اگر به دنبال سفر هیجان‌انگیز هستید 5 جاذبه گردشگری محمودآباد را از دست ندهید!!

12 آذر 1401
0 دیدگاه
جاذبه گردشگری محمودآباد 87654065504

برای یک سفر هیجان انگیز آماده هستید. سفر به منطقه ای از شمال که مبهوت زیبایی و جاذبه های طبیعی آن شوید پس کوله بارتان را جمع کنید تا هم راهی شهر محمودآباد شهر پرندگان کمیاب شویم. جاذبه گردشگری محمودآباد تنوعی از زیبایی‌های طبیعی و بناهای تاریخی را پیش چشمتان به نمایش می‌گذارد.اگر شما هم مانند من به دنبال طبیعتی بکر هستید  این مطلب را از دست ندهید. چراکه این مطلب اطلاعاتی را برای شما معرفی نماییم کنیم تا بتوانید سفرهای به یاد ماندنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

محمود آباد کجاست؟

محمود آباد در جوار دریاچه خزر قرار گرفته و بخش زیادی از شهر در نزدیکی خط ساحلی می باشد. در اطراف محمودآباد شهر هایی هم چون نور، آمل، فریدون کنار و بابلسر به ترتیب در غرب، جنوب و شرق واقع شده اند. هم چنین شهر ساحلی ایزدشهر که به عنوان یکی از شهرهای توریستی شناخته می شود نیز در نزدیکی این منطقه و در 13 کیلومتری آن قرار دارد و از طریق جاده سیاهکلرود-مازندران می توانید به آن برسید.

خرید ویلا و آپارتمان در محموآباد

رهن و اجاره ویلا و آپارتمان در محمودآباد  در کنار خرید ویلا در محمودآباد از گزینه های محبوب محسوب می شود. محمود آباد شهری با آب و هوای مطبوع و جاذبه های گردشگری فراوان از جمله: آبشار آب پری، پارک جنگلی تشبندان، پارک طاهباز، جنگل روستای اهلم، پارک ملت و غیره است که با سرمایه گذاری در این شهر می توانید از تمامی این زیبایی ها استفاده کنید.

جاذبه گردشگری محمودآباد 0864765341856432

جاذبه گردشگری محمودآباد

  1. آبشار آب پری

آبشار آب پری از آبشار های شناخته شده در محمودآباد بوده که  از کوه‌های مازندران سرچشمه می‌گیرد و یکی از زیباترین جاهای دیدنی محمود آباد محسوب می شود. آبشار آب پری در مسیر جنگلی زیبا و بکری قرار دارد که جذابیت آن را دو چندان کرده است. هوای بی‌نظیر، منظره زیبا و صدای آرامش‌بخش آبشار، همه چیز را برای گردش و پیک‌نیک به این منطقه آماده می‌کند.این منطقه به دلیل وجود تجهیزات و امکانات رفاهی ماندن در آنجا را برای گردشگران آسان‌تر می‌کند.

آدرس آبشار آب پری: استان مازندران، شهرستان محمود آباد، جاده رویان_بلده، ۱۳ کیلومتری شهر رویان، آبشار آب پری.

  1. جنگل روستای اهلم

جاذبه گردشگری محمودآباد  هیچ چیز به اندازه گشت‌وگذار در جنگل و تنفس هوای تازه‌اش نمی‌تواند آدم را سر حال بیاورد. جنگل روستای اهلم یکی از بهترین جاهای دیدنی محمود آباد است که هر گردشگری را به خودش جذب می‌کند. فضای رازآلود و حیرت‌آور جنگل اهلم برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز مناسب است و شما را شیفته خودش می‌کند. شما می توانید با بازدید از درختان گردو، ممرز، بلوط، توسکا، افرا، نارون و … را ببینید.

آدرس جنگل روستای اهلم: استان مازندران، شهرستان محمود آباد، فرعی پس از امامزاده فضل (ع)، دو کیلومتر پس از خروجی محمود آباد.

جاذبه گردشگری محمودآباد 874561545230

  1. روستای لاویج

لاویج یکی از معروف‌ترین جاذبه گردشگری محمودآباد است که به عنوان مقصدی جذاب و محبوب برای گردشگران این منطقه به شمار می‌رود. این روستا در دامنه رشته‌ کوه‌های البرز قرار دارد و جان می‌دهد برای طبیعت‌گردی و گشت‌وگذار در هوای تازه. چشمه‌های آبگرم لاویج بهترین مکان برای آرامش و درمان دردهای مفصلی هستند و هر ساله گردشگران زیادی به این چشمه می‌روند. ناگفته نماند که اگر به این روستا سفر کنید، در فاصله کوتاهی از آن می‌توانید از خانه نیما یوشیج، شاعر ایرانی هم دیدن کنید.

آدرس روستای لاویج: استان مازندران، شهرستان محمود آباد، جاده آمل، شهر چمستان، ۱۸ کیلومتر پس از پارک جنگلی کشپل. پارک جنگلی تشبندان

  1. پارک جنگلی تشبندان

پارک‌های جنگلی بهترین مکان برای تفریح و ماندن در طبیعت هستند. تشبندان یکی از پارک‌های جنگلی و جاذبه گردشگری محمودآباد است که مکانی جذاب و دیدنی برای گردشگران به شمار می‌رود. این پارک مساحتی بیش از ۴۵ هزار متر مربع دارد و به چند بخش تقسیم می‌شود. از جمله بخش‌های پارک جنگلی تشبندان می‌توان از کیجاوزان، آقاشهر، قلعه جنگل بائوده و وزونره یاد کرد.

آدرس جنگل تشبندان: استان مازندران، شهرستان محمود آباد، شرق جاده آمل، نرسیده به کلوده، جنگل تشبندان.

  1. جنگل بونده

روستای بونده یکی از روستاهای اهل مرستاق است که جزو محبوب ترین جاذبه گردشگری محمودآباد به شمار می‌رود. اگر به بالای تپه روستای بونده بروید، می‌توانید جنگل زیبای بونده را ببینید که با زیبایی‌های طبیعی پر شده است. هوای جنگل عالی و خنک است و با بودن در آنجا ریه‌هایتان را از هوای تازه پر می‌کنید‌. محبوبیت این جنگل تا جایی است که گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای دیدن آن به محمود آباد سفر می‌کنند. اگر اهل طبیعت‌گردی و جنگل‌نوردی هستید، جنگل بونده را فراموش نکنید.

آدرس جنگل بونده: استان مازندران، شهرستان محمود آباد، جاده آمل، ۲۰ کیلومتری مرکز شهر، روستای بونده، جنگل بونده.

 

 

ارسال دیدگاه