خرید ویلا ساحلی و نکات ضروری که باید به یاد داشته باشید!!

20 دی 1401
0 دیدگاه

خرید ویلا ساحلی در مازندران یکی از جذاب ترین اقدامات و سرمایه گذاری های امنی است که این روزها  افراد برای رفاه حال خانواده خود انجام می دهند. ما در مطالب پیشین به برترین شهرهای ساحلی برای خرید ویلاساحلی نیز  پرداختیم برای اطلاعات کامل از این شهر ها می توانید به مقاله ما مراجعه نمایید. یکی از زیباترین شهرهای نوار ساحلی دریای خزر، سرخرود است. سرخرود دسترسی بسیار عالی به جنگل و دریا داشته و همین موقعیت سبب شده تا این منطقه  از آب و هوای بسیار مطبوع نیز برخوردار باشد. اما این کافی است که با مراجعه به یک ویلا آن را انتخاب کرده و خریداری نماییم. نکات خرید ویلا و آپارتمان در سرخرود چه مواردی هستند؟ با توجه به چه نکاتی باید ویلای مورد نظر خود را انتخاب نماییم؟

دسترسی و موقعیت

موقعیت دسترسی ویلا  از گزینه های مهم در  هنگام خرید ویلا ساحلی است. ویلای انتخاب شده باید به تمامی مراکز شهری ، مراکز درمانی ، مراکز تفریحی و گردشگری، فروشگاه ها و … دسترسی کامل داشته باشد تا شما برای مراجعه به آن سختی  نداشته باشید.همچنین لازم به ذکر می باشد که هرچه ویلای انتخاب شده در منطقه بالاتری از شهر باشد به تمامی امکانات دسترسی بالایی خواهد داشت به همین علت قیمت بالاتری را نیز از آن خود خواهد کرد .

خرید ویلا ساحلی 48545496854185

امکانات داخلی ویلا

هر چه امکانات در اختیار داشته بیشتر باشد قیمت بالاتری خواهد . شما باید امکانات ویلا را در نظر بگیرید ، به عنوان مثال ویلای استخر دار به نسبت ویلای بدون استخر قیمت بالاتری برخوردار است. تعداد اتاق ها و متراژ آشپزخانه ، انشعابات آب _ برق _ گاز و …. از مواردی هستند که باید در نظر گرفته شود .

موقعیت جغرافی ویلا را در نظر داشته باشید

بررسی موقعیت جغرافیایی و همسایگی‌های ویلا، یکی دیگر از نکات مهم در زمان خرید ویلاهای شمال است. بررسی فاصله ویلا تا مرکز شهر، نیز در خرید ویلاهای مازندران اهمیت پیدا می‌کند. بسته به نیاز خود ببینید چه فاصله‌ای برای شما برای رسیدن به مراکز تجاری، اداری، رفاهی، درمانی و … مناسب‌تر است.

فاصله ویلا تا دریا را در نظر بگیرید

شاید مهمترین دلیل رفتن به شمال کشور لذت بردن از فضای سرسبز و زیبایی های دریای خزر است. شاید در جریان باشید که فاصله استانداری بین اولین ساخت و ساز تا حریم دریا وجود دارد. شاید داشتن ویلای بسیار نزدیک به دریا جذاب باشد؛ اما در صورت بروز بحران های طبیعی خطرات زیادی به همراه دارد. باید توجه داشته باشید که فاصله های استاندارد ویلا تا دریا حفظ شده باشد. ویلای بسیار دور از دریا نیز چندان جذاب نیست اما اگر بودجه کافی برای خرید ویلا در نزدیکی دریا ندارید می توان گفت که چند قدم پیاده روی تا ساحل دریا، آن هم در هوای خوب سرخرود لذت بخش است.

قدمت ساخت بنا را بررسی کنید

یکی از نکات خرید ویلا در سرخرود قدمت ساخت بنای ویلا است. ویلاهایی که قدیم ساخت هستند قیمت کمتری دارند اما این قدمت نباید به شکلی باشد که هزینه های تعمیر و نگهداری شما را کلافه کند. از این جهت بهتر است ویلاهایی را در نظر داشته باشید که چندان قدیمی نباشد. اگر امکان خرید از ویلاهای تازه ساخت برای شما مقدور نیست بهتر است به تاسیسات بنا دقت کنید تا فرسوده نباشند. امکان نصب تجهیزات گرمایش و سرمایش روز دنیا را بررسی کنید. در ادامه باید هزینه تغییر دکوراسیون، کابینت ها و … را نیز در نظر داشته و سپس اقدام به خرید ویلا نمایید.

خرید ویلا ساحلی 498498549854968596854

ویلاهای شهرکی امنیت بیشتری دارند

اگر فقط جهت تعطیلات قرار است در ویلا ساکن شوید این نکته را بدانید که امنیت بسیار مهم است. در واقع یکی از مهمترین نکات خرید ویلا ساحلی در سرخرود وجود امنیت در ویلا است. به همین دلیل در این مواق خرید ویلا از شهرک ویلایی و ساحلی را بیشتر توصیه می کنیم. از آنجایی که در این شهرک ها وجود نگهبانی ۲۴ ساعته، کنترل ورود خروج خودروها و ساکنین و در نهایت عدم رفت و آمد افراد متفرقه در شهرک این مزیت را ایجاد می کند که ویلای شما امنیت بیشتری داشته باشد. این امنیت در برج ساحلی بیشتر احساس می شود.

بهترین شهرک برای خرید ویلا :

  • خرید ویلا در شهرک خزرشهر
  • خریدویلا در شهرک مانلی
  • خرید ویلا در شهرک گلزا
  • خرید ویلا در شهرک دریاکنار

کلام آخر :

خرید ویلا ساحلی در مازندران به خصوص شهر سرخرود  یکی از گزینه های  پرطرفدار بوده که حداقل ترین موهبتی که برای ساکنان خود فراهم می آورد آرامش وتغییر سبک زندگی است. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با نکانتی که می تواند  به شما در خرید ویلا ساحلی کمک کند نیز اشاره کردیم.  در آخر توصیه می کنیم قبل از خرید ویلا اقدام به رهن واجاره ویلا در سرخرود  در همان محل نمایید. در واقع شما قبل از خرید امتحان می کنید.

 

ارسال دیدگاه