معرفی 9 مرکز تفریحی در مازندران+ عکس

20 اردیبهشت 1402
0 دیدگاه

مازندران به خاطر زیبایی‌های طبیعی و مناظر سرسبز خود، به یکی از مهمترین مقاصد تفریحی در ایران تبدیل شده است. هرگاه به این منطقه سفر کنید، احساس شادابی و لذت طبیعت را تجربه خواهید کرد. شناسایی بهترین مراکز تفریحی مازندران که به همراه طبیعتی زیبا و دریایی آرامبخش، امکان تجربه هیجانات و لذت‌های بی‌نظیری را به شما می‌دهند، کاری دشوار نیست. با ما در این سفر بهترین و محبوب‌ترین مراکز تفریحی مازندران را کشف خواهید کرد.

مراکز تفریحی مازندران

تله کابین رامسر

رامسر به عنوان عروس شهرهای ایران شناخته می‌شود، یک شهر سبز و ساحلی که قدم زدن در آن تنها، آدم را با زیبایی‌هایش سرگرم می‌کند. اما این شهر فقط برای طبیعت‌گردها نیست،افرادی که دنبال هیجان هستند نیز می‌توانند در این شهر روزهای شاد و پرمفرحی را سپری کنند. یکی از بهترین مراکز تفریحی مازندران، مجموعه تله کابین رامسر یا شهر سبز رامسر است که می‌تواند شما را برای ساعت‌ها یا حتی روزها بدون اینکه تکراری شود، سرگرم کند. این مجموعه شامل بخشی ساحلی، بخشی کوهستانی و بخشی هم بر قله کوه ایل میلی است. بخش ساحلی آن شامل مجموعه‌ی ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز است که هر آنچه می‌تواند در ساحل دریا باعث خوشحالی، لذت و هیجان شما شود، را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تله کابین رامسر 74215211
تله کابین رامسر در فراز جنگل ها

قسمت کوهپایه‌ای شامل مجموعه شهربازی “سرزمین رویاها” با بازی‌های مهیج و سرگرم‌کننده برای کودکان و بزرگسالان به همراه پیست موتور چهارچرخ، کارتینگ، پینت بال، سینما ۶ بعدی و … است. در بخش بام شهر سبز، با سوار شدن بر بزرگترین تله کابین ایران، می‌توان به مجموعه “سافاری جنگل” با زیپ لاین و پل معلقی هیجان‌انگیز دسترسی داشت. همچنین در شهر سبز، رستوران‌های لوکس، کافی‌شاپ‌ها و اقامتگاه‌های زیبا با منظره‌های خارق‌العاده وجود دارد.

زیپ لاین تله کابین رامسر

در بخش بام شهر سبز رامسر، سافاری جنگل مجموعه‌ای بی‌نظیر و هیجان‌انگیز است که ماجرایی فوق‌العاده برای شما فراهم می‌کند. در این مجموعه، شما باید در یک مسیر جنگلی پرماجرا قدم بردارید و از روی پل‌های معلق هیجان‌انگیز این مجموعه، که در عین حال، بسیار ایمن است، عبور کنید و سپس با زیپ لاین، از بالای دره‌های سبز و عمیق در دل جنگل عبور کنید. زیپ لاین ورزشی هیجان‌انگیزی است که در حین آویزان شدن از طناب مقاوم بر روی کابل فلزی، سرعت باورنکردنی به دست می‌آورید. این ورزش به اندازه شیب کابل، سرعت حرکت شما را تعیین می‌کند.

برای استفاده از این مرکز تفریحی مهیج در مازندران، باید وزنی بین ۴۵ تا ۹۵ کیلوگرم و سنی بین ۱۱ تا ۴۰ سال داشته باشید. لازم به ذکر است که زیپ لاین در صورت شرایط آب و هوایی مناسب، در دسترس شماست.

فردی در حال انجام زیپ لاین 5421524221
زیپ لاین با عبور از دل جنگل

پینت بال رامسر

مرکز تفریحی پینت بال در سبز شهر رامسر، برای علاقمندان بازی‌های استراتژیک مناسب است. در این بازی، از لباس و اسلحه‌های ویژه با گلوله‌هایی پر شده از رنگ استفاده می‌شود و بر اساس استراتژی‌های متنوع به دو گروه تقسیم می‌شوید تا هدف خود را دنبال کنید. این بازی در محیطی بکر و دلنشین در شهر سبز رامسر ارائه می‌شود و در بخش کوهپایه‌ای تله کابین رامسر واقع شده است و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ از شما پذیرایی می‌کند.

پینت بال در رامسر 45212524
پینت بال، تفریحی هیجان انگیز

سقوط آزاد رامسر

تله کابین رامسر، یک شهربازی هیجان‌انگیز دارد که جزء محبوب‌ترین مراکز تفریحی مازندران برای افراد جوان و علاقه‌مند به هیجانات بیشتر محسوب می‌شود. در سرزمین رویاها، به جز انواع مختلف بازی‌های کودکان، چهار دستگاه برای بزرگسالان وجود دارد: سقوط آزاد، پاندول فضایی، تاب زنجیری و قلعه وحشت. سقوط آزاد یکی از پرطرفدارترین بازی‌های این مجموعه است که همیشه صف طولانی از علاقمندان برای سواری در آن شکل می‌گیرد.

