چطور در شمال ویلای ارزان بخریم ؟

16 شهریور 1401
0 دیدگاه
ویلای ارزان 6841674187418641687415

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

خرید ویلای ارزان در شمال، از آرزوی هر فردی است که بتوانند با کمترین هزینه صاحب ویلایی شیک در بهترین منطقه کشور باشد. داشتن ویلایی هرچند نقلی در شمال به صاحبان خود این امکان را داده تا روزهای تعطیل خود را به دور از هرگونه آلودگی، دغدغه و استرس در منطقه ای خوش آب و هوا نیز سپری نمایند. از طرفی هم ازآنجا که خرید ویلا یا به طورکل خرید ملک ، یکی از محبوب ترین و مطمئن ترین روش های سرمایه گذاری در جهان محسوب شده افراد زیادی را به خرید ویلا نیز وسوسه می کند. در این میان، استان مازندران پرطرفدارترین منطقه برای جذب مشتری جهت سرمایه‌گذاری از طریق  خرید ویلا در شمال یا سرمایه‌گذاری در املاک تجاری است.

از آن جا که این روز ها با  قیمت روز افزون ملک هر کسی نمی تواند دست به خرید ویلا بزند. به همین خاطر این روزها خرید ویلا ارزان در شمال یک دغدغه و چالش مهم برای مشتریان محسوب شده است. اگر شما هم قصد خرید ویلا در مازندران را دارید اما بودجه ای محدود برای آن در نظر گرفته اید  نگران نباشید، چراکه کارشناسان مشاوره املاک صدرنژاد چند راهکار برای خرید ویلای ارزان در نظر گرفته‌اند. پس این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

ویلای ارزان41874874848

انتخاب هوشمندانه موقعیت مکانی

مازندران با موقعیت جغرافیایی بسیارعالی و با روستا و شهرستان های کوچک توریستی فراوان بوده که درچند سال اخیر به سبب سرمایه گذاری های انجام شده خوشبختانه پیشرفت های چشمگیری از هرجنبه نیز داشته است.  به همین بابت اگر به دنبال ویلا ارزان در شمال هستید، موقعیت جغرافیایی می ‌تواند اولین اولویت شما در یک انتخاب هوشمندانه ویلا باشد. اما به طور کلی، روستاها و شهرستان های شمال عموما گزینه ‌های خوبی برای خرید ویلای ارزان در شمال به شمار می‌ روند.

کدام شهرها ویلاها ویلاهای ارزان تر دارند ؟

  • شهر سرخرود
  • شهربابلسر
  • شهر فریدون کنار
  • شهرمحمودآباد

_____________________________________________________________________________________________________________________

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

ویلا جنگلی و ویلا کوهستانی انتخابی مطمئن برای خرید ویلای ارزان

معمولا قیمت ویلای جنگلی و ویلای کوهستانی در مقایسه با ویلاهای ساحلی پایین تر است. فاصله ای که ویلاهای جنگلی و یا ویلاهای کوهستانی  با مراکز شهری دارند، این قیمت ها را بوجود می آورند با وجود اینکه تنوع ویلاهای جنگلی نیز بیشتر از انوع ویلاهای ساحلی است. اما باید نکاتی را در هنگام خرید ویلا جنگلی در نظر داشته باشید. از آن جا که شمال از نظرموقعیت جغرافیایی دارای میزان بارش بسیار زیادی بوده به همین بابت به این نکته توجه داشته باشید که قیمت پایین ویلاها تاثیری در کیفیت مصالح بکار رفته نداشته باشد. چراکه مصالح باکیفیت، در فصول سرد سال ویلای شما علاوه بر استحکام، عایق بندی نیز شده باشد. خوشبختانه دامن سرسبز رشت کوه البرز سرتاسر مازندران را پوشانده و به همین خاطر در این استان تنوع ویلاهای جنگلی و کوهستانی بسیار زیاد است.

