در بابلسر زمین بخریم یا ویلا

2 بهمن 1401
0 دیدگاه
ویلا یا زمین 3541764651

خرید ویلا و آپارتمان در بابلسر یا خرید زمین در بابلسر؟ خرید ملک و املاک در شمال کشور یکی از سرمایه گذاری های  پرسود و مطمئن از نگاه سرمایه گذاران بزرگ بوده که برای خریداران نیز چندین مزیت را در کنار هم فراهم می کند. اما اگر شما هم قصد دارید تا سرمایه گذاری  سودآور خود را شروع کنید  اما با این چالش رو برو شده اید که خرید زمین یا ویلا در بابلسر کدام یک می تواند ما را به سرمایه کلان برساند،  با ما همراه باشید تا به این موضوع رسیدگی کنیم.

بابلسر از شهر های توریستی و مهم استان مازندران محسوب شده که به دلیل قرار گرفتن در نوار ساحلی دریای خزر  سبب شده تا مسافران زیادی نیز این شهر را برای گردش نیز انتخاب نمایند. اما این تمام ماجرا نیست، چراکه این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی و همچنین دسترسی ایده آل به شهر های اطراف سبب شده تا خریداران بسیاری نیز به بابلسر برای شروع سرمایه گذاری روی بیاورند.

در ابتدا اولین چیزی که قبل از هر چیزی بدانید انتخاب منطقه ای که برای خرید ویلا یا زمین در آن اقدام می کنید چراکه در تعیین میزان ریسک سرمایه گذاری بسیار موثر است. برخی مناطق برای رشد و دیده شدن، نیاز به زمان بیشتری دارند اما  این در حالی است که اگر برای خرید ویلا یا خرید زمین در سرخرود  یا بابلسر اقدام کنید، می توانید مطمئن باشید که نیازی به دیده شدن و  معرفی ندارید، زیرا توسط عموم مردم شناخته شده هستند.

ویلا یا زمین 654876545213

مزایای خرید زمین چیست؟

برای درک بهتر مزایای خرید ویلا و خرید زمین بهتر است هریک از آنها را به صورت جداگانه بررسی و تحلیل کنیم. مزایای خرید زمین در بابلسر چیست؟ خرید زمین یعنی نیاز به بودجه ای کمتر. زیرا شما هزینه ای را بابت ساخت و ساز پرداخت نمی کنید. کل هزینه ای که بابت خرید زمین می دهید، به همان زمین بستگی دارد. اما در جریان خرید ویلا نه تنها بابت زمین و منطقه پول می پردازید، بلکه برای ساخت و ساز، امکانات و … نیز هزینه پرداخت خواهید کرد. اگر بودجه‌ی محدودی دارید که به پای خرید ویلا نمی رسد و گمان نمی کنید که بتوانید با آن ویلایی (هرچند) ارزان قیمت بخرید، توصیه بر این است که آن را برای خرید زمین اختصاص دهید.

ریسک پایین: خرید زمین یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری با امنیت بالا است. در مقایسه با روش‌هایی مانند بورس، زمین روند سودآوری آهسته و پیوسته‌ای دارد. در واقع می‌توانید مطمئن باشید که حتی در بدترین شرایط ضرر زیادی را متحمل نخواهید شد.

رفاه و آسایش: با دارایی زمین، می‌توانید رفاه خود و فرزندانتان را در آینده تامین کنید. خرید زمین و خانه کلنگی این امکان را به شما می‌دهد تا در آینده اقدام به ساخت خانه کنید.

پایین بودن احتمال کلاهبرداری: اگر فرآیند معامله را طبق قوانین و با مشاور املاک معتبر و مطمئن پیش ببرید، دیگر احتمال کلاهبرداری و مشکلات جانبی وجود ندارد.

امکان اجاره دادن زمین: در صورت تمایل می‌توانید زمین‌ را به کشاورزان و باغداران اجاره دهید و از این طریق کسب درآمد کنید.

