سرزمین رویاها در محمودآباد؛ سرزمینی دیدنی که هیچ وقت از یادتان نمی رود

23 آذر 1401
0 دیدگاه
سرزمین رویاها 59849648558454

آیا می خواهید به سرزمین رویاها قدم بگذارید سرزمینی که همه چیز آن مهیا شده تا شما لحظات مهیجی را در کنار عزیزانتان داشته باشید؟ سرزمین رویاها در محمود آباد نیز در واقع یک پلاژ است که برای شنای افراد مختلف مناسب سازی شده است، اما سرزمین رویاها برای رویایی بودن به چیزی فراتر از پلاژ نیاز داشت. بهترین وسایل سرگرمی و اسباب بازی ‌های پارک را در شهربازی سرزمین رویاها گرد هم آورده اند. مثل هر شهربازی دیگری بعضی اسباب بازی ‌ها بچه گانه است و برخی دیگر برای سرگرمی جوان ‌ترها و حتی بزرگترهاست. این پارک از مدرن ‌ترین و مجهزترین شهربازی های شمال ایران است.

در ساحل محمود آباد پهنای ساحل دریای خزر به باریک ترین حد خود می رسد. سرزمین رویاها یا پلاژ خط آهی، مناسب ‌ترین ساحل محمودآباد برای شنا و خوشگذرانی است. این پارک ساحلی با داشتن شهربازی، آلاچیق، قایق سواری و سفره خانه سنتی و رستوران های اطراف، می تواند لحظات خوبی را برایتان رقم زده و هر آدم بد سفر و بی حوصله ‌ای را سر ذوق آورد. طرح سالم سازی دریا در این ناحیه انجام شده و پلاژ مخصوص زنانه و مردانه دارد. شهربازی سرزمین رویاها در چهار هکتار دارای سرگرمی ها و بازی های متنوعی بوده و از بازی های آرام مثل قطار گرفته تا بازی های مهیج مثل سقوط آزاد، پاندول، سفینه فضایی و سرسره چرخان امکاناتش در شهربازی سرزمین رویاها فراهم شده است، سینمای شش بعدی نیز کامل کننده این امکانات است.

موقعیت مکانی سرزمین رویاها

این مجموعه زیبا و پر طرفدار تفریحی در پنج کیلومتری محمودآباد به سمت فریدون کنار ساخته شده است. به طوریکه شما می توانید با خرید ویلا در فریدونکنار یا خرید آپارتمان در محمودآباد به راحتی از امکانات رفاهی آن ینز استفاده کنید.

سرزمین رویاها 4854584168546854687418

امکانات تفریحی سرزمین رویاها

سینما سه بعدی

اگر به دنبال آدرنالین بالا هستید، قطعاً سینما شش بعدی  شهربازی سرزمین رویاها در محمودآباد برای حدود بیست دقیقه این هیجان را به شما هدیه خواهد داد. همانطور که می ‌دانید اجسام سه بعد دارند و اگر جسم سه بعدی در زمان حرکت کند بعد زمان را هم به آن اضافه کرده و بعد چهارم به این صورت ساخته می ‌شود. اما بعد پنج و شش در دنیای فیزیک معنی و مفهومی ندارد ولی برخلاف دنیای فرمول ‌های فیزیک در دنیای تفریح و سرگرمی و هیجان بعد پنج و شش در هیجان شما بسیار پر معنی خواهند بود. استفاده از سیستم ‌های پخش صدا از سرتاسر سالن و حتی از کنار صندلی تماشاچی‌ ها و افکت‌ های پاشیدن آب و افکت ‌های مانند آن باعث می ‌شود که پانزده تا بیست دقیقه در معرض هیجان مطلق باشید.

شهربازی کودکان

از اسباب ‌‌بازی‌ های مورد علاقه کودکان شهربازی قطار کرم میوه است. از آنجا که کودکان خردسال کنار والدین خود می ‌توانند از این قطار استفاده کنند، این وسیله تفریحی را می‌ توان جزء وسایل خانوادگی این شهربازی به شمار آورد که همه اعضای خانواده در کنار هم از آن لذت خواهند برد. مثل هر شهربازی دیگری در سرتاسر ایران انواع پشمک و تنقلات در اینجا نیز یافت می شود.

بانجی جامپینگ

بلندترین ارتفاعی که از آن سقوط کرده‌ اید چقدر بوده است؟ دویست متر سقوط آزاد پارک ارم تهران را تجربه کرده ‌اید؟ سقوط آزاد شهربازی سرزمین رویاها در محمود آباد با توجه به ارتفاع سرسام‌ آور و سیستم سقوط آزاد سه گام یکی از مهیج ترین بازی‌ های این شهربازی است. در شهربازی سرزمین رویاهای محمودآباد وسایل ساده‌ تر بازی مانند انواع سرسره ساده و سرسره چرخان، تاب و غیره هم وجود دارد. چرخ و فلک ساده و بزرگ و چرخ و فلک زمینی نیز بچه ‌ها را سرگرم می کنند. از دیگر وسایل بازی شهربازی سرزمین رویاهای محمودآباد می توان پاندول فضایی، ماشین کوهستان، برج مبارز، سفینه فضایی، سفینه را نام برد.

سرزمین رویاها 5441684964848

لذت شنا را در پلاژ سرزمین رویاها از دست ندهید!

اگر قصد شنا کردن و لذت بردن از دریای خزر را دارید پلاژ خط آهی محمودآباد می تواند بهترین مقصد برای سفر شما باشد چرا که دارای مناطق مشخص شده و مجزا برای شنا کردن بانوان و آقایان است. پانصد متر نوار ساحلی یکپارچه  سرزمین رویاهای محمود آباد را می سازد که این امر پلاژ آهی محمود آباد را از باقی سواحل منطقه شمال کشور مجزا کرده و به آن برتری می بخشد.

ارسال دیدگاه