ویلای ارزان 6874168741861684158

ویلای شهرکی با قیمتی منطقی

یک دیگر از راه هایی که می توانید صاحب ویلای ارزان شوید خرید ویلا در شهرک ها است. ویلا شهرکی از ابداعات ونوآوری های پر کاربردی بوده که  این روزها در صنعت ساخت و ساز محبوبیت خاصی پیدا کرده است. از مزایای خرید ویلا در شهرک های خاص استان مازندران، قیمت پایین آن در مقایسه با ویلاهای مستقل بوده است . اما شاید با خود بپرسید علت قیمت پایین تر این نوع ویلاها نسبت به ویلاهای شخصی با وجود مزایای گوناگون ازجمله امنیت بالا، کیفیت بالای ساختمان ها، وجود سواحل اختصاصی چه بوده است ؟ اما مجریان و معماران ویلاهای شهرک به دلیل تهیه مصالح عمده هزینه تهیه این مواد برای آنها بسیار کم تمام می ‌شود.  از طرفی ویلا های شهرکی کمترین فضای ممکن نهایت بهره را می ‌برند. بنابراین، اگر قیمت این ویلاها را با ویلاهای معمولی مقایسه کنید متوجه خواهید شد که قیمت بسیار پایین ‌تری دارند و از لحاظ اقتصادی به سود خریدار خواهد بود.

شهرک ها محبوب در مازندران

  • شهرک امیر دشت در منطقه کلارآباد
  • شهرک کاکتوس در محمودآباد
  • شهرک چلک در نوشهر
  • شهرک فردوس در منطقه رویان مازندران
  • شهرک خزرشهردرنزدیکی شهر فریدونکنار
  • شهرک خانه دریا
  • شهرک سائو درجاده محمودآباد

 

خرید ویلای ارزان در اطراف مرکز شهر

مرکزشهر با امکانات رفاهی بالا به طورحتم خانه های گران تر را دارا هستند اما  شما می توانید با خرید ویلا در اطراف و حومه شهر گزینه هایی از ویلای ارزان  نیزداشته باشید ویلاهایی که در مرکز شهر هستند قیمت بالاتری نسبت به بقیه ویلای موجود دارند . زیرا دسترسی آن ها به مراکز درمانی ، تفریحی ، فروشگاه ها و دیگر مراکز خرید و … بهتر است . شما میتوانید برای خرید ویلا ارزان به اطراف مرکز شهر بروید . ویلاهای اطراف به دلیل دسترسی کمتر به موارد ذکر شده در بالا قیمت مناسب و به نسبت پایین تری دارند . اما توجه داشته باشید که در مورد محله مورد نظر تحقیق کنید و به منطقه ای که ناامن است نروید .

_____________________________________________________________________________________________________________________

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

خرید ویلای چند سال ساخت

شما با خرید ویلایی که چند سال از ساخت آن می گذرد می توانید هزینه کمتری پرداخت نمایید .  شما می توانید با خرید خانه چند سال ساخت باپرداخت هزینه کمتر به بازسازی آن بپردازید و صاحب خانه ای مدرن را با قیمتی پایین تر نیز باشید. بازسازی خانه های چند سال ساخت پیشنهادی اقتصادی است که شما در کنار پرداخت هزینه ی کم صاحب ویلایی می شوید که می توانید آن را به هرگونه که بخواهید تغییر شکل دهید..

نکات مهم هنگام خرید ویلا در شمال

  1. به محل ساخت ویلا و منطقه قرارگیری آن توجه نمایید
  2. توجه به سند ویلا
  3. کیفیت مصالح ویلا با
  4. توجه به مناظر ویلا
  5. راه های دسترسی
  6. توجه به امکانات ویلا

کلام آخر

ما در این مطلب سعی کردیم تا راه هایی که می تواند با کمترین بودجه شما را ویلاهایی بسیار شیک اما با قیمت پایین تر نمی رساند را برای شما نیز معرفی نماییم.  خرید ویلای ارزان در شهرک های مازندران ، خرید ویلا های جنگلی و کوهستانی .. از جمله  مواردی بوده  که در این مطلب به آن نیز اشاره شده است.  خرید ویلا از جمله سرمایه گذاری های بسیار پرسود و مطمئن بوده اما به آن شرط که از افراد حرفه ای و کارشناسان راهنمایی و مشاوره  گرفته شود تا بهترین گزینه را پیش روی شما نیز بگذارند  به همین خاطر گروه مشاورین املاک حرفه ای صدرنژاد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در این حوزه نیز می باشند.

ارسال دیدگاه