معرفی مکان های تفریحی خزر شهر نمی شود از آن گذشت!

30 آذر 1401
0 دیدگاه

اگر قصد دارید در زیبا ترین وپیشرفته ترین شهرک در مازندران اقامت داشته باشید شهرک خزرشهر بهترین انتخاب است. شهرک خزرشهر یکی از شهرک‌های مسکونی استان مازندران بوده که در جوار دریای خزر نیز واقع شده است. این شهرک به دلیل فراهم آوردن امکانات رفاهی متعدد برای ساکنان خود سبب شده تا از جاذبه های توریستی مازندران نیز محسوب شود.  اگر شما هم بی صبرانه منتظر معرفی  مکان های تفریحی خزر شهر هستید با ما همراه باشید  در این مقاله سعی داریم جاهای دیدنی و تفریحی یکی از معروف‌ترین و گران‌قیمت‌ترین شهرک‌های مازندران، یعنی خزرشهر را به‌طور کامل به شما معرفی کنیم.

معرفی شهرک خزر شهر

شهرک  ۶۰۰ هکتاری خزرشهر از شهرک های قدیمی مازندران محسوب شده که به دلیل دسترسی عالی به شهرهای بزرگ فریدونکنار و بابلسر و همچنین با تهران سبب شده این شهرک مورد توجه اکثر سرمایه گذاران و معماران قرار بگیرد. برهمین مبنا  ویلا هایی با معماری مختلف از سبک مدرن گرفته تا کلاسیک، با قواره های متعدد نیز وجود دارد . اما اگر در این شهرک قدم بگذارید خواهید دید که این شهرک با یک خیابان  به دو قسمت شمالی و جنوبی نیز جدا شده اند.

خزرشهر شمالی در مجاورت دریا و خزرشهر جنوبی دقیقاً روبروی آن و در آن‌طرف جاده قرار دارد. دو بخش شمالی و جنوبی خزرشهر کاملاً از هم مستقل بوده و هرکدام دارای امکانات تفریحی و رفاهی جداگانه هستند. امکانات خزرشهر شمالی، علی‌رغم کوچک‌تر بودن آن بیشتر است. ساحلی بسیار زیبا و دنج با فضایی آرام و دل‌نشین معروف به سی‌ساید در خزرشهر شمالی وجود دارد که در قسمت جنوبی نظیر آن را نمی‌بینیم. در ادامه مهم‌ترین دیدنی‌های خزر‌شهر را معرفی کرده‌ایم.

خزر شهر 4864867896789789879

چرا مشاورین املاک سرمایه گذاری در خزر شهر را پیشنهاد می دهند؟

امروزه گردشگرانی که به شمال کشور مسافرت می‌کنند علاوه‌ بر طبیعت زیبا، به امکانات رفاهی و تفریحی آن نیز اهمیت بسیاری می‌دهند. مالکین و مسئولین خزرشهر تمام تلاش خود را کرده‌اند که انواع خدمات رفاهی و تفریحی را در بهترین شکل ممکن به گردشگران و مردم این منطقه ارائه دهند. به‌طوری که نیاز تمام مسافرین و ساکنین با توجه به سلایق مختلف، برآورده شود. اما این شهرک بنا به دلایل متعدد توانسته خریداران را به سمت خود جذب نماید  تا جایی که خرید ویلا در شهرک خزرشهر  و همچنین آپارتمان از همان ابتدای امر تا به حال نیز رشد صعودی داشته است.

  • وجود ویلا با معماری های متنوع
  • قواره های متنوع در شهرک خزرشهر
  • قیمت مقرون به صرفه ویلا
  • تفریحات آبی
  • مراکز تفریحی ومجتمع های تجاری
  • دسترسی عالی به شهر های اطراف
  • خیابان های مهندسی شده
  • زیبایی های محوطه
  • امنیت بالای شهرک
  • متریال ومصالح باکیفیت
  • مجموعه های ورزشی زمین تنیس زمین فوتبال و…
  • پارک سالن های بازی کودکان
  • شنا در شهرک خزرشهر

یکی از فعالیت‌های محبوب در شهرک خزرشهر، شنا است. اگر شناگر ماهری هستید یا جزو افرادی هستید که دوست دارید در دریا تنی به آب بزنید، ساحل خزرشهر مکان امن و مناسبی برای شنا محسوب می‌شود. در شهرک خزرشهر، پلاژهای مناسبی برای شنا ساخته شده تا افراد با هر جنسیتی بتوانند شنا کنند. معمولاً صبح‌ها مخصوص بانوان و بعدازظهرها مخصوص آقایان است.

