آشنایی کامل با ساحل محمودآباد مازندران

12 بهمن 1401
0 دیدگاه
ساحل محمودآباد 565474685413

شهر محمودآباد در استان مازندران واقع شده و به سواحل دریای خزر در شمال، شهر فریدونکنار در شرق، شهرستان نور در غرب و شهرستان آمل در جنوب محدود می‌شود. به دلیل نوع بندری بودنش و فاصله نسبتاً کم با تهران، شهر ساحلی محمودآباد از جمله محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در خط شمال ایران برای گردشگران و مسافران است.

این شهر در سال 1308 تحت تأثیر اصلاحاتی قرار گرفت و بخش‌های جدیدی به ساحل محمودآباد اضافه شد. ساحل محمودآباد، یکی از زیباترین سواحل استان مازندران است و با وجود عرض باریکش، به دلیل طبیعت پاکیزه‌اش، از نظر گردشگری اهمیت بسیار بالایی دارد.

در صورتی که قصد سفر به یکی از شهرهای ساحلی شمال کشور را دارید، پیشنهاد می‌شود که حتماً به شهر ساحلی محمودآباد هم سر بزنید. این شهر، نسبت به دیگر سواحل شهرهای شمالی، خلوت‌تر بوده و به همین دلیل طبیعت پاکیزه‌ای دارد. اگر به دنبال منطقه‌ای آرام برای مسافرت هستید و می‌خواهید از شلوغی شهر برای چند روزی فرار کنید، شهر ساحلی محمودآباد می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

ساحل محمودآباد  54865774645210

ساحل محمودآباد مازندران

ساحل محمودآباد به عنوان یکی از مدرن ترین و مجهزترین سواحل شمالی با توجه به امکانات رفاهی و تفریحی موجود، بهترین انتخاب برای شنا و آب تنی است. این ساحل شامل تمام امکانات رفاهی و تفریحی مورد نیاز گردشگران و مسافران است.

ساحل محمودآباد دارای شهربازی مدرنی است که در مساحت چهار هکتاری ساخته شده و بازی هایی از قبیل قطار، پاندول، سقوط آزاد، سرسره چرخان و سفینه فضایی را به دیدار کنندگان ارائه می دهد. اینجا همچنین سینما 6 بعدی و امکاناتی مانند قایق سواری، اسب سواری و موتور چهار چرخ نیز وجود دارد.

ساحل محمودآباد همچنین دارای آلاچیق هایی برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه و برپایی بساط پیک نیک است. در ضمن، طرح سالم سازی دریا در این ساحل انجام شده و پلاژ مخصوص بانوان و آقایان نیز در نظر گرفته شده است.

شهر محمودآباد یکی از مقاصد گردشگری محبوب در شمال ایران است و با داشتن ساحل های زیبا و مدرن، امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری برای گردشگران فراهم کرده است.

ساحل محمودآباد  536487468744543120

تفریحات ساحل محمودآباد

ساحل محمودآباد با طولی بیش از ۱۲ کیلومتر و شناور شدن آب دریا خزر، امکانات بسیاری را برای شنا، آب بازی و تفریح در آب فراهم کرده است. علاوه بر این، پارک های ساحلی مثل پارک ملت، پارک لاله و پارک ساحلی مرکزی امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی مانند باغ های سرسبز، آلاچیق های شاداب، بازی های ورزشی و مسابقات، محل های دیدنی و غیره را برای گردشگران فراهم کرده اند.

علاوه بر پارک های ساحلی، امکانات تفریحی مانند شهربازی، سینما ۶ بعدی، قایق سواری، اسب سواری، موتور چهار چرخ و غیره نیز برای گردشگران در این شهر فراهم شده است.

در کل، شهر محمودآباد با داشتن سواحل زیبا و پارک های ساحلی مجهز، امکانات تفریحی و رفاهی فراوان و فضایی سالم و آرام، یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای سفرهای خانوادگی و دوستانه در شمال ایران محسوب می شود.

 

ارسال دیدگاه