برج های مسکونی سرخرود مکانی لاکچری و بی همتا

24 آذر 1401
0 دیدگاه
برج های مسکونی سرخرود 841354156404

سرخرود شهر برج های ساحی ایران و از متر مکان هایی است که می توانید در آن تنوع ملک را در این شهر ببینید ویلا، برج و آپارتمان ساحلی  از جمله آن ها است.  در این شهر امکاناتی برای شما فراهم شده است که از ویلاهای ساحلی و یا جنگلی خریداری کنید و یا از برج های مسکونی سرخرود، یک واحد شیک و مدرن برای خود خریداری کنید. اگر در این شهر مدت زمانی طولانی اقامت دارید و یا تمایل دارید با خرید ملک در سرخرود و سرمایه گذاری کنید پیشنهاد ما به شما این است که از یکی از برج های ساحلی  سرخرود با توجه به بودجه خود خریداری کنید. در این مطلب به معرفی برج های مسکونی در سرخرود خواهیم پرداخت.

معروف ترین برج های سرخرود

برج اسکان

یکی دیگر از برج های مسکونی سرخرود برج اسکان است. این برج در مساحتی حدود نهصد متر مربع احداث شده است. یکی از برج های خلوت سرخرود است که اگر به ساختمان های با تعداد واحد زیاد علاقه ندارید می توانید در این برج  ساکن شوید. برج اسکان در یازده طبقه ساخته شده است که مجموعا ۲۲ واحد دارد. تمامی واحدها سه خوابه هستند و نمای دلبازی دارند و اتاق ها رو به دریا طراحی شده اند که می توانید با باز کردن پنجره از منظره زیبای دریا بهره ببرید. یکی از ویژگی های خاص برج اسکان این است که بر روی دکوراسیون داخلی واحدها وقت گذاشته شده و ترکیب زیبایی ایجاد نموده اند. طبق میل و سلیقه خود می توانید یکی از واحدهای مبله را خریداری کنید. در غیر این صورت می توانید واحدهای ساده را برای خرید انتخاب کنید.

برج های مسکونی سرخرود 84214564045

برج الیزه

یکی از زیباترین برج های مسکونی سرخرود است که شکوه و جلوه خاصی دارد. این مجموعه در سال ۹۹ به اتمام رسیده است که دارای واحدهای بسیار شیک و لاکچری می باشد. برای آسایش و رضایت ساکنین امکانات فراوانی تعبیه شده است. فاصله ورودی برج تا دریا فقط ۱۰۰ متر است. شما می توانید به تمام امکانات رفاهی اعم از مراکز درمانی، مرکز خرید و… در کوتاه ترین زمان ممکن دست پیدا کنید. این مجموعه در ۲۵ طبقه ساخته شده است که ۲۲ طبقه آن مسکونی است.

واحدهای طبقات دوم تا شانزدهم چهار واحده ساخته شده اند و بقیه طبقات سه واحده هستند. لابی برج الیزه ۴۵۰ متر مربع است که بهترین مکان برای گردهمایی های ساکنان است. یکی از ویژگی های برتر برج الیزه در میان برج های مسکونی سرخرود تراس ۴۵۰ متری آن است که می توانید از آن یک چشم انداز زیبا از دریای خزر را پیش رو داشته باشید. استخر، فضای بازی کودکان، سالن بیلیارد، سالن سینما و کافی شاپ از دیگر امکانات این برج است که هر خریداری را مجذوب خود می کند.

برج مجلل سفید

یکی از برج های مسکونی سرخرود که بسیار شیک و مجلل طراحی شده است. بهترین ویژگی آن داشتن یک چشم انداز بسیار زیبا از طبیعت سرخرود است. تمامی واحدها به صورت مبله در اختیار خریداران قرار می گیرد و دیگر نیاز نیست به دنبال تهیه لوازم منزل باشید. می توانید واحدها را تماشا کنید و طبق سلیقه خود یک آپارتمان مبله در این برج خریداری کنید. با خرید از این برج فاصله بسیار کمی با تمامی امکانات مورد نیازتان خواهید داشت. این برج در ۲۸ طبقه طراحی و ساخته شده است. از امکانات این برج می توان به آمفی تئاتر، استخر، سونا، جکوزی و سالن اجتماعات اشاره کرد. با خرید  آپارتمان از این برج دیگر از تمامی امکانات خارج از برج بی نیاز خواهید بود.

برج های مسکونی سرخرود 78465132404

برج فروزان

سرخرود زیبا چندین برج دارد؛ اما برج ساحلی فروزان از بلندترین این برج ها است. این برج دارای سه قطعه به هم چسبیده است. هر قطعه ۲۵ طبقه است که باید یک طبقه لابی و یک طبقه پارکینگ را از آن کم کنید و به عبارت ساده ۲۲ طبقه آپارتمان برای شما ساخته شده است. با خرید پنت هاوس برج فروزان در واقع از ارتفاع ۲۵ طبقه ای می توانید ساحل دریا را مشاهده کنید و به جنگل و دماوند سبز اشراف داشته باشید.137 واحد آپارتمان در این برج وجود دارد که پنت هاوس آن ۴۴۰ متر بوده و بقیه واحد ها بین ۱۴۵ تا ۱۶۰ متر متغیر است. دست شما در انتخاب طبقه و واحد آن کاملا باز است. برج فروزان فول امکانات است و به همین جهت در میان برج های مسکونی سرخرود بسیار معروف است.. این برج تنها ۶۰ متر با ساحل فاصله دارد و به راحتی می توانید به هرچه که نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

کلام پایانی

در این مطلب به معرفی برج های مسکونی سرخرود پرداختیم. در صورتی که می خواهید برای خرید واحد در یکی از این برج ها اقدام کنید و نیاز به یک مشاور کارکشته و کاربلد دارید مهندس صدرنژاد بهترین راهنمای شما خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه