مازندران و در پانزده کیلومتری محمودآباد واقع شده است. این شهر در دل جنگل های هیرکانی در انتهای مسیر رودخانه هراز به دریای خزر واقع شده است. زیبایی های سرخرود تمام ناشدنی و غیرقابل وصف است.. این شهر با زیبایی های فراوان میزان برج های فوق لاکچری بوده است. برج الیزه از برج های شناخته شده و معروف خطه شمال از جمله برج هایی به شمار می رود که در زیبایی ظاهر شهر تاثیر زیادی گذاشته است. ولی اینکه چرا برج الیزه بهترین برج های ساحلی است؟  چه امکاناتی دارد را در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

الیزه در کنار برج بهشت و برج سفید یکی از فول امکانات ترین برج های سرخرود محسوب می شود. این برج به دلیل وجود دسترسی آسان به مراکز تجاری ، وجود امکانات تفریحی و مجموعه های ورزشی از بهترین برج سرخرود شناخته می شود. برج الیزه سرخرود، در ۲۲ طبقه قابل سکونت و در کل ۲۵ طبقه  طراحی شده است که  با نمای بسیار زیبا و منحصر به فرد از هر کجای شهر نیز خودنمایی می کند. این برج با فاصله 50 متری از دریا به  تمام ساکنان خود این امکان را داده تا منظره زیبای طلوع و غروب آفتاب را تماشا کنند و از زیبایی هیا نیزلذت ببرند.

برج الیزه سرخرود4677979674967

امکانات داخلی برج الیزه بهترین برج سرخرود

برای اینکه توضیح دهیم چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است؟ بایستی به امکانات داخلی این برج اشاره کنیم. با آگاهی از این امکانات می توانیم با خیال آسوده و امنیت خاطر از انتخاب این برج، زندگی فوق لاکچری را تجربه کنیم. یکی از مهم ترین مسائلی که سبب شده که این برج در ردیف اول برج های ساحلی در ایران قرار بگیرید ، وجود امکانات سرگرمی و تفریحی نیز می باشد. در این برج امکاناتی مانند کافی شاپ، سالن های ورزشی و … تعبیه شده است که به صورت مفصل در ادامه  توضیح می دهیم:

کافی شاپ

شما با ورود به این برج باکافی شاپ بسیار لاکچری برج الیزه رو برو خواهید شد . این کافی شاب با ویوی روبه دریا ، مکانی فوق العاده برای نوشیدن یک فنجان قهوه و چای با شروع یک روز رویایی خواهد بود.

استخر و سالن بیلیارد

داشتن استخر سر پوشیده و سرباز، جکوزی، انواع اتاق سونا شامل سونای خشک و بخار باعث شده است برج الیزه بهترین برج سرخرود قلمداد شود. سالن بیلیارد از منحصر به فرد ترین و برترین امکانات این برج به شمار رفته که آن را از دیگر برج ها نیز متمایز می کند.

سالن سینما

داشتن سالن سینما با  امکانات حرفه ای و  صدای سه بعدی از مزایای این برج به شمار می رود. این برج تمام شرایط را فرهم آورده تا ساکنان هرلحظه خود را به ایده آل ترین شکل ممکن نیز سپری نمایند.

تعداد واحدها

این برج در 22 طبقه مسکونی و 4 واحده دارای دوخواب قابل سکونت و در کل 25 طبقه  در زمینی به وسعت  3400  طراحی شده است. متراژ واحد ها در هرطبقه متغیر بوده به طوریکه طبقه اول تا  دوخوابه 18 ،  112 متری بوده  و طبقات 18 تا22 سه خوابه و متراژ بالاتری در حدود ۱۸۰ متر دارند.

نمای زیبای تراس ها

ازآنجا که سرخرود در نوار ساحلی دریای خزر واقع شده و از طرفی فاصله اندکی با جنگل داشته است. شاید تصور کنیدکه تماشای  همیشگی دریا  شمارا دلزده نماید؛ اما باید بگوییم که با حضور منظره جنگل در تراس جنوبی الیزه، چنین احساسی منتفی است. شما با خرید ملک یا سرمایه گذاری در برج الیزه، تنها ساحل و دریا ندارید که نمای زیبای پرواز پرنده‌ها و جمع قوهای سفید در تالاب سرخرود، از واحد شما قابل دیدن است. به این معنا که برج الیزه به منظور بهره گیری از  نمای هردو منظره ، در هر واحد دو تراس طراحی شده است،  یکی از این تراس ها رو به دریا بوده و دیگری رو به جنگل .  از سویی غیر از تراس های هر واحد، تراسی سرپوشیده  به وسعت ۴۰۰ متر نیز در طبقه همکف طراحی شده است.

برج الیزه سرخرود5448468485486

دسترسی و لوکیشن بالا
از مهم ترین نکاتی که همیشه قابل توجه خریداران و متقاضیان می باشد دسترسی و لوکیشن بالای ویلا ، آپارتمان یا برج مورد نظر می باشد . شما با خرید یک واحد از برج الیزه در سرخرود به تمامی مراکز درمانی ، تفریحی ، خرید ، فروشگاه ها ی بزرگ ، سوپر مارکت ها ، بانک ها ، داروخانه ها و… دسترسی بالایی خواهید داشت.

دسترسی آسان به دریا و سواحل سرخرود

همانطور که می دانید برج ساحلی الیزه فاصله نزدیکی با دریا و سواحل سرخرود دارد و شما با خرید برج الیزه می توانید به خوبی به سواحل دسترسی داشته باشید.  از مزایای خرید برج های ساحلی استفاده بدون در نظر گرفتن محدودیت از سواحل می باشد .  به طوریکه میتوانیدبه تنهایی در هر ساعت از طول شبانه روز نیز  به ساحل زیبای دریا بروید و از تماشای دریای آبی نیزکمال لذت را ببرید. از دیگر علاقمندی ها و تفریحات دریایی که می توان به آن ها اشاره کرد موج سواری ، قایق سواری ، بازی با شن های ساحلی و … می باشد .

ویوی زیبا و طبیعت سرسبز

ازآنجا که سرخرود شهری سرسبز و زیبا در دل طبیعت می باشد . آب و هوای پاکیزه و مکان های تفریحی و گردشگری سرخرود، آن را به زیباترین شهر در دل مازندران تبدیل کرده است . شما با خرید یک واحد از برج های ساحلی در شمال به خصوص خرید یک واحد در برج الیزه با باز کردن پنجره آپارتمان خود منظره زیبایی را مشاهده خواهید کرد.

کلام آخر:

در این مقاله سعی شد به این پرسش که چرا برج الیزه بهترین برج سرخرود است، با شمردن امکانات و ویژگی های خاص این برج پاسخ داده شود. باید گفت این برج به گونه ای طراحی شده است که غیر از زیبایی و لاکچری بودن فضاهای داخلی و بیرونی، امنیت و آسایش زیادی برای ساکنین فراهم شود. درپایان بایدگفت که در ساخت این برج از مجرب ترین مهندسان بکارگرفته شده است به همین بابت برج الیزه از هرلحاظ از بهترین و زیباترین برج های شهر سرخرود نیزمحسوب می شود.

 

ارسال دیدگاه