فرصت استثنایی سرمایه‌گذاری در شهرک مانلی را از دست ندهید!

5 آذر 1401
0 دیدگاه
شهرک مانلی 748468416416874167416874187

سرمایه‌گذاری شهرک مانلی سرخرود یکی از پرطرفدار ترین سرمایه‌گذاری های سال های اخیر محسوب می شود.  شهرک ساحلی مانلی یکی از مناطق محبوب  در نزدیکی ساحل دریای سرخرود است که برای خرید ویلا، ساخت و ساز ویلا و حتی خرید زمین شهرکی پیشنهاد می‌ شود. این شهرک اگرچه وسعت کمی داشته اما در نوع خود در این منطقه شناخته شده است. چنانچه می خواهید ویلاهای نوساز لوکس اما نقلی و جمع و جور بخرید و بودجه مالی محدودی دارید، شهرک مانلی در سرخرود گزینه های مختلفی را به شما معرفی می کند. به واسطه موقعیت مکانی شهرک مانلی، دسترسی آسان به ساحل دریا فراهم شده و این منطقه از آب و هوای بسیار مطبوع برخوردار است. با ما همراه باشید تا فرصت های سرمایه‌گذاری در شهرک مانلی را  برای شما نیز معرفی نماییم.

عوامل مهمی وجود دارد که در انتخاب یکی از بهترین مناطق سرخرود برای خرید ویلا نقش دارند. مثلاً برخی ترجیح می‌دهندخرید آپارتمان های ساحلی سرخرود را بررسی کنند و برخی دیگر بودجه مالی بیشتری دارند و فقط به خرید پنت هاوس در سرخرود فکر می کنند. جالب است! سرخرود هم یک جاذبه گردشگری در مازندران است و هم گزینه ایده‌آل برای سرمایه گذاری با خرید ویلا، خرید آپارتمان ساحلی یا خرید زمین محسوب می‌شود.

شهرک مانلی سرخرود کجاست

موقعیت مکانی شهرک مانلی سرخرود در مجاورت شهرستان سرخرود در استان مازندران قرار دارد. اگر بخواهیم مکان دقیق تر این شهرک ویلایی را معرفی کنیم باید گفت، شهرک مانلی، حد فاصل چاکسر و درویش آباد در سرخرود قرار دارد. با این توصیف می‌توان پیش‌بینی کرد که دو مسیر دسترسی به این شهرک ویلایی وجود دارد؛ مسیر اول از چاکسر می گذرد و مسیر دوم شامل عبور از درویش آباد است که همین عاملی دلیلی شده که این شهرک نیز سرمایه گذاران به دنبال  سرمایه‌گذاری در شهرک مانلی باشند.

موقعیت مکانی شهرک مانلی سرخرود به گونه‌ای است که هم برای تفریح و گردش و هم برای گذراندن تعطیلات مناسب است. اگر بتوانید در این شهرک، ویلای اختصاصی بخرید تا ساحل دریا چندان فاصله ندارید و حتی می‌توانید در آنجا ساکن شوید. تغییر سبک زندگی، بهره بردن از آب و هوای مطبوع و زندگی نزدیک به آب ‌های دریای خزر، اصلی ‌ترین امتیازهایی است که این شهرک برای شما فراهم می کند. ساحل چاکسر، نزدیکترین ساحل به شهرک مانلی سرخرود است. اگر از درب خروجی شهرک تا ساحل حرکت کنید، حدود ۱ دقیقه یا ۵۰ متر با آن فاصله دارید.

 

 

سرمایه‌گذاری در شهرک مانلی 46849689679797898

معرفی امکانات و مشخصات شهرک مانلی سرخرود

شهرک مانلی سرخرود یک منطقه ساحلی با مساحت حدود ۵ هکتار می باشد. این وسعت کم، باعث نشده که ویلاهای یا آپارتمان مسکونی شهرک زیبایی یا محبوبیت خود را از دست بدهند. از آنجایی که شهرک مانلی کمتر از دو دقیقه تا ساحل دریا فاصله دارد، به عنوان املاک ساحلی مورد توجه ساکنین بومی و همچنین خانواده های غیر بومی قرار گرفته است. خرید ویلا در شهرک مانلی یک گزینه عالی برای سرمایه‌گذاری می باشد.

