سبک رترو زیباترین سبک دکوراسیون داخلی

18 آبان 1401
0 دیدگاه
سبک رترو 54654765

آیا میدانید طراحی سبک رترو چیست؟ رترو سبکی از دکوراسیون داخلی است اما تفاوتی نیز بین آن با سایر سبک ها وجود  دارد . آیا میدانید سبک رترود در کدام کشور طراحی شده است؟ پس برای کسب اطلاعات بالا از این سبک با ما همراه باشید. همه ما میدانیم که سبک های بسیار و مختلفی برای دیزاین و دکوراسیون داخلی ویلا در شمال وجود دارد که هرکدام قوانین خاص خود را دارند، هرکدام از این سبک ها دارای برخی ویژگی ها هستند که آن ها را با سایر سبک ها متمایز می کند. سبک رترو برای دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال گزینه ایده آلی به حساب می آیند. در صورت خرید ویلا در سرخرود می توانید از سبک رترو برای دکوراسیون داخلی آن استفاده نمایید . البته در رابطه با این سبک باید بگوییم که از سبک های گذشته نیزا الهام گرفته است و از قاعده مستثنی نیست.

آشنایی با سبک رترو در دکوراسیون داخلی ویلا

در حقیقت سبک رترو سبکی است که به گذشته و زندگی گذشته نگاهی گذرا می اندازد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این سبک تلفیقی چگونه توانسته از گذشته تا به  آینده سفر کند! اگر علاقمند به سبک های پیچیده و نقش های بسیار هستید انتخاب اول ما سبک رترو می باشد. استفاده از رنگ های شاد و نقش های بسیار سبب شده است که این سبک از سایر سبک ها جدا باشد و بر همین دلیل افراد خاص با سلیقه ای خاص آن را می پسندند.

سبک رترو برخلاف نظری که این روزها با اشتباه رایج شده است ، تنها به طراحی داخلی اطلاق می شود که در سال های 1950 تا 1970 میلادی می باشند. واژه رترو، ریشه لاتین دارد و به معنای زمان های گذشته است،  این سبک به دلیل بهره بردن از سبک ها ،رنگ ها و اشکال متفاوت بسیار غیرمعمول و خاص است و همین موضوع سبب شده این سبک در زمره بهترین و خاص ترین سبک های دکوراسیون داخلی قرار گیرد.

سبک رترو  87465412034

رترو خالق نمای متفاوت ویلا در مازندران

با کمی دقت خواهید دانست که این روزها اکثر دکوراسیون داخلی ویلا در مازندران و چه در سایر نقاظ به سوی تک رنگی هستند و بیشتر از رنگ های خنثی و سفید استفاده می شود . اما اگر به رنگ های دیگر نیز علاقمند هستید و از روانشناسی رنگ ها و معجزه آن ها مطلع می باشید سبک رترو گزینه ای ایده آل برای شماست.شاید تا به اینجا دانسته باشید که سبک رترو جسارت بسیاری میخواهد، به همین سبب برای داشتن یک دکوراسیون ایده آل در این سبک داشتن شما نیازمند شناخت کافی از رنگ ها و دیزاین است تا بتواند آن را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد.

  • استفاده از رنگ های روشن در کنار رنگ های تیره مثل مشکی، سفید و بنفش و…
  • استفاده از رنگ های خنثی
  • استفاده از رنگ های روشن و ملایم

ممکن است تصور کنید که استفاده از رنگ های شاد در کنار یکدیگر سبب ایجاد شلوغی و فضای ناپسند شود اما در حالی که اگر به درستی از این رنگ ها استفاده شود، به زیباتر شدن و چشم نوازی آن خواهد افزود. مبلمان از اجزای اساسی خانه به سبک رترو به حسا می آید، مبلمان در این سبک از جنس چوبی بوده و با کوسن های رنگی چیدمان می شوند. شما تنها با به کارگیری خلاقیت  و نوآوری می توانید زیبایی و هارمونی را در این رنگ های مختلف و شاد ایجاد کنید،  رنگ های آبی، نارنجی، زرد و… از جمله رنگ های مورد استفاده در این سبک محبوب و خاص هستند.

سبک رترو  87465413

متریال های طراحی داخلی به سبک رترو چگونه است؟

در این سبک از بافت های متفاوتی استفاده می شود اما لزوما نیاز نیست که تنها از چوبی برای دیزاین دکوراسیون داخلی ویلای خود استفاده کنید ،می توانید از سرامیک  ،گچ، سنگ و حتی انواع پارچه استفاده کنید. نورپردازی یکی از موارد اصل در دیزاین هر ساختمانی است. برای طراحی داخلی و چیدمان و زیباسازی ویلای خود می توانید از نورپردازی کمک بگیرید. استفاده از لوستر های فانتزی در سبک دوسداشتنی رترو می تواند نمایی جالب را برای شما تداعی کند.

سخن پایانی

در این محتوا دانستیم که سبک رترو چیزی جز استفاده اصولی از رنگ های شاد نیست، اجزا و وسایل قدیمی متعلق به قرن بیستم نیز کامل می شود. اگر قصد انتخاب بهترین سبک برای ویلای خود را دارید. شما هم اگر قصد دارید سبک خانه خود را تغییر دهید به شما پیشنهاد می کنیم که سبک رترو را در دکوراسیون داخلی  انتخاب کنید .

 

ارسال دیدگاه