زیبایی­ های چشمگیر ساحل محمودآباد که هنگام سفر نباید آن­ها را از دست داد

14 آذر 1401
0 دیدگاه
ساحل محمودآباد 0874651322041

معمولا اولین گزینه برای سفر خانواده ها به شمال، رفتن به ساحل محمودآباد است. سفرهای شمالی به خصوص سفر به جاذبه های طبیعی و گردشگری مازندران، این استان شمالی سرسبز و خوش آب و هوا همیشه از محبوب ترین و خاطره انگیزترین سفرها به حساب می آید. داشتن جاذبه های طبیعی نظیر جنگل های سرسبز و سواحل آبی، امکانات تفریحی، گردشگری و… هرکدام سبب این موضوع شده اند که افرادبسیاری محمودآباد و سایر شهرهای شمالی را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا زیبایی های چشمگیر ساحل محمودآباد را برایتان معرفی نماییم تا هنگام سفر به این شهر ساحلی رویایی از آن ها بهره مند شوید.

ساحل محمودآباد، چشم اندازی زیبا در قلب مازندران

شهر محمودآباد که در استان مازندران واقع شده از از شرق به دریای فریدونکنار، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به آمل منتهی می شود. با توجه به اینکه این شهر ساحلی به یکی از شهرهای محبوب در خطه شمالی تبدیل شده است، در بین مسافران و گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و امکانات بسیاری را نیز در خود جای داده است.

شایان ذکر است که این شهر ساحلی به دلیل بهره مند بودن از امکانات رفاهی درحال توسعه است و ساخت و ساز های بسیاری در آن صورت می گیرد . همچنین لازم به ذکر است که سرمایه گذاری در زمینه خرید و فروش املاک در این شهرساحلی در حال رونق بوده و هرساله سرمایه گذاری های بسیاری را در این شهر شاهد می باشیم.

ساحل محمودآباد یکی از ناب ترین و آرام ترین سواحل ساحلی در مازندران است و از همین رو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. دریای بی کران و آبی خزر زیباترین منظره و چشم انداز را برای بینندگان و مسافران ایجاد کرده است.

ساحل محمودآباد 0874531430

تفریحات ساحلی و هیجان انگیز ساحل محمودآباد

ساحل محمودآباد یکی از مدرن ترین و مجهزترین سواحل شمالی از لحاظ امکانات شمالی، رفاهی و تفریحی است که می توانید برای شنا کردن و سایر تفریحات آبی آن را بر گزینید. در بخش ساحل محمودآباد تمامی امکانات تفریحی در کنار یکدیگر جمع شده اند تا سفر و گردش را برای گردشگران و مسافران لذتبخش و هیجان انگیز کنند. اما تمامی جذابیت های این شهر در این موارد خلاصه نمی شود و تنها بخش از این زیبایی ها و امکانات بوده اند.

اگر بخواهیم کامل و دقیق تر توضیحی را در این راستا بدهیم شایان ذکر است که تفریحات مهیج همچون؛ قطار، پاندول، سقوط آزاد، سرسره چرخان و سفینه فضایی نیز در این سواحل یافت می شوند تا لحظات خوش را برای شما عزیزان تداعی کنند.

در این سواحل آلاچیق ها و مکان هایی جهت نشستن و دورهمی های خانوادگی گردهم آمدند تا مسافران و گردشگران بتوانند از هرکدام به نحو احسن استفاده کنند و هیچ گونه کسری را برای سفر تجربه نکنند.

معرفی محبوب ترین و بهترین پارک ساحلی محمودآباد

در شهر و ساحل محمودآباد چندین پارک ساحلی وجود دارند که شامل پارک ساحلی مرکزی، پارک ساحلی ملت و پارک ساحلی لاله می باشند . در این پارک ها تمامی امکانات متعددی که برای سفر و لذت بردن نیاز است تعبیه شده تا سفری لذتبخش را فراهم کند.

پارک ملت

یکی از پارک های ساحلی محمودآباد پارک ملت می باشد که در ساحل دریای خزر و شهر محمودآباد واقع شده است . این پارک توجه بسیاری از گردشگران را به خود جذب نموده است و همواره برای آنها مکانی تفریحی و لذتبخش محسوب میشود. این روزها پارک ملت به دلیل افزایش امکانات و آپشن های تفریحی یکی از بهترین و معروف ترین پارک های ساحلی در محمودآباد به شمار می رود.

ساحل محمودآباد 086453214210

پارک لاله، پارک تماشایی ساحل محمودآباد

از دیگر پارک های ساحلی و محبوب محمودآباد پارک ملت می باشد که در نزدیکی دریای خزر واقع شده است. این پارک دارای محیطی سرسبز و زیبا برای گردشگران و مسافران است و یکی از زیبایی های بینظیر و تماشایی محمودآباد به حساب می آید.

مجموعه توریستی پلاژ خط آهی، جاذبه دیدنی ساحل محمودآباد

آیا تا کنون نام پلاژ خط آهی به گوشتان رسیده است؟ این پارک ساحلی یکی از رویایی ترین پارک های شمالی است که با داشتن امکاناتی همجون شهربازی، قایق سواری، آلاچیق، رستوران، سفره خانه ، محل شنای آقایان و بانوان و… از محبو ترین و لاکچری ترین سواحل برای سفر به شمار می رود. در قسمت شهر بازی این پلاژ خط آهی بازی های هیجان انگیز همچون چرخان، سقوط آزاد و… راه اندازی شده اند تا بتواند بهترین لحظات را برای گردشگران و مسافران تداعی کند.

ساحل محمودآباد 089746531520

اقامت در محمودآباد از طریق خرید ویلا

امروزه با توسعه و گسترش محمودآباد و سواحل آن، این شهر به یکی از مقاصد تفریحی و همچنین سرمایه گذاری تبدیل شده است. از همین رو اقامت در این شهر برای مسافران و گردشگران ممکن است و می توانند از طریق خرید ویلا در محمودآباد یا حتی رهن واجاره ویلا و سوییت در این شهر زندگی کنند.

از آنجایی که قیمت ویلا در مازندران و شهرهای شمالی بستگی به امکانات و نوسان بازار دارد و متغیر است نمی توان هزینه ای ثابت را برای این کار در نظر گرفت ، تنها می توان اضافه کرد که شما در هر سبک، امکانات و منطقه ای که تمایل داشته باشید می توانید اقدام به خرید ویلا و سرمایه گذاری نمایید.

نتیجه گیری

محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی و خوش آب و هوای شمالی به شمار می رود که این روزها به دلیل داشتن امکانات بالایی که دارد برای مسافران و گردشگران بهترین گزینه به شمار می رود. ساحل و دریای بیکران این شهر ساحلی تداعی کننده زیباترین چشم انداز برای کدام از ما محسوب می شود و می توان به راحتی از این همه زیبایی لذت برد. به دلیل توریستی بودن این شهر ساحلی خرید و فروش ویلا و آپارتمان در محمودآباد رونق بسیاری پیدا کرده است و از مزایای توسعه این شهر نیز وجود ویلاها و آپارتمان های لاکچری است.

ارسال دیدگاه