درباره امکانات شهرک مانلی سرخرود پیرامون موضوعات مختلف می توان صحبت کرد. به طور مثال، متراژ زمین هایی که در شهرک مانلی وجود دارد در هر منطقه متفاوت است. از دیگر امکانات شهرک مانلی سرخرود که بسیار هم برای مشتریان خرید ویلا در شمال اهمیت دارد، امنیت منطقه است. در شهرک مانلی، ۳ شیفت دو نفره در بخش نگهبانی شهرک فعالیت می کنند و یک نفر خدمات رسیدگی به شهرک را انجام می دهد. یک نفر در بخش مدیریت شهرک فعالیت می کند و تصمیم گیری ها درباره اداره شهرک بر عهده هیئت مدیره است. هزینه شارژ سالیانه شهرک، هر سال، درصدی افزایش دارد و با تصمیم هیئت مدیره اعلام می شود.

مشخصات ویلاهای مسکونی در شهرک مانلی سرخرود

شهرک مانلی سرخرود دارای ۶ کوچه بوده که به سمت شرقی و غربی تقسیم‌ بندی می ‌شود. کوچه های سمت شرقی شهرک بن بست هستند و کوچه های سمت غربی به یکدیگر راه دارند و همه آنها در سمت غرب شهرک به ساحل دریا منتهی می شوند. ویلاهای شهرک مانلی سرخرود شیک و زیبا ساخته شده ‌اند. یک معماری ویژه برای تمام شهرک در نظر گرفته شده تا ویلاها از نظر شکل و آرایش به یکدیگر شباهت داشته باشند. به طور مثال، سقف ویلاها در شهرک باید حتماً سفالی باشد. عمر شهرک مانلی بیست سال است. در همین مدت زمان کم توانسته نظر سرمایه گذاران املاک شمال را به خود جلب کند.

سرمایه‌گذاری در شهرک مانلی 8468898968968968989

سرمایه‌گذاری در شهرک مانلی با خرید زمین،

خرید زمین در شهرک مانلی؟

در کنار خرید ویلا در شهرک مانلی سرخرود، گزینه ‌ای که اغلب مشتریان درباره آن سوال می پرسند ساخت و ساز ویلا در این مجموعه است. باید گفت که امکان خرید زمین در شهرک مانلی وجود دارد اما باید بدانید که کاربری زمین ها در این منطقه فقط مسکونی است و مجوز ساخت ویلا یا آپارتمان به شما داده می شود. اگر در شهرک مانلی سرخرود زمین بخرید، مجوز ساخت اختصاصی دارید؛ یعنی با طراحی پلان ساختمان مطابق با آنچه در نظر دارید می توانید ویلا بسازید، اما محدودیتی که وجود دارد این است که سقف ویلاها باید کاملاً سفالی باشد. حریم ساخت و مجوزهای یا سایر فعالیت ها مربوط به بهره برداری بر عهده خود شخص مالک است.

در آخر  اگر می خواهید از شهرک مانلی بازدید کنید، ویلاهای فروشی را ببینید یا از آپارتمان های پیش فروش، اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، با مشاوران مهندس صدرنژاد نیز  تماس بگیرید. شما در این شهرک فرصت های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری موفق خواهید داشت ازخرید زمین بامتراژ های مختلف گرفته تا خرید ویلا های دوبلکس. اگر شما هم به دنبال سرمایه گذاری در شهرک مانلی هستید به شما تبریک می گوییم !  چراکه شما هم می توانید با قیمت کاملا مقرون به صرفه نیز ملک موردنظر خود را به راحتی پیدا نمایید.

ارسال دیدگاه