اگر می خواهید در بهترین منطقه بابلسر اقدام به خرید ویلا کنید، بخوانید !

22 آذر 1401
0 دیدگاه
بهترین منطقه بابلسر 968468546856841867

بهترین منطقه بابلسر کجاست؟ خرید ویلا در بابلسر رویایی بسیار شیرین که بسیاری از افراد با پیش خرید تواسته اند به این آرزوی مهم نیز دست پیدا کنند. شاید شما هم در زمره افرادی قرار دارید که رویای خرید ویلا در بابلسر در سر می پرورانید. برای این کار لازم نیست تا بیشتر صبر کنید. شما در هر نقطه از شهر بابلسر که بخواهید می توانید ویلای مورد نظر خودتان را خریداری نمایید. در واقع با هر سبک و سیاق و سلیقه ای که بخواهید می توانید نسبت به خرید ویلا در بابلسر اقدام کنید. بخشی از ویلاهای مورد نظر با متراژهای متفاوت در شهرک های بابلسر قرار گرفته و بخش دیگری در مناطق حومه این شهر واقع شده اند. وضعیت بابلسر از نظر وجود ویلاهای متعدد به گونه ای است که حتی می توانید در برخی موارد حتی در نقاط اصلی شهر ویلای مورد نظرتان را خریداری نمایید. برخی از مهمترین مناطق و شهرک هایی که می توانید برای خرید ویلا در بابلسر از آنجا دیدن نمایید عبارتند از:

شهرک صفاییه:

منطقه صفاییه بین فریدونکنار و بابلسر و ورودی اصلی این منطقه روبروی شهرک دریاکنار واقع شده که به دلیل امکانات رفاهی بالا و همچنین ویلا وآپارتمان های بسیار لاکچری از بهترین منطقه بابلسر محسوب می شود. بعد از ورود از جاده اصلی به منطقه صفاییه به یک سه راهی می رسید که مستقیم تا انتها شهرک برند و قوی وجود ندارد تا انتها دو طرف خیابان ویلا سازی شده است. ورودی جاده سمت راست آن به شهرک های کاج مجموعه شهرک های آیلی و شهرک آذرنوش و به منطقه اوجاکسر منتهی می شود و از شمال به شهرک زیبا و شناخته شده  دریا کنار منتهی می شود و از نظر منطقه ای نقطه بسیار قابل توجهی برای سرمایه گذاری می باشد که در ادامه به توصیف کامل این شهرک نیز می پردازیم. بافت منطقه صفاییه بابلسر کاملا ویلایی بوده که یکی از مهم ترین خصوصیات این منطقه میتوان به (غیر بومی بودن مالکان) ویلا ها اشاره کرد . همچنین بیشتر ویلاهای این منطقه نوساز هستند  وشما می توانید ویلای مدرن را دراین شهرک نیز پیدا کنید.

منطقه صفاییه بر خلاف تصور مسافرین و بازدید کنندگان محترم یک شهرک نیست بلکه تشکیل شده از ده ها شهرک کوچک و بزرگ . که از شهرک های فعلی میتوان از شهرک های  بهشت ، شهرک کاج ، شهرک پزشکان ، شهرک آذرنوش ، شهرک نگین ، شهرک آسایش و … نام برد.

بهترین منطقه بابلسر 479849685485748574694698574

شهرک دریاکنار:

شهرک دریاکنار در استان مازندران یکی از معروف‌ترین و بزرگترین شهرک‌های شمال به شمار آمده که که گزینه‌های بی‌نظیری را برای خرید ویلا در مازندران ارائه داده است به همین بابت بهترین منطقه بابلسر است. برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن در یک شهرک لاکچری زیبا می‌توانید دریاکنار را انتخاب کنید. شهرک دریاکنار در نزدیکی شهر بابلسر در فاصله حدود ۵ کیلومتری آن قرار دارد. این شهرک در اوایل دهه ۴۰ در زمان حکومت محمدرضا شاه ساخته شد، اما مراحل ساخت آن تا پایان این دهه ادامه پیدا کرد. این شهرک ویلایی جزء بزرگترین و قدیمی‌ترین شهرک‌های مازندران محسوب می‌شود. روش‌های اداره شهرک هم منحصر به فرد است. این شهرک توسط یک هیئت مدیره متشکل از یک مدیر، هفت عضو هیئت مدیره، پلیس ساختمان و دایره ساختمان تشکیل اداره می‌گردد. تمام امور مربوط به ساکنین شهرک مربوط به محدوده شهر بابلسر است. اگر تصمیم دارید که ویلای استخردار در بهترین منطقه ساحلی با آب و هوای دلپذیر خریداری کنید و به دنبال شهرک‌های برند و معتبر هستید، شهرک دریاکنار، بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

چرا شهرک دریاکنار بهترین منطقه بابلسر است؟

همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، ویلاها در شهرک دریاکنار متراژ متفاوتی دارند. برای ساخت و ساز ویلا باید مجوزهای لازم را برای تردد و ساخت و ساز از هیئت مدیره دریافت کنید. در این شهرک ویلایی، تقریباً تمام ویلاها از بهترین معماری برخوردار هستند و برای محوطه سازی و زیباسازی اطراف ویلا از بهترین ایده‌های دکوراسیون فضای سبز بهره گرفته شده است. دکوراسیون داخلی ویلاها هم زیبا هستند.

علت اینکه تقاضا برای خرید ویلا  شهرکی در مازندران با رشد خوبی مواجه بوده است، امنیت بالای محوطه شهرک است. شهرک دریاکنار با داشتن کادر مجرب و کامل از نگهبانان، امنیت تمام خیابان‌های شهرک را  تامین کرده است و از نظر کنترل ورود و خروج افراد هم در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد. · این شهرک به طور مجزا دارای حسابداری، حسابرس، مدیر، هیئت مدیره، معاون، پلیس ساختمان، دایره ساختمان است که زیر نظر دادستان بابل و اداره ثبت اسناد و املاک شهر بابلسر فعالیت می‌کنند. به همین بابت شما می توانید با خیال راحت ویلای رویاهایتان را در این شهرک انتخاب کنید بدون اینکه نگران کلاهبرداری در این زمینه نیز باشید.

بهترین منطقه بابلسر 498494854684489549685479

شهرک خزرشهر بهترین منطقه بابلسر :

شهرک خزرشهر یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های استان مازندران است که به دو بخش خزرشهر شمالی و جنوبی تقسیم‌بندی شده است. با در نظر گرفتن امکانات ویلاها و نوع ساخت و ساز در این شهر می‌توان خزرشهر را جزء گران‌قیمت‌ترین شهرک‌های ویلایی در مازندران دانست. شهرک خزرشهر جایی در 6 کیلومتری جاده بابلسر به سمت فریدون کنار قرار گرفته است. این شهرک معروف دارای شرایط و امکانات منحصر به فرد است و بهترین ساختمان‌ها را برای خرید ویلا در شمال برای علاقه‌مندان به زندگی در شمال ارائه کرده است.

 

ارسال دیدگاه