بهترین شهرمازندران برای خرید زمین از نگاه سرمایه‌گذاران بزرگ

8 دی 1401
0 دیدگاه
خرید زمین 445551055621

آیا تا به حال به خرید زمین در مازندران فکر کرده اید؟ مازندران یکی از خوش آب‌وهواترین مناطق در کل این کشور پهناور شناخته می‌شود. محبوبیت شهرهای این استان  در میان گردشگران ایرانی و خارجی بسیار زیاد است. همین موضوع باعث شده تا سالانه افراد بسیاری برای خرید زمین یا ویلا در منطقه سرسبز و خوش آب‌وهوای شمال سرمایه‌گذاری می‌کنند. اما خرید زمین در مازندران  تنها با قصد تفریح و اقامت صورت نمی‌گیرد. چرا که مقاصد اقتصادی و دید سرمایه‌گذاری نیز دست کمی از مقاصد تفریحی ندارند. در این میان هر شخصی ممکن است با توجه به اهداف خود، به دنبال بهترین شهر شمال برای خرید زمین باشد.

اگر شما نیز به هر دلیلی قصد خرید زمین در این منطقه زیبا و روح‌نواز را دارید، مطالعه این مطلب برایتان مفید خواهد بود. در این مطلب قصد داریم تا درباره این خرید صحبت کرده و بهترین شهرهای مازندران را مورد بررسی قرار دهیم. پیش از آن که بهترین شهرهای شمال را برای این کار بررسی کنیم، باید به یک سؤال مهم پاسخ داد: آیا با توجه به افزایش حجم خرید زمین و ویلا در شمال، هنوز هم خرید زمین در این منطقه یک سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود یا خیر؟

خرید زمین در شمال به عنوان یکی از کم‌خطرترین سرمایه‌گذاری‌ها شناخته می‌شود. بررسی سرمایه‌گذاری در شمال با خرید زمین به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عواملی که ما را در تشخیص این مسئله یاری می‌کند، بررسی موقعیت جغرافیایی منطقه و میزان توریستی بودن آن است. توریستی بودن منطقه در پررونق بودن آن از لحاظ اقتصادی تأثیر دارد. مورد دیگر دسترسی به امکانات مختلف است. هرچه زمین در منطقه‌ای نزدیک‌تر به امکانات شهری و رفاهی باشد، احتمال اینکه خواهان بیشتری داشته باشد، بالاتر می‌رود.

خرید زمین 89745643512310

فریدونکنار

فریدونکنار یکی دیگر از شهر های مازندران است که  به دلیل شرایط مناسب ، از دید افراد بسیاری به عنوان بهترین شهر مازندران برای خرید زمین شناخته می‌شود. نزدیکی این شهر به پایتخت، نزدیکی به دریا و جنگل و آب‌وهوای مناسب آن باعث شده است تا همواره بازار خریدملک  در این شهر داغ باشد. طبیعت فریدونکنار یکی از بکرترین مناطق موجود در ایران است. بازار رنگی فریدونکنار، تالاب ، انواع پارک جنگلی و… از جمله مواردی هستند که باعث جذابیت این شهر شده‌اند. همه این موارد در کنار هم باعث شده تا شرایط فریدونکنار برای خرید زمین و اقامت در آن بسیار مناسب شود.

در صورت تمایل با توجه به بودجه خود می‌توانید در بخش‌های مختلف فریدونکنار، اقدام به خرید زمین کنید. همچنین فریدونکنار با تنوع ویلا در خود  میزبان شهرکی بسیار زیبا ومعروف خزرشهر است  که بسیار از سرمایه گذاران بهدلیل موقعیت بسیار عالی این شهرک  نیز اقدام به خرید ویلا شهرکی در شهرک خزر شهر می نمایند. اگر می خواهید دلایل موفقیت ویلا های شهرک خزرشهر را بدانید میتوانید با مراجعه به این مطلب شما از راز های  پیروزی این شهرک آگاه شوید.

خرید زمین 0489765432102

محمودآباد

جاذبه های دیدنی محمودآباد،  فاصله اندک محمودآباد  به دریا و جنگل، آبشارهای زیبای آن و البته آرامش خاص این شهر، همواره مورد استقبال توریست‌ها قرار گرفته است. سرمایه‌گذاری در محمودآباد  از سالیان گذشته داغ و پررونق بوده است. موقعیت خاص محمودآباد   باعث شده تا سرمایه‌گذاری در این منطقه در اغلب موارد سودآور و مطمئن باشد. زمین‌های ساحلی و جنگلی محمودآباد  گزینه بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری و یا ساخت ویلا به شمار می‌روند. برای خرید زمین در محمودآباد   کافی است با اطلاعات کامل و از طریق متخصصین اقدام کنید. در این صورت ریسک ضرر دهی شما بسیار پایین خواهد بود. اما اگر قصد دارید با یک تیر چند نشان بزنید  خرید ویلا وآپارتمان درمحمودآباد از گزینه های محبوب در نزد مشتریان نیز میباشد.

سرخرود

سرخرود  با برج های ساحلی  ویلا ساحلی نیز یکی از شهرهای کوچک اما دلنشین مازندران است و افراد زیادی تمایل خرید زمین و ویلا در این شهر را دارند. این شهر ساحلی از نزدیک‌ترین شهرها به تهران شناخته می‌شود. همچنین این شهر با بزرگترین ساحل در شمال  در این محدوده طرح سالم‌سازی دریا انجام گرفته و پلاژهای زنانه و مردانه در کنار ساحل آن وجود دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های محمودآباد، زمین‌های بسیار حاصلخیز آن است. همین حاصلخیزی باعث شده تا این زمین‌ها جهت کشاورزی و کاشت محصولات زراعی بسیار مناسب باشند. مانند تمامی شهرهای دیگر شمال، قیمت زمین در سرخرود  نیز بسته به موقعیت آن متغیر است. به طور مثال، هر چه زمین از شهر دورتر باشد، قیمت آن پایین‌تر خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که خرید زمین در سرخرود ممکن است با مقاصد مختلفی صورت بگیرد. اگر هدف شما از خرید زمین در این منطقه، ساخت و ساز ویلا در آن است، حتماً فاصله زمین مورد نظر از شهر و امکانات شهری را در نظر بگیرید.

 

ارسال دیدگاه