هنگام سفر به مازندران این جاذبه های خیره کننده را از دست ندهید!

14 دی 1401
0 دیدگاه
سفر به مازندران 58456665421

هنگام سفر به مازندران شما شاهد جاذبه های خیره کننده بسیاری هستید که از حق نگذریم زیباترین منظره رویایی را در اختیار نگاه ما قرار می دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا زیبایی های سفر به مازندران را بررسی نماییم.

پارک ملی لار، زیبایی سفر به مازندارن

یکی از زیبایی های که هنگام سفر به مازندران نباید از دست دهید پارک ملی لار است، این پارک در 13 کیلومتری پلور قرار دارد. نام سد لار را شاید در گذشته نیز شیده باشید، این سد یکی از معروف ترین سدهای ایرانی است و یکی از زیباترین جاهای دیدنی مازندران است. در این پارک هرگونه جانوری و گیاهی متفاوت یافت می شود، اگر می خواهید این گونه های زیبای جانوری را از نزدیک ببینید حتما سری به این پارک زیبا در مازندران بزنید.

سفر به مازندران 654654132

دشت دریاسر، زیبایی سفر به مازندران

آیا تا کنون نام دشت دریاسر به گوشتان رسیده است؟ این دشت زیبا از جاذبه  های محبوب و پر طرفدار در مازندران است که وسعت دریا از گل های بابونه را شامل می شود . با قدم در این دشت شما شاهد زیبایی خداوند در پس کوه ها ودرختان خواهید بود. دشت دریاسر محبوب به دشت اردیبهشت ایران است که در ماه اردیبهشت و اوایل خرداد بهترین زمان سفر را به خود اختصاص داده است. این دشت کوهستانی مرز میان بخش الموت و پوشش های جنگلی در استان مازندران است. جالب است بدانید در کف این دشت چشمه های زیادی در جریان هستند.

سفر به مازندران 568468768451321

شهرک توریستی و تله کابین نمک آبرود

یکی از محبوب ترین شهرک های توریستی غرب چالوس که به متنوع ترین و معروف ترین جاذبه دیدنی مازندارن شهرت دارد شهرک نمک آبرود می باشد. این شهرک زمینه ساز سرمایه گذاری های بسیار برای خرید ویلا در مازندران و خرید زمین است. شهرک توریستی نمک آبرود دارای ساختمان ها و ویلاهای جذاب است که سبب شهرت این شهرک شده اند.

احتمالا تا به حال بسیار تام تله کابین نمک آبرود را شنیده اید، این تله کابین یکی از جاذبه های هیجان انگیز در چالوس است که شما را تا بالای ابرها هدایت می کند. تله کابین نمک آبرود مرتفع ترین تله کابین کشور است . از بالای آن می توانید تمامی طبیعت دریایی، جنگلی و کوهستان ها را نظاره گر باشید. از دیگر تفریحات هیجان انگیز ان شهرک باید به سورتمه سواری در در جنگل های مازندران اشاره کرد، شما از بالای کوه ها به سمت پایین کشیده خواهید شد. هیجان لذت یک سفر لذتبخش بی شک به دنبال سفر به مازندران و شهرک نمک آبرود اتفاق خواهد افتاد.

سفر به مازندران 987986453120

پارک جنگلی سی سنگان

یکی از زیبایی های خیره کننده مازندران پارک جنگلی سی سنگان است . شلوغ ترین اما زیباترین طبیعت مازندران را پارک جنگلی سی سنگان به خود اختصاص داده است. این پارک، در سطح خاورمیانه، در کاشت و حفاظت شمشاد، یکتاست. مساحت پارک سی سنگان ۶۰۲ هکتار است و به سه بخش ساحلی، جنوبی و غربی تقسیم می‌شود. در این پارک گونه‌های جانوری همچون شوکا، مرال، خرس قهوه‌ای، پلنگ، روباه، گربه جنگلی، گراز و شغال وجود دارند. اسب سواری و ماشین‌های کوچک کرایه‌ای، و فروشگاه‌های کوچک برای خرید لوازم و خورد و خوراک، اوقاتی راحت و جذاب برای شما به ارمغان خواهند آورد.

 

ارسال دیدگاه