بهترین مراکز خرید محمودآباد کدامند؟

16 بهمن 1401
0 دیدگاه
مراکز خرید محمودآباد 6543155

با توجه به اینکه مراکز خرید در شهرستان محمودآباد کیفیت بسیار بالایی ندارند، انتخاب بهترین مرکز خرید ممکن است کار دشواری باشد. در این میان، مراکز خریدی مانند مجتمع سیمرغ و بازار بزرگ مازندران به عنوان بهترین مراکز خرید در این شهرستان شناخته می‌شوند. در ادامه، به بررسی این مراکز خرید و دیگر مراکزی که به عنوان بهترین مراکز خرید در محمودآباد شناخته می‌شوند، می‌پردازیم:

مراکز خرید محمودآباد

  1. مرکز خرید سیمرغ محمودآباد: این مجتمع تجاری دارای بیش از ۱۰۰ فروشگاه و مغازه متنوع است و در طبقات مختلف، انواع کالاهای متنوعی از جمله لباس، الکترونیک، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، اداری و… به فروش می‌رساند. همچنین این مرکز خرید دارای سالن سینما و رستوران‌های مختلفی نیز می‌باشد.
  2. بازار بزرگ مازندران محمودآباد: این بازار به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای استان مازندران شناخته می‌شود و دارای فروشگاه‌های متنوعی از جمله لباس، تزئیناتی، زینتی، غذایی، میوه و تره بار و غیره است.
  3. بازار ساحلی قائم: این بازار نیز یکی از مراکز خرید معروف در محمودآباد است و در نوار ساحلی قائم واقع شده است. در این بازار، محصولات متنوعی از جمله لباس، لوازم آشپزخانه، تزئیناتی و… به فروش می‌رسند.

مراکز خرید محمودآباد63456412

  1. پاساژهای محمودآباد: پاساژهای زیادی در این شهرستان وجود دارد که در ادامه این بخش قصد داریم تا شما را با معروف‌ترین پاساژهای شهرستان محمودآباد آشنا کنیم:

 

  • پاساژ قرض الحسنه محمودآباد

معروف‌ترین پاساژ محمودآباد همین پاساژ قرض الحسنه محمودآباد است که به خاطر قرضه الحسنه‌ای که در نزدیکی این پاساژ وجود دارد، این اسم را به خودش گرفته. بیشتر غرفه‌های این پاساژ مشغول به فعالیت‌های کامپیوتری ، اداری و دفتری هستند.

آدرس پاساژ قرض الحسنه محمودآباد: این پاساژ تقریبا در مرکز شهر قرار دارد؛ شما کافی است که از سمت سه راه مرکزی شهر، حدود 500 متر به سمت غرب (جادو نور محمودآباد) برانید؛ سپس در سمت چپ خودتان می‌تواند پاساژ قرض الحسنه محمودآباد را پیدا کنید.

  • پاساژ شرکا محمودآباد

پاساژ شرکا محمودآباد هم جزو پاساژهای معروف این شهرستان به شمار می‌رود که به صورت سه لاین چسبیده به هم راه اندازی شده و برای خودش یک پا بازار به شمار می‌رود. انواع اقسام مغازه در این پاساژ وجود دارد و محدود به فعالیت خاصی نیست. از فروش فرش گرفته تا ابزار یراق و …

آدرس پاساژ شرکا محمودآباد: از سه راه محمودآباد، به سمت شرق برانید و در کمتر از 500 متر، می‌توانید در سمت چپ خودتان شاهد پاساژ شرکا باشید.

مراکز خرید محمودآباد 6543155

  • پاساژ خسروی محموداباد

پاساژ خسروی را نمی‌توان به عنوان معروف‌ترین، ولی می‌توان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین پاساژهای محمودآباد اسم برد. در گذشته غرفه‌های متنوعی در این پاساژ وجود داشت؛ ولی امروزه به دلیل وجود پاساژهای جدیدتر و تغییر سلایق مردم، سبک و سیاق غرفه‌های این پاساژ تغییر کرده. معمولا افرادی که فعالیت‌های خدماتی به مانند تعمیرات انجام می‌دهند به سراغ غرفه‌های این پاساژ می‌روند.

آدرس پاساژ خسروی: از سمت سه راه محمودآباد، به سمت جنوب (جاده آمل-محمودآباد) برانید؛ در کمتر از 500 متر می‌توانید در سمت چپ خودتان، پاساژ خسروی را مشاهده کنید.

 

ارسال دیدگاه