تفریحات شهرک خانه دریا که نباید آن را از دست دهید

10 آذر 1401
0 دیدگاه
تفریحات شهرک خانه دریا 853145640

از مهمترین شهرک های ساحلی مازندران شهرک خانه دریا بوده که در 12 کیلومتری سرخرود با درخت‌های بلند و پوشش‌های گیاهی متنوع از دور خود نمایی می کند. تفریحات شهرک خانه دریا توانسته از شهرک های محبوب در نزد مسافران و ساکنان آن نیز به شمار بیاید. امنیت بالای شهرک خانه دریا درکنار امکانات بسیار زیاد  این شهرک از مزیت های بارز آن می باشد. این شرایط، مهم‌ترین دلایلی است که مشتریان نسبت به خرید ویلا شهرکی در این شهرک معروف در مازندران علاقه نشان می‌دهند. خرید و فروش ویلا در شهرک خانه دریا و رهن و اجاره ویلا در شهرک خانه دریا هم با استقبال خوبی مواجه است.

این شهرک دارای نوعی سبک معماری در ساخت و چیدمان شهر، با دارا بودن میدان های بزرگ و شماره گذاری این میدان ها و نشان دادن آنها بر روی نقشه است.در این مطلب هدف ما ارائه کامل شهرک خانه دریا، تاریخچه ساخت این شهرک قدیمی و برند است. هدف بعدی ما آشنایی شما با مقررات ساخت ویلاهای شهرک خانه دریا و همچنین نحوه اجاره ویلا در خانه دریا و اطلاع از ترافیک و مقررات امنیتی آن می باشد و اطلاعات کافی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شهرک خانه دریا

این شهرک دارای ۲۵۰ هکتار مساحت و ۱۴۰۰ ویلا و ۱۰۰۰ آپارتمان بوده که دارای ۲ کیلومتر ساحل ماسه ای می باشد که در منطقه بی نظیر است.شهرک خانه دریا یکی از قدیمی ترین شهرک های شمال است. این شهرک در سال ۱۳۵۲ توسط شرکت همین شهرک ساخته شد و اکثر سازه های آن در شهرک قدیمی و متعلق به دوره شاهنشاهی است، البته ویلاهای نوساز یا بازسازی شده به سبک جدید و معماری جدید نیز در این شهرک دیده می شود که زیباترین ویلاها در پلاک اول دریا قرار دارد.

تفریحات شهرک خانه دریا 64534856450

تفریحات منحصربه فرد شهرک خانه دریا که در هیچ شهرکی پیدا نخواهید کرد!

ساحل شهرک خانه دریا

قدم زدن در ساحل شنی خانه دریا در هر ساعت از شبانه روز از مزایای دیگر این شهرک می باشد. همانطور که گفته شد شهرک توریستی خانه دریا، حدود ۲ کیلومتر نوار ساحلی شنی دارد. این ساحل شنی بهترین مکان برای پیاده‌ روی روزانه است.احساسی را که امواج گوش ‌نواز دریا به همراه تلالو نور خورشید بر روی سطح آب در شما زنده می ‌کند، در هیچ کجا تجربه نخواهید کرد.

امکانات تفریحی شهرک خانه دریا

دو پارک بزرگ در شهرک خانه دریا این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا زیبایی ‌های طبیعت را در کنار خود داشته باشید. تفریحات شهرک خانه دریا علاوه بر امکانات تفریحات ساحلی و آبی، شامل ۴ رستوران، خدمات عابر بانک، سوپرمارکت، فضای بازی برای کودکان و بزرگسالان، ۲ زمین تنیس و ۳ زمین والیبال می ‌باشد. چنانچه علاقه ‌مند به ورزش ‌های ساحلی هستید و می‌خواهید با دوستان خود تنیس یا والیبال بازی کنید، این امکانات در این شهرک فراهم می ‌باشده سازی برای آن اجرا شده است. این پارک ها مکان مناسبی برای تفریح و بازی محسوب می ‌شود. خانه دریا دارای استخر و انواع زمین های بازی نیز می ‌باشد. قسمتی از ساحل هم به طور اختصاصی برای شنای بانوان در نظر گرفته شده است. قسمتی هم به همین منظور برای آقایان قابل دسترسی می‌ باشد. همانطور که گفته شد امکانات تفریحی، گردشگری و رفاهی زندگی در این شهرک ویلایی بسیار گسترده است. با این وجود انتظار می رود که مشتریان خرید ویلا در شهرک خانه دریا روز به روز بیشتر شود.

تفریحات شهرک خانه دریا 784514524106

آپارتمان های این شهرک چشم نواز

آپارتمان در شهرک خانه دریا در زمان های متفاوتی ساخته شدند که هر یک از این سازه ها دارای سال ساخت و سبک خاص خود هستند به طوریکه هر کدام با طراحی متفاوت خود نیز متمایز می شوند. آپارتمان های موجود در این شهرک همگی دارای چشم اندازی رو به دریا دارند که برای علاقه مندان دریا نیز گزینه مناسبی می باشد.

اجاره بهترین ویلاها در شهرک خانه دریا

انواع ویلا در شهرک خانه دریا احداث شده است. همانطور که گفته شد قواره‌ زمین های این شهرک، بزرگ است و معماری ویلاهای آن به سبک خاصی طراحی شده است. برای گردشگرانی که به مناطق شمال کشور علاقه ‌مند هستند و می ‌خواهند چند روزی را در آب و هوای دلپذیر شمال سپری کنند،  رهن واجاره ویلا در خانه دریا بهترین گزینه است. انواع ویلاهای همکف و ویلاهای آپارتمانی را می ‌توانید در این شهرک اجاره کنید. شرایط اجاره ویلا در شهرک خانه دریا به صورت روزانه، ماهانه و هفتگی است. تعیین کننده قیمت اجاره ویلا، متراژ ساختمان و موقعیت آن می باشد.

کلام آخر

تفریحات شهرک خانه دریا و جذابیت های سفر به این شهرک توریستی زیبا ارائه شد. چنانچه تمایل به خرید ویلا در شهرک خانه دریا داشته باشید، دردسر و معطلی کمتری خواهید کشید. چرا که اکثر ویلاهای این شهرک نوساز هستند و هزینه تعمیرات و نگهداری ندارند. از آنجایی که ویلاها نوساز هستند تمامی امکانات آن به روز می باشند. با خرید ویلای نوساز در شهرک خانه دریا بدون هیچ معطلی و خرج اضافی می ‌توانید کلید بزنید و ساکن شوید. برای پیدا کردن ویلای مناسب در شهرک خانه دریا، مشورت با کارشناسان و مشاورین املاک با تجربه است که به این منطقه تسلط کامل دارند، بهترین راهکار است.مهندس صدرنژاد بهترین مشاره املاک منطقه دارای کارشناسان با تجربه و با اشراف کامل املاک درشهر های سرخرود، محموآباد، فریدونکنار و بابلسر  می توانند راهنمای شما نیز در این امور باشند.

ارسال دیدگاه