سبک مدرن و سنتی در ویلا های مازندران، تداعی کننده زیبایی ها

17 آبان 1401
0 دیدگاه
ویلا های مازندران 3655635

تلفیق سبک مدرن و سنتی در ویلاهای مازندران برای کسانی که به ایجاد سبک متفاوت علاقمند هستند بسیار ایده مناسبی است. برخی از افراد میخواهند تا از سبک مدرن پیروی کنند ودر عین حال سبک سنتی را نیز در دکوراسیون داخلی ویلای خود جای دهند. نکته مهمی که برای انتخاب سبک مدرن و سنتی وجود دارد آشنایی با المان های این دو سبک و بررسی هر کدام است. باید بدانید که برای ایجاد دکوراسیونی زیبا و شگفت آور نیازمند استفاده از چه المان هایی هستید، از همین رو با ما تا انتهای محتوا همراه باشید.

ویلا های مازندران 6565965

سبک مدرن در ویلاهای مازندران

احتمالا بارهای دیده اید که سبک مدرن در ویلاهای مازندران بسیار به چشم میخورد ،دلیل آن نیز زیبایی و در عین حال شیک و ساده بودن آن است. سبک مدرن یعنی استفاده از جدیدترین لوازم برای چیدمان در دکوراسیون داخلی  ،اینکه تمامی لوازم با رعایت اصول و هماهنگی در کنار یکدیگر قرار گیرند ، پایه و اساس سبک مدرن خواهد بود. لازم است اضافه کنیم که در سبک مدرن نورپردازی نیز عامل اصلی برای بزرگنمایی ، درخشش و سادگی است. کمترین رنگ ها و طرح ها  در سبک مدرن استفاده می شود که خود بیانگر ظرافت و خاص بودن سبک مدرن است این سبک این روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده استت.

سبک مدرن در ویلاهای مازندران بهتر است یا سبک سنتی؟

برخی از افراد تصور بر این دارند که سبک مدرن تنها سبکی است که می تواند ظاهری شیک و تماشایی را به ویلا ها بدهد ، در حالی که چنین تصوری اشتباه است ، سبک سنتی نیز  می تواند سبب ایجاد جلوه بصری خاص در ویلاهای مازندران شوند. اگر شما قصد خرید ویلا در مازندران یا خرید آپارتمان در سرخرود را دارید توصیه می شود که  حتما حتما با رعایت نکات دکوراسیون داخلی ، سبکی درست و گیرا را برای آن انتخاب نمایید.

بد نیست بدانید سبک سنتی و پرنقش و نگار برای چیدمان منزل روحیه شما را بشاش و با طراوت خواهد کرد ، همچنین می توانید در صورت تمایل این دو سبک را با هم تلفیق نماییدتا به زیبایی سبکی خیره کننده و هنرمندانه ایجاد کنید.

ویلا های مازندران 6556565

ایده هنرمندانه برای به کارگیری سبک مدرن و سنتی در ویلاهای مازندران

می توانید برای زیباسازی ویلای خود در کنار میزهای مربع شکل مدرن از مبلمان چوبی استفاده کنید یا همچنین برعکس ، استفاده از این ترفند زیبایی را در ویلای شما گسترش خواهد داد.

مبلز کلاسیک با کوسن های رنگی ( با رنگ متضاد) عامل اصلی در زیباسازی و تلفیق دو سبک مدرن و سنتی با هم هستند. پرده های گلدار و رنگی یا پارچه های ساده و مدرن به رنگ های مات سبب زیبایی دکوراسیون داخلی نیز خواهند شد. اگر نیز از مبلمان مات استفاده می کنید توصیه می شود از یک میز مات نیز استفاده کنید.

نکات مهم در دکوراسیون داخلی ویلاهای مازندران

دکوراسیون داخلی این روزها از مهم ترین عوامل در زیباسازی و به رخ کشیدن هنر میزبان محسوب می شوند. ابتدا اکر خانه ها به سبک سنتی ساخته و چیدمان شده اند و سپس پس از گذشت سالیان متمادی سبک هایی دیگری همچون سبک مدرن ،سبک کلاسیک ، سبک روستایی ،سبک مدیترانه ای و… ایجاد شده اند.

در استفاده از هر دو سبک مدرن و سنی در ویلاهای مازندران اولین بحثی که مطرح است موضوع رنگ ها است، دکوراسیون سنتی رنگ های گرمی را در تمایم المان ها از جمله فرش ها شامل می شود.  رنگهایی همچون قهوه ای ، قرمز، کرمی از جمله رنگهایی محسوب می شوند که در سبک سنتی خودنمایی می کنند.

ایده های جذاب برای سبک مدرن و سنتی در ویلاهای مازندران

  • از مبلمان سفید با کوسن های رنگی در قسمتی از فضای خانه بچینید . یک فرش سنتی قرمز رنگ را از جلوی مبلمان پهن کنید، استفاده از لوستر ها، قاب عکس های بزرگ، تجملاتی طلاکوب و نقره کوب شده می تواند کامل کننده این بخش باشد.
  • برای ایجاد سبک مدرن و سنتی در کنار هم می توانید از سه رنگ قرمز ،فیروزه و سفید باهم استفاده کنید تا ظاهری صمیمانه و زیبا را تداعی کند.
  • به کارگیری رنگ هایی همچون قرمز ،طوسی ، سبز، سفید می تواند ایده ای زیبا و خارق العاده در سبک مدرن و سنتی باشد و فضای شما را نیز دگرگون کند.
  • استفاده از کاناپه به رنگ قهوه ای و فرش های گلیمی می تواند ترکیب بسیار شیک و زیبایی به وجود بیاورد.
  • دیوارکوب های چوبی و پارچه های ابریشمی را فراموش نکنید!

کلام پایانی

همانطور که در بالا نیز اشاره کرده ایم سبک مدرن و سبک سنتی ، از جمله سبک هایی خاص هستند و درصدی از افراد به آن ها علاقمند میباشند . حال در این بین افرادی نیز وجود دارند که هم به سبک مدرن و هم به سبک سنتی علاقه فراوانی دارند ، از همین رو ترجیح می دهند که این دو سبک را باهم تلفیق کنند . نکات و ایده هایی که در این مطلب به شما معرفی کرده ایم ، تنها بخشی از زیبایی ها و ایده هایی است که شما می توانید از آن ها بهر بگیرید ، دکوراسیون و چیدمان خاص در هر ویلا و یا آپارتمانی دنیای است که هرکسی تنها با خلاقیت می تواند به درون آن وارد شود .

ارسال دیدگاه