سرمایه گذاری در شهرک خزرشهر | مزایا خرید ویلا

16 فروردین 1402
0 دیدگاه
معماری بی نظیر ویلاهای شهرکی 3241634564

شهرک خزرشهر یکی از شهرک های معروف و لوکس در استان مازندران است. این شهرک به دلیل چشم انداز بسیار زیبایی که دارد و ساختمان های شیک و لوکسی که در آن قرار دارند، برای خرید ویلا و سرمایه گذاری جذاب است. شهرک خزرشهر به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. بخش شمالی این شهرک چشم انداز رو به دریا دارد و بخش جنوبی آن به سمت جاده بابلسر به فریدون کنار قرار دارد. شهرک خزرشهر در فاصله ۶ کیلومتری جاده بابلسر به فریدون کنار قرار دارد و از این رو دسترسی به آن بسیار آسان است. بیشتر ساکنین این شهرک غیربومی هستند و در فصول گرم سال و تعطیلات این شهرک شلوغ تر از مواقع دیگر است.

یکی از ویژگی های مهم این شهرک این است که برای ورود به آن تنها با مالک یا داشتن کارت ورود به شهرک هماهنگی لازم است. این موضوع به معنای امنیت کامل برای ساکنین شهرک است و توسط شهرداری شهرک تامین می شود. شهرک خزرشهر دارای امکانات و ساختمان های بسیار شیک و لوکس است و به دلیل این ویژگی ها، بسیاری از معروف ترین اشخاص ایرانی نیز این شهرک را برای خرید ویلا انتخاب کرده اند. این شهرک دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی و … می باشد و به دلیل قرارگیری در منطقه ساحلی، از یک زندگی لوکس و با امکانات بی نظیر برخوردار است.

ورودی شهرک خزرشهر با نگهبانی24ساعته 5246564525

ویژگی های شهرک خزرشهر

مشخصات شهرک خزر شهر شمالی:

  • موقعیت: نزدیک به جاده اصلی و دریا
  • امکانات: پارک، انواع زمین باری، فضای سبز، رستوران، کافی شاپ و …
  • دو درب ورودی با عبور و مرور از یکی از آن‌ها
  • ای کارت برای دسترسی به شهرک
  • 100 نگهبان در داخل شهرک برای ایجاد امنیت
  • ساعت کاری نگهبانان: ۶ صبح تا ۲ بعد از ظهر، ۱۴ تا ۱۰ شب، ۱۰ شب تا ۶ صبح
  • هماهنگی قبلی برای عبور و مرور میهمانان و مستاجرین

شهرک خزر شهر جنوبی:

  • موقعیت: دارای یک درب و ورود و خروج
  • ای کارت برای دسترسی به شهرک
  • 100نگهبان در داخل شهرک برای ایجاد امنیت
  • ساعت کاری نگهبانان: ۶ صبح تا ۲ بعد از ظهر، ۱۴ تا ۱۰ شب، ۱۰ شب تا ۶ صبح
  • هماهنگی قبلی برای عبور و مرور میهمانان و مستاجرین

زیبایی شهرک خزرشهر در شب های تابستان 14524654

نکات مهم خرید ویلا در شهرک خزرشهر

در صورتی که به دنبال خرید ویلا با امکانات شیک، لوکس و لاکچری هستید، شهرک خزرشهر یکی از گزینه‌های مناسب برای شماست. این شهرک بر اساس جاده‌ای به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. بخش شمالی این شهرک دارای چشم‌اندازی زیبا و رو به دریا است و بخش جنوبی آن نیز در طرف دیگر جاده بابلسر به فریدونکنار قرار دارد. شهرک خزرشهر در فاصله ۶ کیلومتری جاده بابلسر به فریدونکنار قرار دارد و بیشتر ساکنین آن غیربومی هستند. به همین دلیل، در فصول گرم و تعطیلات، شلوغ‌تر از سایر مواقع است.

امنیت کامل ساکنین شهرک ساحلی خزرشهر از مهمترین اولویت‌های شهرداری است و برای ورود به این شهرک، تنها با هماهنگی با مالک یا داشتن کارت ورود به شهرک، ممکن است.

برای خرید ویلا در شهرک خزرشهر، باید به عوامل مختلفی توجه کرد، از جمله متراژ ساختمان، فاصله تا دریا، سال ساخت، مدرن بودن تاسیسات و امکانات داخلی. باید توجه داشت که قیمت خرید ویلا در بخش شمالی و جنوبی شهرک خزرشهر با هم تفاوت دارد. ویلاهای این شهرک در متراژهای نسبتاً بزرگ و در طبقات لوکس قرار دارند. ویلاهای قدیمی‌تر در این شهرک بزرگتر هستند و سبک نمای بکار رفته در آن‌ها مدرن و سلطنتی است.

نمایی از محوطه سازی چشم نواز خزرشهر 545646354

مزایا سرمایه گذاری در شهرک خزرشهر

سرمایه گذاری در شهرک خزرشهر مازندران بسیاری از مزایای اقتصادی، گردشگری و استفاده از امکانات شهری و دریایی را به همراه دارد. برخی از مزایای سرمایه گذاری در این شهرک عبارتند از:

1– موقعیت مکانی: شهرک خزرشهر در موقعیتی مناسب و در نزدیکی دریا قرار دارد که این امر باعث شده است که این شهرک برای گردشگران و توریست ها جذاب باشد.

2– برخورداری از امکانات ساحلی: شهرک خزرشهر با برخورداری از ساحل های زیبا، امکانات تفریحی و ورزشی، فضاهای سبز، کافی شاپ ها و رستوران های متنوع، بازارهای بزرگ و… جذابیت بسیاری برای گردشگران و توریست ها دارد.

3– معماری مدرن و شیک: شهرک خزرشهر با داشتن معماری مدرن و شیک و برج های بلند مرتبط با استانداردهای بین المللی، جذابیت زیادی برای سرمایه گذاران و خریداران دارد.

4– برخورداری از زیرساخت های کامل: شهرک خزرشهر با داشتن زیرساخت های کامل شامل برق، گاز، آب، تلفن، اینترنت پرسرعت، سیستم های نظارتی و امنیتی، جذابیت بسیاری برای سرمایه گذاران دارد.

5– برخورداری از پتانسیل سرمایه گذاری در بخش مسکن: با وجود افزایش جمعیت و نیاز به مسکن، شهرک خزرشهر به عنوان یکی از بزرگترین شهرک های ویلایی ایران، پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری در بخش مسکن دارد.

معماری بی نظیر ویلاهای شهرکی 3241634564

ارسال دیدگاه