ویلا یا زمین 321476746512

مزایای خرید ویلا و آپاتمان

این روزها، پیدا کردن ویلا در بابلسر چندان سخت نیست. مخصوصا ویلاهای مدرن و امروزی که طبق معیار های استاندارد ساخته شده باشند.  شما می توانید با مراجعه  وب سایت یا به بنگاه معاملاتی مهندس صدرنژاد  از تمامی ویلا و آپارتمان های لاکچری با متراژ و سبک های گوناگون بابلسر نیز آشنا شوید.  اما در مقابل، پیدا کردن زمین مناسب سخت شده است. مردم اغلب ترجیح می دهند اگر زمینی دارند، آن را خام نفروشند. داخل آن ویلایی بسازند و سپس با هزینه بیشتر آن را برای فروش در دسترس قرار دهند. زیرا طبق آنچه که در مورد قیمت زمین و قیمت ویلا گفتیم، هیچ کس دوست ندارد در دنیای امروز و با قیمت های امروزی ِبازار ویلا و زمین، سرمایه خود را ارزان به حراج بگذارید. بنابراین طبیعی است که تمایل برای خرید ویلا از خرید زمین  بیشتر باشد.

سرمایه گذاری: خرید ویلا یکی از روش های مطمئن سرمایه گذاری و حفظ ارزش دارایی ها است. با خرید ویلا می توان از کاهش ارزش سرمایه در برابر تورم جلوگیری نمود. لذا اگر قصد سرمایه گذاری در حوزه املاک را دارید، خرید ویلا یکی از گزینه های پیشنهادی به شما است.

آسودگی خاطر از در اختیار داشتن مکان شخصی در تمام ایام سال:  یکی از مهمترین تفاوت هایی که می تواند شما را به خرید ویلا به نسبت زمین ترغیب نماید داشتن سرپناه در هنگام سفر به شمال است. آیا تا به حال برای شما پیش نیامده که برنامه یک سفر مهیج به شمال را چیده باشید و پس از ورود به منطقه مورد نظر با مشکل اجاره ویلا و یافتن ویلای مناسب روبرو شده باشید؟  اگر  بومی شمال کشور نیستید بهترین راه حل این مشکل این است که با کمی برنامه ریزی مالی، طرح خرید ویلا در یکی از مناطق خوش آب و هوا را  در بابلسر  بچینید.

امکان اجاره دادن و کسب درآمد: اگر قصد اقامت طولانی مدت در ویلای خود را ندارید، می توانید با هماهنگی با مشاورین املاک محلی، برای ماه هایی از سالف ویلای خود را اجاره دهید و از مزایای اقتصادی آن بهره­مند شوید. همچنین اگر نگاه شما به خرید ویلا نگاه سرمایه گذاری برای دوران بازنشستگی است، می توانید به صورت قسطی ویلا را خریداری کرده و تا آن زمان ویلای خود را اجاره داده و از این طریق مبلغ قسط بانکی را تامین نمایید.

سخن آخر، تعیین هدف از سرمایه گذاری

در کل این مطلب به این نکته اشاره شد که تعیین هدف از سرمایه گذاری و در نظر گرفتن بودجه برای رسیدن به هدف اهمیت ویژه ای دارند. از این رو، جدا از در نظر گرفتن موارد و اولویت های ذکر شده در این مطلب از خود بپرسید که هدفتان از خرید ویلا یا خرید زمین چیست؟ به دنبال رسیدن به چه هدفی در سرمایه گذاری هستید؟ در غیر این صورت، نمی توانید نتیجه‌ی خوبی به دست آورید. اگر در گرفتن تصمیم نهایی دچار مشکل شده اید یا نمی توانید به خوبی نیاز سنجی کنید می توانید با گروه مهندسین و مشاورین  مهندس صدرنژاد ارتباط بگیرید.

 

ارسال دیدگاه