6 نکته برای رسیدن برای خرید ویلای ایده آل

8 اسفند 1401
0 دیدگاه
نکته مهم سرمایه گذاری 544654551320

برای خرید ویلای ایده آل چه نکاتی را باید مدنظر داشته باشیم تا سریعتر به هدف خود برسیم؟ خرید ویلا در مازندران به خصوص در بهترین شهر مازندران از جمله بابلسر، محمودآباد و سرخرود نیز همواره از طرفداران زیادی نیز برخوردار بوده و تقاضا بسیار بالا است. هیچ کسی نیست که به قدم زدن در چمن و سنگفرش حیاط خود  و شنا کردن در استخر خصوصی خود نه بگوید. از همین رو خریداران با هر هرفی (سرمایه گذاری یا اقامت) نیز خرید ویلا را در مازندران انتخاب می نمایند. بنابراین اگر قصد دارید از آپارتمان نشینی رها شوید و چند روز خود را به خوشگذرانی در ویلای خود اختصاص دهید بهتر است چند نکته بسیار مهم را به خاطر داشته باشید (به خصوص اگر قرار است یک سرمایه گذاری لوکس و گران قیمت باشد) تا بتوانید به یک ساختمان مسکونی بسیار زیبا دست پیدا کنید.

در اینجا 6 نکته وجود دارد که هنگام خرید ویلای ایده آل در مازندران باید در نظر بگیرید:

درست است که خرید ویلا در سرخرود و زندگی کردن در آن بسیار لذت‌بخش بوده و احساس سرخوشی و شادابی را برای همه اعضای خانواده به همراه می‌آورد اما شما نباید بحث آینده‌نگری ملک را نیز فراموش کنید. ممکن است شما در آینده تصمیم داشته باشید بنا به دلایلی این خانه را بفروشید. اگر از نظر موقعیت جغرافیایی خانه شما در شرایط مناسبی نباشد، قطعاً مشتری‌پسند نبوده و امکان فروش برای شما فراهم نمی‌شود. حتی ممکن است مجبور شوید خانه خود را زیر قیمت به فروش برسانید.

بنابراین حتی اگر یک خانه ویلایی بسیار زیبا به شما پیشنهاد شد حتماً قبل از اینکه تصمیم خود را برای خرید آن نهایی کنید، تمامی جزئیات از نظر موقعیت جغرافیایی را مورد بررسی قرار دهید. مسلماً شما به مشاورین زبده و متخصص نیاز دارید چرا که شاید با منطقه جدید آشنایی نداشته باشید. در این میان، مشاور املاک مهندس صدرنژاد با کارشناسان مجرب  در خدمت شماست.

خرید ویلای ایده آل 559876451520

1 – ملک چه چیزی برای ارائه دارد

هر ویلا در بابلسر احتمالاً دارای ویژگی های جذابی است، خواه یک پارکینگ بزرگ باشد یا طراحی داخلی. احتمالاً متوجه خواهید شد که چیزهای مختلفی برای دوست داشتن در یک ملک مجلل وجود دارد و اگر در یکی از آنها به اندازه کافی مورد علاقه شما نیست، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که به جستجوی خود در خرید ویلای ایده آل خود ادامه دهید تا زمانی که به یکی از آنها برخورد کنید که همه موارد را داشته باشد.

2. ساختمان پیشنهادی چند سال ساخت است؟

برای خرید ویلای ایده آل، توجه به سن ساختمان بسیار اهمیت دارد. اگر ساختمان سن زیادی داشته باشد به این معنا است که ممکن است بافت داخلی آن مستهلک شده و شما در مدت زمان کوتاهی مجبور به بازسازی شوید. برخی از فروشنده‌ها، ساختمان‌های قدیمی خود را از نظر ظاهری بازسازی می‌کنند تا خریدار متوجه سن دقیق ساختمان نشود. در این زمان است که وجود مشاورین معتمد و حرفه‌ای برگ برنده‌ای برای شما خواهند بود تا دچار تصمیم اشتباه نشوید.

3– از مساحت کوچه غافل نشوید.

و اما یکی از موضوعات مهم دیگر که برخی از مشتریان به آن توجه نمی‌کنند مساله عرض و متراژ کوچه است. به هر حال شما می‌خواهید با ماشین از کوچه خود تردد کنید. باید بررسی نمایید که آیا امکان رفت و آمد داخل کوچه با ماشین وجود دارد یا خیر. همچنین شاید این کوچه از نظر قانونی نیاز به عقب‌نشینی داشته و در نتیجه این موضوع شامل حال خانه مورد نظر شما نیز خواهد شد. تمامی این مسائل را از طریق مراجعه به شهرداری جویا شب تا بعد از خرید دچار ضرر نشوید.

خرید ویلای ایده آل 798745231056

4. ویلای در کدام شهرمازندران قرار دارد؟

انتخاب شهر برای  خرید ویلای ایده آل مورد نظر از  مهمترین عوامل است. خرید ویلا در مازندران  عموماً ما را با یاد شهرهای معروف شمالی می‌اندازد. به عنوان مثال اگر قصد خرید ویلا در استان مازندران را داشته باشید، معمولاً همه ما در اولین گزینه به سرعت به خرید ویلا در محمود آباد یا خرید ویلا آپارتمان در سرخرود  فکر می‌کنیم. محمودآباد، سرخرود، بابلسر  یا فریدونکنار  معمولاً از گزینه‌های پرطرفدار در استان مازندران هستند که در وهله اول توجه افرادی که قصد خرید ویلا دارند را به خود جلب می‌کنند. اگر می خواهید بدانید چرا ؟ می توانید به مقاله ” آیا خرید ویلا در محمودآباد پر سود است؟”  نیز مراجعه نمایید و یا مقاله ” 6مزیت که با خرید ویلا ساحلی در سرخرود بدست می آورید ” را مطالعه نمایید.

5. آیا خانه‌ ویلایی در منطقه آرام قرار گرفته است؟

شاید مشاورین املاک به شما یک خانه ویلایی با موقعیت جغرافیایی بسیار عالی پیشنهاد دهند که روز به روز بر ارزش آن افزوده می‌شود. اما زمانی که کمی دقت کنید متوجه می‌شوید این خانه به خیابان‌های اصلی بسیار نزدیک بوده و صدای تردد ماشین‌ها در طول شبانه روز شما را اذیت خواهد کرد. فراموش نکنید که نزدیک بودن به خیابان اصلی قطعاً یک گزینه بسیار مهم برای خرید خانه ویلایی به حساب می‌آید.

اما در صورتیکه این نزدیکی بیش از اندازه باشد و حتی در زمان ظهر نیز تردد ماشین‌ها اجازه استراحت به شما را ندهد، بهتر است برای خرید این خانه کمی تردید به خرج دهید. یا حتی بررسی کنید که این خانه نزدیک مدارس نباشد چرا که در زمان تعطیلی مدرسه در طول روز، ترافیک سنگینی در نزدیکی خانه شما ایجاد خواهد شد که در کنار سر و صدای زیاد، آرامش را در طی چندین ساعت از شما سلب خواهد کرد.

6. برای خرید ویلای ایده آل از  افراد حرفه ای مشاوره بگیرید

یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به هدف موردنظر در بازار داغ  املاک مازندران، سپردن این کار به دست یک متخصص است. معمولاً هنگام خرید ویلا در سرخرود  کارهای زیادی باید انجام شود، به همین دلیل است که سپردن آن به کسی که می داند چه کاری انجام می دهد، اغلب می تواند ایده خوبی باشد.

 

ارسال دیدگاه