8 حقیقت در سرمایه‌گذاری که زندگی سرمایه گذاران را تغییر می دهد !!

24 مهر 1401
0 دیدگاه
سرمایه گذاری 541687416841687

سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات همواره یکی از موثرترین راه ها برای کسب بازدهی خوب از سرمایه بوده است. فرصت‌هایی که بازار مسکن ارائه می‌کند تقریباً بی‌پایان است و سرمایه‌ گذاران با هر سطح تجربه می‌توانند در صورت اجرای استراتژی‌های سرمایه‌گذاری درست، پاداش‌های بالایی دریافت نمایند. در این مقاله، ما 15 واقعیت املاک و مستغلات را فاش خواهیم کرد که دیدگاه شما را در این بخش تغییر خواهد داد.

حقایق املاک و مستغلات که در اینجا فهرست شده اند برای کمک به شما طراحی شده اند تا با جنبه های مختلف بازار آشنا شوید. این لیست همه چیزهایی را که یک سرمایه‌گذار مبتدی املاک و مستغلات باید قبل از شروع کار بداند را پوشش می دهد. پس اگر به تازگی در بخش مهم سرمایه‌گذاری نیز فعالیت  می کنید این مطلب را از دست ندهید .

سرمایه گذاری در املاک یکی از بهترین راه ها برای تضمین بازنشستگی پیش از موعد است.

سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در مدت زمان نسبتاً کوتاهی پول زیادی را برای شما فراهم می کند. با خرید ملک سرمایه گذاری و اجاره آن، می توانید جریان نقدی مثبت و ثابتی را برای سال ها ایجاد کنید. تا زمانی که این پول را به درستی مدیریت کنید و به آهستگی مجموعه املاک اجاره ای خود را بسازید، می توانید درآمد اضافی را برای تضمین بازنشستگی پیش از موعد قرار دهید.

 

1.سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات بهترین محافظت در برابر تورم است

 

داشتن ملک اجاره ای می تواند بهترین استراتژی در برابر تورم باشد. در حالی که اکثر دارایی‌ها تمایل به رها شدن دارند، اما تحت تورم، املاک و مستغلات در این دوره‌ها رونق را تجربه می‌کنند. دلیل این امر کاملاً ساده است. با افزایش تورم، ارزش ملک سرمایه گذاری شما و درآمد اجاره ای که ایجاد می کند نیز افزایش می یابد. علاوه بر این، میانگین نرخ افزایش قیمت در ایالات متحده به طور مداوم بالاتر از نرخ های تورم بوده است، بنابراین سرمایه گذاران املاک و مستغلات بدون توجه به استراتژی خود مطمئن هستند که از جهش قیمت ها عبور می کنند.

سرمایه گذاری 254168468468941

2.هیچ سرمایه‌گذاری دیگری به اندازه املاک و مستغلات به شما امکان کنترل نمی دهد.

وقتی یک سرمایه گذاری در املاک انجام می دهید، مسئولیت تمام مراحل را بر عهده دارید. همه چیز از استراتژی ای که می خواهید اجرا کنید تا ارائه دهنده وام مسکنی که می خواهید وام خود را از آن دریافت کنید به شما بستگی دارد. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که مستاجران را خودتان انتخاب کنید و فقط به کسانی اجاره دهید که مطابق با شرایط شما هستند.

3.شما همیشه می توانید سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات را بفروشید

در طول رکودهای شدید اقتصادی، ورشکستگی یا عدم پرداخت بدهی شرکت ها و مؤسسات غیرمعمول نیست. اگر سبد سهام شما از سهام و اوراق قرضه تشکیل شده باشد، این می تواند به طور موثر کل سرمایه گذاری شما را از بین ببرد. از طرفی شما حتی در بدترین شرایط اقتصادی همیشه قادر به فروش ملک خواهید بود. از همین رو سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بهترین راه برای کاهش خطرات بازارهای مالی است.

4.تعطیلات بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات است

سرمایه گذاران باهوش و کارشناسان صنعت معتقدند که بهترین زمان برای سرمایه گذاری در املاک در فصل  بهار و تعطیلات است. این بر این باور است که انجام مذاکرات در تعطیلات آسانتر است زیرا حس حسن نیت بالاست. در نتیجه، فروشندگان بیشتر احتمال دارد که تسلیم شوند و احتمال خرید یک معامله خوب ملکی افزایش می‌یابد و همچنین تقاضا در طول تعطیلات بیشتر می‌شود.

5.سرمایه‌گذاری در املاک ، وام شما را پرداخت می کند

یکی از حقایق شگفت انگیز در مورد سرمایه گذاری در املاک این است که چگونه می توان وام های شما را به طور موثر پرداخت کرد. با اجاره یک ملک سرمایه گذاری، می توانید درآمد کافی برای پرداخت بدهی خود را به صورت تدریجی ایجاد کنید. در اصل، مستاجران شما با هر پرداخت ماهانه به شما کمک می کنند تا ثروت و دارایی خود را بسازید.

سرمایه گذاری 3541316131654

6.هیچ سرمایه‌گذاری دیگری به اندازه املاک و مستغلات به شما امکان کنترل نمی دهد.

وقتی یک سرمایه گذاری در املاک انجام می دهید، مسئولیت تمام مراحل را بر عهده دارید. همه چیز از استراتژی ای که می خواهید اجرا کنید تا ارائه دهنده وام مسکنی که می خواهید وام خود را از آن دریافت کنید به شما بستگی دارد. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که مستاجران را غربال کنید و فقط به کسانی اجاره دهید که مطابق با شرایط شما هستند.

7.شما همیشه می توانید سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات را بفروشید

در طول رکودها و رکودهای شدید اقتصادی، ورشکستگی یا عدم پرداخت بدهی شرکت ها و مؤسسات غیرمعمول نیست. اگر سبد سهام شما از سهام و اوراق قرضه تشکیل شده باشد، این می تواند به طور موثر کل سرمایه گذاری شما را از بین ببرد. از طرفی شما حتی در بدترین شرایط اقتصادی همیشه قادر به فروش ملک خواهید بود. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بهترین راه برای کاهش خطرات بازارهای مالی است.

8 . املاک و مستغلات باعث سرمایه‌گذاری نسبتاً بدون استرس می شود

 

در حالی که این برای همه استراتژی ها صدق نمی کند، املاک و مستغلات به اندازه سایر سرمایه گذاری ها استرس زا نیستند. این به این دلیل است که بازار املاک و مستغلات نسبت به سایر بازارها ثبات و نوسان کمتری دارد. روندها برای تحقق بیشتر طول می کشد و سبد مبتنی بر املاک و مستغلات تحت تأثیر هر افت بازار قرار نمی گیرد. به‌علاوه، شما می‌توانید هنگام مدیریت املاک سرمایه‌گذاری، رویکردی غیرممکن داشته باشید. استخدام یک شرکت مدیریت املاک حرفه ای که ملک اجاره ای را از طرف شما مدیریت می کند، در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند.

کلام آخر

این حقایق املاک و مستغلات مبنای مهمی برای درک این بخش چندوجهی و سودآور است. برای درک هر جنبه ای از املاک و مستغلات وقت بگذارید و زمانی که احساس کردید درک کاملی  از همه موارد دارید، وقت را تلف نکنید و به دنبال فرصت های سرمایه‌گذاری باشید.

 

 

ارسال دیدگاه