سرمایه گذاری در فریدونکنار و سوالات سرنوشت‌ساز در این رابطه!!

1 آذر 1401
0 دیدگاه
سرمایه گذاری در فریدون کنار 5485468484168541

سرمایه گذاری در فریدونکنار با خرید ملک در فریدونکنار یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی است که قصد دارند در این شهر ساکن شوند. در حقیقت  از گروهی که اقدام به خرید ویلا در فریدنکنار می نمایند اغلب گروهی از افراد هستند که در کلان شهر ها نیز مشغول به کار هستند در روز های تعطیل نیز  به قصد تفریح و سپری نمودن اوقات خوش به این شهر سفر می کنند.

این گروه اغلب تمایل دارند در خصوص خرید ویلا در فریدونکنار اطلاعاتی کسب کنند. تا بتوانند خود را از دغدغه و چالش اجاره سوئیت نیز رهاکنند و از طرفی دست به سرمایه گذاری پرسود نیز بزنند. به همین بابت ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با سوالات متداول در این حوزه نیز بررسی نماییم تا ابهامات شما در این خصوص نیز رفع شود. اگر شما نیز از  زمره افرادی هستید که به هر دلیلی فریدونکنار را برای اقامت، تفریح یا سرمایه گذاری انتخاب نموده اید و در این زمینه با سوالاتی مواجه شده اید توصیه می کنیم حتما تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

 آیا سرمایه گذاری در فریدونکنار سودآور است ؟

خطه شمالی  به خصوص فریدونکنار به دلیل آب وهوای بسیار مطلوب ، بارش های بسیار زیاد نیز سبب خلق جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی شده است به طوریکه که نمی توان چشم از آن برداشت. از طرفی وجود دریای خزر وسواحل بسیار زیبای آن همه ی عاشقان دریا  را ببه سمت خود نیز جلب کرده است. این شهر ساحلی بسیار زیبا نیز با فاصله  سه ساعته خود از پایتخت مزید برعلت شده  تا افراد غیر بومی نیر به فکر سرمایه گذاری در این شهر باشند. اگر شما هم خواستار یک سرمایه گذاری پر سودهستند می توانید با خرید ویلا و آپارتمان در فریدونکنار هم از زیبایی های بکر این منطقه لذت ببرید و هم در دراز مدت نیز صاحب سرمایه چند برابر سرمایه اولیه خود باشید.

سرمایه گذاری در فریدونکنار 48546854685468541685489487478

 زندگی در شهر فریدونکنار چه مزیت‌هایی دارد؟

شاید در نگاه نخست بتوان به دلیل برخورداری این منطقه از برخی شاخصه ها و پتانسیل های ویژه از قبیل امکان توسعه صنعت گردشگری یا سرمایه گذاری در فریدونکنار در حوزه املاک و ساخت ویلا ساحلی و ویلا شهرکی آن را از سایر مناطق متمایز کرد. با این وجود زندگی در شهرستان فریدونکنار فقط محدود به این موارد نبوده و در بسیاری موارد سکونت در این شهر می تواند برای فرد مزایایی را در پی داشته باشد.

بخشی از مهمترین مزیت‌های زندگی و سرمایه گذاری در فریدونکنار:

  • بهره مندی از هوای سالم و بدون وجود آلاینده های موجود در شهرهای صنعتی و کلان شهرها
  • دسترسی آسان به دریای مازندران و چشم انداز زیبای ساحل
  • امکان بهره مندی از مزایای رفاهی و اماکن تفریحی متعدد
  • خرید آپارتمان در فریدونکنار و افزایش نشاط اجتماعی و سازگاری زود هنگام با محیط به دلیل صمیمیت خاص مردمان این منطقه
  • عدم فاصله طولانی با شهر تهران (حدود 209 کیلومتر) و مرکز استان مازندران شهر ساری (91 کیلومتر)
  • امکان سفر و حتی سکونت به طور موقت در هر یک از فصول سال

 آیا بهتر است در فریدونکنار ویلا بخریم یا این که خودمان آن را بسازیم؟

خرید ویلا جنگلی در فریدونکنار یا حتی خرید آپارتمان در فریدونکنار با ساخت و ساز آن موضوعات متفاوتی هستندکه باید در سرمایه گذاری در فریدونکنار به آن دقت نمود. در حالت اول شما ویلای ساحلی یا جنگلی خودتان را به صورت آماده تحویل می گیرید. در این صورت شما هیچگونه دخل و تصرفی در ساخت آن نداشته اید و می توانید در صورت نیاز تغییرات جزئی را در این زمینه ایجاد کنید. ولی در صورتیکه قصد ساخت ویلا را دارید حتماً لازم است ضمن در نظر گرفتن هزینه های اصلی و جانبی در این زمینه حتما از مشاوره تیم کارشناسان حرفه ای در زمینه ساخت و ساز بهره بگیرید.