جهت تجربه سقوط از بنای ۷ طبقه، می‌توانید به دستگاه سقوط آزاد ۲۶ متری سوار شوید. این وسیله شما را به ارتفاع مورد نظر می‌برد و سپس با سرعت شما را آزاد می‌کند و این فرآیند را چندین بار تکرار می‌کند. در انتظار شنیدن جیغ و فریادهای ترس و هیجان خود و همراهانتان باشید. این دستگاه مناسب افراد ۱۵ تا ۴۰ سال است. شهربازی از ساعت ۱۰ تا ۲۴ باز است و بهتر است به یاد داشته باشید که بازی‌های دیگر این مجموعه نیز به اندازه سقوط آزاد جذاب هستند.

سقوط آزاد در رامسر 54212524633
سقوط آزاد از فراز ابرها

پیست موتور چهارچرخ شهر سبز رامسر

پیست موتور ATV شهر سبز در مازندران، برای علاقه‌مندان به ورزش‌های موتوری آفرود، در انتهای شهربازی سرزمین رویاها، در محیطی جنگلی واقع شده است. این مکان با ارائه خدمات کرایه موتور چهارچرخ و پیست‌های هیجان‌انگیز، تجربه‌ای لذت‌بخش برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند همچنین، تله کابین رامسر با داشتن پیست کارتینگ در قسمت کوهپایه‌ای، برای طرفداران ماشین‌های مسابقه و سرعت بالا، امکان سوار شدن را فراهم می‌کند.

پیست موتور سواری 542152755
مسابقه در پیست موتور سواری

کشتی تفریحی مایا

در صورتی که به دنبال آرامش و لحظات ناب در کنار خانواده و دوستانتان در مازندران هستید، پیشنهاد ما برای شما کشتی تفریحی مایا است. این کشتی تنها شناور مسافربری لوکس در دریای خزر است و یکی از متفاوت‌ترین تفریحات ساحلی تله کابین رامسر محسوب می‌شود. در یک دور حرکت، حدود یک ساعته، این کشتی تنوعی از خدمات رفاهی را برای شما در اختیار قرار می‌دهد.

این کشتی تنها شناور مسافربری لوکس دریای خزر است که در کنار چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه به دریا بینظیر، غذاهای متنوع و خوشمزه، رستوران مبله و فست‌فود مدرن و کافی‌شاپ و کافه قنادی دارد که نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌های با کیفیت را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب، سفری به یکی از منحصربه‌فردترین مراکز تفریحی مازندران را تجربه کنید. به یاد داشته باشید که دوربین عکاسی‌تان را با خود همراه داشته باشید.

کشتی مایا 54213658
کشتی تفریحی مایا شناور در دریای خزر

شهرک توریستی نمک آبرود

یکی از برجسته‌ترین مراکز تفریحی مازندران، نمک آبرود محسوب می‌شود.  این شهرک، که ساخت آن به دهه‌های پیش برمی‌گردد، با امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و لوکس، یکی از جامع‌ترین مراکز تفریحی مازندران است. شهرک توریستی مازندران دارای دو بخش اقامتی و تفریحی است و انقدر امکانات متنوعی دارد که می‌توانید چند روزی را به گشت و گذار و تفریح در آن بگذرانید، بدون این که خسته شوید. در نمک آبرود، علاوه بر هتل‌ها، کلبه‌های جنگلی، خانه‌ها و اقامتگاه‌های لوکس، رستوران‌های با کیفیت، کافی‌شاپ‌های درجه یک و مراکز خرید مدرن وجود دارد که برای لذت‌بخشی و اقامتی خوشایند در این مجموعه ضروری است. همچنین، برای هر نوع تفریحی که بخواهید، امکانات مورد نیاز فراهم شده است.

شهرک نمک ابرود 5421527855
آسمان دل انگیز در فراز خانه های شهرک نمک آبرود

بخش ساحلی

در بخش ساحلی شهرک توریستی نمک آبرود، امکان تجربه انواع تفریحات ساحلی با استفاده از امکانات فراوان و باکیفیت در دسترس است. با انتخاب از بین فعالیت‌هایی مانند قایق‌سواری و شنا در پلاژهای زنانه و مردانه، سوار شدن بر هاورکرافت، جت اسکی، شاتل و چتر پاراسل، تجربه‌ای منحصر به فرد از هیجان و لذت را خواهید داشت. برای علاقه‌مندان به ورزش‌های موتوری، پیست موتور و ماشین ATV نیز در دسترس است. علاوه بر این، پیست اسب‌سواری، پیست دوچرخه‌سواری و شهربازی نیز برای خانواده‌ها و کودکان فراهم شده است. همچنین با پرداخت هزینه‌ای ناچیز، می‌توانید در یکی از امن‌ترین مراکز تفریحی مازندران، کمپ بزنید و از تجربه شب‌مانی در فضایی بکر و زیبا بهره‌مند شوید.

جت اسکی در مازندران 5421258552
جت اسکی در دریای نیلگون خزر

سورتمه نمک آبرود

سورتمه‌نوردی در نمک آبرود، به عنوان اولین سورتمه‌نوردی ایران، از جذابیت‌هایی است که برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان به طبیعت در مراکز تفریحی مازندران فراهم شده است. در تصورتان باشد که با سرعتی بالغ بر ۲۵ کیلومتر در ساعت، در میان برگ و شاخه‌های سرسبز درختان جنگلی زیبا حرکت می‌کنید و همزمان با لذت بردن از هیجان سواری، با بوی لذت بخش جنگل، ریه‌هایتان را پر می‌کنید.

سورتمه سواری دردل جنگل 45212588
سورتمه سواری در دل جنگل

ارسال دیدگاه