جت اسکی

یکی از ورزش‌های آبی هیجان‌انگیزی که در شهرک خزر شهر وجود دارد و اتفاقاً طرفداران زیادی نیز دارد، جت اسکی است. این ورزش می‌تواند یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی شما باشد که در طول زندگی تجربه می‌کنید. این ورزش آبی مهیج در بسیاری از کلوپ‌های دریایی ورزشی و تفریحات آبی و برای سنین مختلف ارائه می‌شود. همچنین به دلیل هیجان و سرعتی که دارد همواره یکی از اولویت‌های مسافران برای تفریح است.

قایق‌سواری در خزرشهر

قایق‌سواری یکی دیگر از تفریحات آبی و پرطرفدار در اکثر شهرهای شمالی و به‌ویژه مازندران و بابلسر است شهرک خزرشهر نیز، از این تفریح مهیج برخوردار است.

موتورسواری روی شن

یکی از تفریحات مهیج در سفر به خزرشهر که باید تجربه کنید، موتورسواری روی شن‌های نرم ساحل است. معمولاً دو نفر می‌توانند روی این موتور‌ها بنشینند. سوارشدن روی موتورهای چهارچرخ روی شن‌های نرم ساحل، می‌تواند تجربه‌ای بسیار مهیج و شیرین به‌ویژه برای افرادی که از موتورسواری می‌ترسند، باشد.

خزر شهر 634896878796896

محوطه خزر شهر

در این شهرک زیبا خبری از خیابان‌ها و کوچه‌های باریک و خانه‌ها یا آپارتمان‌های کوچک نیست. با ورود به خزرشهر اولین مواجهه شما با خیابان‌های عریض، کوچه‌های پهن، محوطه‌ سرسبز، خانه‌های بزرگ و ویلایی است که باعث می‌شود فضای شهرک کاملاً شیک و مدرن به نظر برسد. در تک‌تک ویلاهای کوچک و بزرگ این شهرک، تمام امکاناتی که یک خانه‌ی لوکس می‌تواند داشته‌ باشد، وجود دارد. در بخش مربوط به خزرشهر شمالی ۴۵ خیابان فرعی و ۷ خیابان اصلی وجود دارد که تمام این مسیرها با استفاده از پوشش گیاهی زیباتر شده‌اند. اگر در این خیابان‌ها قدم بزنید، بی‌شک آب‌وهوای شمال شما را مدهوش خود کرده و تجربه بی‌بدیلی برای شما رقم خواهد خورد.

رستوران‌ها و کافه‌های خزرشهر

کافه و رستوران‌های زیادی در ساحل و در نقاط مختلف خزرشهر احداث‌ شده است و با انواع غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و خارجی، آماده پذیرایی از گردشگران و ساکنین هستند. سرو غذا در کافه‌ها و رستوران‌های خزرشهر در کنار ساحل و دریای خزر می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده باشد. با توجه به موقعیت خاصی که این شهرک دارد، غذاهایی که در این کافه‌ و رستوران‌ها سرو می‌شوند، از بالاترین تنوع و کیفیت‌ها برخوردار هستند.

مراکز خرید خزرشهر

مراکز خرید هر شهری، یکی از مکان‌های پرطرفدار برای مسافران محسوب می‌شوند. در خزرشهر نمایندگی فروش برندهای بزرگی مانند ال‌سی‌وایکیکی، آدیداس، نایکی، کتان‌تافته، پوشاک خانواده، ریبوک و غیره در خیابان‌های اصلی شهرک وجود دارند. در ایام نوروز و تعطیلات تابستان، شاهد مسافران و مالکین زیادی در تمام ساعت‌ها هستید.

اقامت در شهرک خزر شهر

خزرشهر در کنار جاده اصلی بابلسر به فریدون‌کنار قرار دارد. برای سفر به خزرشهر نیاز به کارت اقامت یا دعوت نامه دارید. اگر قصد سفر به شهرک خزرشهر را دارید می‌توانید با رهن و اجاره ویلا در شهرک خزر شهر  یا اقامتگاه در این شهرک زیبا اجازه ورود به خزرشهر را بگیرید.

 

ارسال دیدگاه