خرید آپارتمان در فریدونکنار یا خرید ویلا، کدام یک را انتخاب کنم؟

شرایطی که فرد برای سکونت در این شهر دارد می تواند به طور مستقیم در خرید آپارتمان در فریدونکنار یا خرید ویلا در فریدونکنار موثر باشد. بدین معنی که ممکن است فرد قصد داشته باشد به طور موقت و فصلی در این شهر اقامت داشته باشد که در این صورت خرید آپارتمان در فریدونکنار گزینه مناسبی است. چراکه  امنیت آپارتمان ها هنست یلا نیز بیشتر بوده وبه همین خاطر این امکان را برای فرد فراهم می کند تا با خیال راحت نیز در هر زمان  به شهر خود بازگردد.

همچنین ممکن است برخی افراد تمایل داشته باشند تا به هر دلیل به صورت طولانی مدت در این شهر سکونت داشته باشند و از سایر شهرها به این شهر مهاجرت کرده باشند در این صورت نیز خرید ویلا در فریدونکنار برای این افراد گزینه مناسب تری است.

سرمایه گذاری در فریدونکنار 484164168468168718

 

 خرید زمین در فریدونکنار با چه قیمتی انجام می‌شود؟

خرید زمین در فریدونکنار نیز مانند هر یک از معاملات املاک در شمال کشور با استقبال فراوانی از جانب سرمایه گذاران در این حوزه قرار گرفته و سرمایه گذاری در فریدونکنار محسوب می شود . با در نظر گرفتن نوع کاربری، داشتن سند، فاصله با شهر و مراکز رفاهی و مواردی از این قبیل قیمت زمین متفاوت است. اصولا زمین های کشاورزی با مساحت بیشتر و زمین های دارای کاربری مسکونی در مساحت کمتری برای فروش عرضه می شوند. طبیعی است قیمت زمین های کشاورزی در مقایسه با زمین هایی که به قصد احداث واحدهای مسکونی و تجاری خریداری می شوند نیز بالاتر باشد.

 آیا در فریدونکنار ویلای اجاره‌ای هم پیدا می‌شود؟

رهن و اجاره ویلا  هرچند که سرمایه گذاری در فریدونکنار محسوب نمی شوند؛ اما گفتنی است که در کنار خرید ویلا و آپارتمان در فریدونکنار  کسانی که به طور موقت یا برای مدت مشخصی به این شهر سفر می کنند می توانند ویلای جنگلی یا ساحلی خود را در هر نقطه از این شهر که تمایل داشته باشند اجاره کنند. رهن و اجاره ویلا در فریدونکنار از دیگر گزینه های محبوب در نزد مسافران می باشد. این ویلاها اغلب دارای امکانات متعددی از قبیل استخر بوده و اغلب بسیار لوکس و مدرن طراحی شده اند. شما می توانید  برای پیداکردن مجهز ترین ویلا برای رهن واجاره خود نیزاز مشاوره املاک مهندس صدرنژاد نیز کمک بگرید. این گروه با مشاوران و کارشناسان تخصصی نیز به دلیل اشراف کامل به منطقه می توانند  در آسان ترین و در کوتاه ترین زمیان نیز  ویلای مورد نظر شما را  پیدا نمایند.

نقاط تفریحی شهر فریدونکنار

برخی از مهمترین نقاط گردشگری و تفریحی فریدونکنار که مسافران می توانند لحظات خوش و خاطره انگیزی را در آن سپری نموده و از جاذبه های طبیعی این مناطق لذت ببرند عبارتند از:

  • بندرگاه فریدونکنار
  • ساحل فریدونکنار
  • دامگاه پرندگان فریدونکنار
  • شالیزارهای فریدونکنار
  • تالاب فریدونکنار
  • پارک لاله فریدونکنار
  • باغ پرندگان فریدونکنار
  • روستای ازباران
  • پل فلزی فریدونکنار
  • روستای جزین

سرمایه گذاری در فریدونکنار 454616354168416854854

مراکز خرید شهر فریدونکنار چه نام دارند ؟

فریدونکناربه دلیل یکی ازشهرهایگردشری وتوریستی نیز  دارای مراکز خرید بین المللی متعدد بوده ازجمله :

  • مرکز خرید پرشیا
  • مرکز خرید اکسین
  • بازار ماهی فروشان فریدونکنار
  • پاساژ امیر
  • مرکز خرید مهدیاد
  • پاساژکوروش

 خرید ویلا در فریدونکنار با چه قیمتی صورت می‌گیرد؟

با در نظر گرفتن مواردی از قبیل مساحت و دارا بودن سند رسمی و همچنین تازه ساز بودن بنا یا قدیمی بودن آن قیمت خرید ویلا درفریدونکنار نیز متفاوت است. نزدیکی به ساحل و جنگل نیز از عوامل دیگر تعیین کننده در قیمت گذاری به منظور خرید ویلا جنگلی در فریدونکنار یا ویلای ساحلی برشمرده می شود.

در پایان

ما در این مطلب سعی کردیم شما را با بخشی از سوالات متداول برای سرمایه گذاری در شهر فریدونکنار نیز آشنا نماییم. شما می توانید برای اطلاعات کامل وجواب همه سوالات خود نیز با مشاور املاک مهندس صدرنژاد در ارتباط باشید تا با راهنمایی تخصصی کارشناسان نیز  بتوانید بهترین سرمایه گذاری را در این شهر زیبای ساحلی نیز انجام دهید.

ارسال دیدگاه