معرفی برج ساحلی ستایش سرخرود | ویژگی ها + امکانات و عکس

26 اردیبهشت 1402
0 دیدگاه
برج ستایش 59849859615

برج ستایش در سرخرود، یکی از جاذبه‌های برجسته و پرطرفدار در ساحل مازندران است. این برج به عنوان یک گزینه منحصر به فرد و برتر برای سرمایه‌گذاری در املاک سرخرود شناخته می‌شود. بنابراین، یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهنتان پیش بیاید این است که بهترین روش سرمایه‌گذاری در منطقه مازندران چیست؟ آیا خرید آپارتمان در ساحل سرخرود بهترین راه برای دستیابی به هدف می‌باشد؟ یا شاید باید در خرید ویلا در شمال یا حتی خرید زمین در این منطقه فکر کرد؟

شاید در نظر داشته باشید که به جای خرید ملک مسکونی، در پروژه‌های گردشگری و تجاری در مازندران سرمایه‌گذاری کنید. انتخاب بین این گزینه‌ها به بودجه مالی و هدف شما بستگی دارد. خانواده‌هایی که به دنبال تغییر سبک زندگی و سکونت دائم در کنار زیباترین جاهای دیدنی مازندران هستند و از آب و هوای مطبوع منطقه لذت می‌برند، معمولاً ترجیح می‌دهند املاک مسکونی را خریداری کنند.

سرمایه گذاری در سرخرود

یکی از گزینه‌های مورد نظر می‌تواند خرید آپارتمان در برج ساحلی ستایش در سرخرود باشد. این برج در یکی از بهترین مناطق واقع شده و نزدیک به ساحل دریا است. با این حال، خرید ویلا در سرخرود نیز در مناطق برتر، نزدیک به ساحل دریا، رقابت قابل توجهی با آپارتمان‌های ساحلی دارد.

در این بین، برخی از افراد تمایل دارند سرمایه خود را در برج سازی، به خصوص در بهترین منطقه مازندران سرمایه‌گذاری کنند. سرخرود، که در منطقه خط ساحلی و پلاک اول قرار دارد، فرصت‌ها و زمین‌های زیادی را در اختیار دارد. در این منطقه، می‌توان در پروژه‌های برج سازی، ساخت و ساز آپارتمان‌های ساحلی و حتی ساخت پنت‌هاوس‌های لوکس در برج‌ها سرمایه‌گذاری خوبی انجام داد. مازندران همچنین یک مقصد گردشگری معتبر است و بسیاری از افراد آن را به عنوان فرصت‌های کسب و کار نیز در نظر می‌گیرند.

نمای دریا برج ساحلی ستایش 12422555

معرفی برج ساحلی ستایش در  سرخرود

برج ساحلی ستایش در سرخرود، به عنوان زیباترین و بهترین برج ساحلی با طراحی مدرن و امکانات کامل شناخته می‌شود و با فاصله ۶۰ متری از حاشیه دریا ساخته شده است، در حالی که از دور نیز چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد.

این برج ساحلی منظره‌ای شگفت‌انگیز از دریای مازندران، جنگل‌های دل‌نشین، رشته کوه‌های البرز و دامنه کوهستانی را به خود مشاهده می‌کند. بسیاری از بالکن‌ها و تراس‌های این برج، به سمت ساحل دریا یا دامنه‌های کوهستانی امتداد دارند و از این طریق چشم‌اندازی فوق‌العاده به محیط اطراف را فراهم می‌کنند. نمایی بسیار زیبا از این برج در اطراف مشاهده می‌شود.

برج ساحلی ستایش در سرخرود از چند جهت طراحی و ساخت آن بسیار حائز اهمیت است. این ساختمان به صورت دو بلوک که به هم متصل هستند، ساخته شده است. هر دو بلوک دارای ۶ خط آسانسور و دو راه پله مستقل می‌باشند. اما آنچه این برج ساحلی را از دیگران متمایز می‌کند، وجود یک فضای لابی زیبا در دو طبقه است. معماری منحصر به فرد این برج ساحلی، به خصوص از نمای دور، نحوه طراحی و چیدمان محیط اطراف را جذاب و جلب نظر می‌کند.

برج ساحلی ستایش در سرخرود، علاوه بر امکاناتی که قبلاً اشاره شد، دارای امکانات دیگری نیز می‌باشد. ساختمان دارای یک سالن چند منظوره است که برای فعالیت‌های ورزشی و بدنسازی، برگزاری اجتماعات و سینما خانوادگی به کار می‌رود. همچنین در این برج، سونا و جکوزی نیز وجود دارد. فضای سبزی زیبا و دل‌نشین در اطراف برج طراحی شده است که تمام ساکنان واحدها می‌توانند از آن استفاده کنند.

ویژگی های برج  ساحلی ستایش در سرخرود

در برج ساحلی ستایش در سرخرود، برای هر واحد مسکونی یک پارکینگ و انباری اختصاصی در نظر گرفته شده است. همچنین پارکینگی برای خودروهای مهمان نیز در این برج ساحلی وجود دارد تا راحتی و رفاه کامل برای مهمانان فراهم شود.

ویژگی‌های بلوک شرقی و بلوک غربی در برج ساحلی ستایش سرخرود از یکدیگر متفاوت است. بلوک‌های غربی واحدهایی به مساحت حدود ۳۲۰ متر با نمای شمال و جنوب دارند. اما بلوک غربی، واحد شرقی واحدهایی به مساحت ۳۷۵ متر با نمای شرق، جنوب و شمال دارند. در بلوک شرق،واحد شرقی با ۲۵۰ متر مساحت و نمای شمالی قرار دارند و این واحدها دارای سه خواب با دو خواب هستند.

