چرا در شهرک ساحلی سرخرود ویلا بخریم؟

20 بهمن 1401
0 دیدگاه
شهرک ساحلی سرخرود 15645312685421

آیا تا به حال به خرید ویلا در شهرک های ساحلی سرخرود فکر کرده اید؟ خرید ویلا در شهرک ساحلی سرخرود پیشنهادی وسوسه انگیز برای سرمایه گذاران املاک است؛ چراکه به دلیل مزایای بسیاری چون چشم انداز رو به دریا، امنیت بالا و امکانات بسیاری که در اختیار ساکنان قرار می دهد، از گزینه‌های عالی برای خرید و فروش ویلا در سرخرود محسوب می‌شوند. اما مزایای خرید ویلا در شهرک سرخرود چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید.

 شهرک های برند و معروف در سرخرود

از پیشنهادهای بسیاری از متخصصان املاک خرید ویلا در شهرک های برند و معروف سرخرود است.  خرید ویلا در شهرک های چون خرید ویلا در شهرک خانه دریا،  خرید ویلا در شهرک خزرشهر، ویلا شهرک مانلی، ویلا در شهرک سائو و… که در مطالب قبلی به طور مفصل به شهرک های برند و فوق لاکچری سرخرود نیز اشاره داشتیم می تواند مزایای بسیار برای شما نیز فراهم آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم که چرا باید در شهرک های ساحلی در سرخرود ویلا بخریم؟

شهرک ساحلی سرخرود 02354656531121

مزایای خرید ویلا در شهرک ساحلی سرخرود

  1. ویلاهای شمال کشور وقتی در شهرک های ویلایی ساخته شده باشند با دیدگاه موقعیتی ساخته شده اند. توضیح آنکه معمولا موقعیت شهرک های ساحلی بهترین موقعیت ها هستند بخصوص اگر توسط شرکت های انبوه ساز معتبر ساخته شده باشند. آنها این شهرک های ساحلی را در بهترین موقعیت جغرافیایی احداث می کنند تا از نظر دسترسی شرایط مطلوبی داشته باشد. صرف نظر از اینکه آنها با انتخاب این موقعیت برای شهرک های ساحلی به دنبال سود بهتر خود هستند وقتی دسترسی و موقعیت شهرک ساحلی خوب باشد راحت تر می توانید از انواع راه ها و جاده های مواصلاتی به شهرک خود دسترسی داشته باشید. در شرایط بارانی و برفی هم می توانید بدون محدودیت در ویلای خود زندگی کنید و رفت و آمد داشته باشد.

2.  چشم انداز و یا به اصطلاح ویو شهرک های ساحلی معمولا به شکلی در نظر گرفته می شود که ویلای ساخته شده در این شهرک ها چیزی از سایر ویلا ها کم نداشته باشند. آنها معمولا یا رو به دریا هستند و یا رو به طبیعت جنگلی و بکر شمال

3.شهرک های ساحلی در سرخرود  امنیت فوق العاده بالاتری دارند. این شهرک ها دارای یک نگهبانی و یا حراست شبانه روزی هستند و این موضوع باعث می شود از موضوعات سرقت و تخریب و استفاده بدون مجوز در امان باشید.

شهرک ساحلی سرخرود 52479864521

4. قیمت ویلاهای ساخته شده در شهرک ساحلی سرخرود معمولا منطقی تر و به صرفه تر است؛ زیرا عموما بصورت انبوه ساختته می شوند و در این شرایط قیمت تمام شده برای پیمانکار کمتر خواهد بود. دلیل آن هم قطعا استفاده از تجهیزات و مصالح بی کیفیت نیست. مطابق با قانون تجارت هر چه میزان خرید بالاتر باشد قیمت تمام شده کمتر است و در شهرک های ساحلی به دلیل عمده خریدن مصالح قیمت ها کمتر تمام می شود. ضمن اینکه مساحت ویلاها در شهرک های ساحلی هم معمولا کمتر است.

5. شهرک های ساحلی سرخرود معمولا در مناطقی ساخته شده اند که دستیابی به امکانات شهری ، مراکز درمانی و خدماتی و از همه مهم تر دریا و طبیعت بسیار ساده است.

6. اغلب شهرک های ساحلی توسط انبوه سازان معتبر و صاحب نام ساخته می شوند. این شرکت ها به دلیل اینکه به دنبال اعتبار خود هستند به هیچ عنوان از مصالح بی کیفیت و یا تجهیزات بی کیفیت در ساخت ویلا خود استفاده نمی کنند و اغلب از بالاترین استاندارد های ساخت ویلا در شهرک ها استفاده می شود.

7. در هنگام فروش ویلا همواره ویلاهایی که در شهرک های ساحلی قرار دارند مشتری بیشتری نسبت به ویلاهای انفرادی دارند.

8.ویلاهای ساخته شده در شهرک های ویلایی معمولا مشکلات مرسوم در ویلاهای شخصی مانند ورثه ای بودن ، مشکلات سند، نداشتن پروانه ساخت و … را ندارند.

کلام آخر

به طور کل ویلا و آپارتمان در سرخرود همواره از مباحث داغ  بازار املاک و مستقلات بوده  و  خرید و فروش آن از نظر اقتصادی و سرمایه گذاری یک برد پیروزمندانه محسوب می شود.  تجربه نشان داده که خرید ویلا و آپارتمان در شهرک ساحلی سرخرود نه تنها می تواند امکانات رفاهی و گردشگری خوبی به همراه داشته باشد بلکه یک مزیت اقتصادی هم به حساب می آید. در آخر باید بدانید که مهمترن نکته برای رسیدن به بهترین  ویلا  شناخت کافی به منطقه و ملک مورد نظر است. به همین بابت شما می توانید با مراجعه به بنگاه معاملاتی مهندس صدرنژاد نیز  صاحب بهترین ویلا در شهرک ساحلی شوید.

 

ارسال دیدگاه