معرفی 7 قانون ویلاهای شهرک دریاکنار

24 خرداد 1402
0 دیدگاه
آپارتمان با نمای قهوه ای در شهرک دریا کنار 44521020201

ویلاهای شهرک دریا کنار همانند یک آپارتمان مسکونی، قوانین خاصی را در بر دارند.  قوانین مهم ویلاهای شهرک های مازندران شامل مواردی مانند عدم دسترسی عموم مردم به داخل شهرک یا نیاز به هماهنگی برای ورود میهمانان به داخل شهرک دریاکنار می‌شوند. قوانین شهرک‌های ویلایی دریاکنار به حدی گسترده است که هر شهرک دارای یک اساسنامه جداگانه است.
اساسنامه شهرک دریاکنار شامل بایدها و نبایدهای مربوط به انتخاب هیئت مدیره و مدیر عامل، هزینه‌های بازسازی، و جزئیات زمین و پلاژ به طور کامل شرح داده شده است. اگر تاکنون قصد خرید ویلا شهرک دریاکنار را داشته باشید، می‌دانید که بازدید از این ویلاها نیازمند فرآیندی زمان‌بر و هماهنگی‌های بسیار است. دلیل این موضوع نیز اهمیت بالای حفظ امنیت در این شهرک‌ها است.

ویلا در شهرک دریا کنار با محوطه سازی سرسبز 14210524875

قوانین زندگی در ویلاهای شهرکی دریاکنار

برای تجربه زندگی مسالمت آمیز در شهرک‌دریا کنار، آشنایی با قوانین و مقررات آنها ضروری است و شهرک دریاکنار دارای اساسنامه کاملی هستند که وظایف و حقوق شهروندان در آن به طور دقیق تعریف شده است.

انتخاب هیئت مدیره ساختمان

یکی از قوانین مهم ویلاهای شهرک‌دریاکنار و ساختمان‌های مسکونی، انتخاب هیئت مدیره است. مالکان ویلاهای شهرکی می‌بایست افرادی را برای موقعیت‌های مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، جانشین و سایر پست‌های مدیریتی انتخاب کنند. تعداد افراد هیئت مدیره بستگی به تعداد ویلاهای موجود در شهرک دریاکنار خواهد داشت.
وظیفه هیئت امنای شهرک دریاکنار شامل تصویب قوانین داخل شهرک و حل مشکلات مربوط به شهرک است. با توجه به اینکه تمام ساکنین در انتخاب اعضای هیئت مدیره حق رأی دارند، بعد از تصویب قانون توسط هیئت مدیره، ساکنین ملزم به رعایت آن قوانین هستند.

قوانین استفاده از فضاهای عمومی در شهرک دریاکنار

یکی از قوانین ویلاهای شهرک دریاکنار قانون مشاعات است.همانطور که در ساختمان‌های مسکونی فضاهای مشترک به نام مشاعات وجود دارد، در شهرک‌ دریاکنار نیز بخش‌های مشترکی وجود دارد که ساکنین شهرک دریاکنار امکان استفاده از آنها را دارند. این فضاها شامل امکاناتی مانند پارکینگ، محوطه تفریحی، پارک، فضای سبز جلوی ویلا، پیاده‌روها، زمین‌های بازی و غیره می‌شود.
با توجه به تصمیم هیئت مدیره و مالکین ویلاهای شهرک دریاکنار، فضاهای مشترک داخل شهرک ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، در برخی شهرک‌ها، فضای سبز داخل محوطه ویلا نیز به عنوان یکی از مشاعات محسوب می‌شود. به این معنی که شما نمی‌توانید بدون کسب نظر سایر ساکنین تغییراتی در کاشت یا حذف گیاهان انجام دهید.

فضای سبز شهرک دریاکنار 12503254287

قوانین جا به جایی در شهرک دریاکنار

یکی دیگر از قوانین مهم ویلاهای شهرک دریاکنار، مرتبط با حرکت و جابجایی وسایل در زمان تعمیرات است. وقتی شما یک ویلا در شهرک دریاکنار خریداری می‌کنید، باید بدانید که هر نوع حرکت و جابجایی وسایل به داخل یا خارج از شهرک، نیاز به دریافت مجوز دارد. به دلیل اهمیت بالای امنیت در شهرک‌دریاکنار، ساکنین نمی‌توانند به طور خودجوش برای جابجایی وسایل یا مواد ساختمانی اقدام کنند.

قوانین ورود مهمانان در شهرک دریاکنار

یکی دیگر از قوانین ویلاهای شهرک‌ دریاکنار که شاید شنیده باشید، مربوط به محدودیت ورود افراد غریبه به داخل شهرک است. در ورودی‌های شهرک‌ دریاکنار، پایگاه‌های بازرسی وجود دارند که هویت افراد وارد شده به شهرک بررسی می‌شود. مهمانان باید دارای کارت ورود مخصوصی باشند یا مالک ویلا قبل از ورود مهمانان، اطلاعات مربوط به تعداد و هویت آن‌ها را به واحد نگهبانی اعلام کند؛ در غیر این صورت، از ورود افراد غیرمجاز به داخل شهرک جلوگیری می‌شود.

قوانین رفت و آمد ساکنین شهرک دریاکنار

از دیگر قوانین ویلاهای شهرک دریاکنار، قانون رفت و آمد ساکنین است. شهرک‌ دریاکنار دارای قوانین و مقررات خاصی برای ورود و خروج ساکنین می‌باشند. در شهرک‌های ویلایی برند و بزرگتر دریا کنار، روش‌هایی مانند دوربین‌های کنترل پلاک یا کارت‌های شناسایی ویژه برای ساکنین شهرک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وارد شدن ماشین به داخل شهرک دریاکنار 5487958462

احترام به حریم خصوصی همسایگان

ساکنان ویلاهای شهرک دریاکنار باید مانند ساکنان آپارتمان‌ها، از ایجاد مزاحمت و سر و صدای بیش از حد پرهیز کنند. در صورتی که قرار است میهمانی، جشن تولد یا مراسم خاصی برگزار شود، باید به همسایه‌ها از قبل اطلاع داده شود.

قوانین شارژ ماهیانه یا سالانه شهرک دریا کنار

در شهرک‌دریا کنار، شما باید هزینه‌های مربوط به نگهبانی، نگهداری فضای سبز (شامل هرس کردن و کاشت گیاهان و غیره)، نظافت، نورپردازی، تعمیرات و نگهداری امکانات تفریحی شهرک و سایر هزینه‌های مرتبط را به صورت ماهانه یا سالانه پرداخت کنید. این هزینه‌ها بین تمام ساکنان شهرک تقسیم می‌شود، بنابراین هزینه شارژ شهرک‌ها به طور کلی بالا نیست.

ارسال دیدگاه