در بلوک غربی، واحد غربی با مساحت ۳۵۰ متری ویوی کاملی به جنوب، غرب و شمال را ارائه می‌دهد. این واحدها چهار خوابه هستند و دو خواب دارند. این ویژگی‌ها برای واحدهای مسکونی از طبقه پانزدهم به سمت طبقات پایین‌تر در نظر گرفته شده است.

در برج ساحلی ستایش در سرخرود، واحدهای مسکونی در سایر طبقات نیز دارای ویژگی‌های خاصی هستند. در طبقات ۱۵ تا ۲۴، واحدهایی به مساحت ۴۲۰ متری و ۴۳۰ متری با امکانات کامل قرار دارند. در طبقات ۲۵، ۲۶ و ۲۷، واحدها به مساحت حدوداً ۶۰۰ متری می‌باشند و به همراه استخر و واحد سرایداری مستقل تجهیز شده‌اند.

در برج ساحلی ستایش در سرخرود، سه طبقه آخر یعنی طبقه‌های ۲۸، ۲۹ و ۳۰، واحدهای مسکونی با مساحت حدوداً ۱۲۰۰ متری را شامل می‌شود که دارای استخر و واحد سرایداری مستقل می‌باشند.

اگر بخواهیم این برج ساحلی  را به عنوان یک برج برجسته و ارزشمند معرفی کنیم، باید اشاره کنیم که این برج ۳۰ طبقه مرتفع است و ۲۷ طبقه آن به منازل مسکونی اختصاص دارد. همچنین، این برج بر روی زمینی به مساحت ۳۳۸۰ متر مربع ساخته شده است و با طراحی بی‌نظیر و منحصربه‌فرد خود، از دیگر برج‌های مشابه تمایز خود را به خوبی نشان می‌دهد.

امکانات برج ستایش :

پارکینگ و انباری اختصاصی، بلوک شرقی 3 خواب و دوخواب، بلوک غربی 4 خواب ودو خواب

طراحی داخلی برج ساحلی ستایش 42185774

امکانات برج ساحلی ستایش

بدیهی است که شما به دنبال کسب اطلاعات درباره امکانات برج ساحلی ستایش در سرخرود هستید و می‌خواهید بفهمید چگونه می‌توانید واحدهای مسکونی آن را بررسی کنید. می‌خواهیم امکانات این برج را به صورت لیستی معرفی کنیم. با مطالعه این بخش، شما می‌توانید به نتیجه‌ای برسید که خرید آپارتمان در این برج مرتفع به چه اندازه برای شما مناسب خواهد بود.

  معرفی امکانات و تجهیزات مهم برج ساحلی ستایش در سرخرود :

  • سیستم برق اضطراری بدون قطعی در برج ساحلی ستایش.
  • اتصال به اینترنت با سرعت بالا از طریق فیبر نوری.
  • چاه آب و تصفیه خانه اختصاصی بدون قطعی و افت فشار در تمام طبقات برج.
  • سیستم لوله کشی فاضلاب برج ساحلی ستایش با بزرگترین امتیاز و بدون قطعی.
  • تمامی درب‌های آپارتمان‌ها و درب ورودی ساختمان از نوع درب‌های ضد سرقت با کیفیت بالا می‌باشند.
  • پنجره‌های واحدهای مسکونی در برج ساحلی ستایش از نوع پنجره‌های UPVC با شیشه‌های دو جداره استفاده شده است.
  • کف‌سازی واحدهای مسکونی با بهترین سرامیک به اندازه ۵۰ در ۵۰ سانتی‌متر انجام شده است.
  • درب‌های داخلی واحدهای مسکونی از نوع HDF می‌باشند.
  • تمامی کمدها درون واحدهای مسکونی از بهترین MDF ساخته شده‌اند.
  • برای هر واحد مسکونی در برج ساحلی ستایش، یک آیفون تصویری رنگی با امکانات کامل نصب شده است.
  • پست گاز اختصاصی بدون افت فشار و قطعی یکی از ویژگی‌های این برج است و شیوه محاسبه آن برابر با یک پنجم گزارش شده است.
  • برج ساحلی ستایش دارای امکاناتی مانند آنتن مرکزی، صاعقه گیر، سپتیک تانک مرکزی، نگهبانی ۲۴ ساعته و سالن اجتماعات می‌باشد.
  • در برج ساحلی ستایش از تاسیساتی مانند سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی به صورت داکت اسپلیت، سونا و جکوزی، فضای سبز و آلاچیق، و فضای ورزشی استفاده شده است.
  •  برج ساحلی ستایش اتاق هیئت مدیره و نگهبانی ۲۴ ساعته را دارا می‌باشد.
  • در این برج ساحلی مرتفع، شش دستگاه آسانسور (یعنی ۳ دستگاه در هر راه پله) طراحی شده است و به بهترین شکل مطابق با استانداردهای آسانسور نصب می گردد.
  • این برج ساحلی مجهز به سیستم های استاندارد و هوشمند اطفای حریق، سیستم هشدار آتش سوزی، سیستم برق اضطراری، روشنایی هوشمند در محوطه ساختمان و سیستم ارتینگ یکپارچه می باشد.
  • برای این برج ساحلی زیبا، تجهیزات راهبند اتوماتیک با ریموت کنترل در نظر گرفته شده که ساکنین به راحتی به ساختمان رفت و آمد کنند.
  • برج ساحلی ستایش در سرخرود مجهز به جاروبرقی مرکزی است.

ارسال دیدگاه