خرید آپارتمان در شمال یا خرید ویلا ساحلی؟ کدام بهتر است؟

21 شهریور 1401
0 دیدگاه
ویلا ساحلی 48541639481854154135

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

از بورس ترین و جدید ترین اتفاقاتی که این روزها بسیار شاهد آن هستیم، خرید ویلا و خرید آپارتمان در شمال است. شمال ایران منطقه ای حاصلخیز و در حال توسعه است که فعالیت هایی نظیر ساخت و ساز ، خرید ویلا ، فروش ویلا و خرید آپارتمان و فروش آپارتمان در آن بسیار صورت می گیرد. خرید آپارتمان و ویلا هر کدام در کنار مزایایی که دارند، معایبی را نیز شامل می شوند،  به طور مثال با اینکه شما می توانید آزادانه هر گونه تغییری که مایل هستید را در ویلا ها ایجاد نمایید اما امنیت آن ها نسبت به آپارتمان های کمتر خواهد بود.

در آپارتمان های شمال نیز چنین موضوعی کاملا بر عکس است ، شما  نمی توانید آزادانه به تغییرات بپردازید چرا که در قدم نخست باید از سایر ساکنین اجازه های لازم را کسب نمایید تا برای آن ها مزاحمت ایجاد نشود در حالی که امنیت در آپارتمان ها بسیار بیشتر از  ویلاهای شمال است . با توجه به امکاناتی که افراد در خانه های ویلایی خواهند داشت، تمایل آن ها به خرید این نوع ویلا ها بیشتر خواهد بود زیرا امکان داشتن باغچه و ساخت استخر و یا حوض، حتی قراردادن باربیکیو و آلاچیق و…از خواسته بیشتر افراد است .

ویلا ساحلی 58478476871874547185

دلیل خرید ویلا در شمال

خرید هر گونه ملکی نظیر ویلا ساحلی یا خرید آپارتمان در شمال از بارزترین سرمایه گذاری هایی است که این روزها شامل آن هستیم .افرادی که به دنبال خرید ملک و سرمایه گذاری پر سود و درستی هستند، بی شک می دانند که چه سبک ویلا و آپارتمانی را خریداری کنند. به طور مثال اگر تصمیم به خرید آپارتمان خاص یا ویلایی دارند می دانند که چه مزایا و چه معایبی را برایشان به همراه خواهد داشت.

ویلاهای شمال دارای ویوی تماشایی و ابدی هستند و از همین بابت خریداران به راحتی می توانند از فضای اطراف ویلا و همچنین حیاط ویلا لذت ببرند. از مزایای داشتن خانه ویلایی نیز بهره مندی از حیاط است که ساکنین می توانند از آن ها نهایت استفاده را ببرند. در حالی که آپارتمان ها تقریبا از چنین مزایایی بی بهره می باشند، باغچه و حیاط در آپارتمان های شمال به صورت مشترک در بین ساکنین مورد استفاده قرار خواهد گرف و شخصی نمی باشند.

از معایب آپارتمان نشینی باید به رعایت قوانین و مقررات به صورت مشترک و یکسان اشاره نمود. از همین رو ممکن است افراد کمی با این قوانین با مشکل مواجه شوند و برای برخی از آن ها آسان نباشد زیرا نمی توانند آزادانه به تفریحات و کارهایی که می خواهند بپردازند. به طور مثال در صورتی که ساکنین آپارتمان بخواهند ، در دکوراسیون داخلی خود تغییراتی را ایجاد کنند، باید در ابتدا از سایر ساکنین اجازه بگیرند و به آن ها اطلاع رسانی کنند تا برای آن ها مزاحمتی ایجاد نشود.

در حالی که چنین شرایطی در ویلاها وجود ندارد ، شما با خرید ویلای شخصی در شمال به راحتی قادر به ایجاد هرگونه تغییراتی خواهید بود، امکان تغییرات دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ایجاد پارکینک و … برای ساکنین ویلاها وجود دارد.  داشتن باغچه و حیاط شخصی در ویلاها با شما این امکان را می دهند تا از تمامی تفریحات و کارهای روزانه بهره مند شوید ، به طور مثال آب وهوای شمال برای پرورش گل و گیاهان بسیار مناسب است که در ویلاها این کار به راحتی قابل انجام است.

_____________________________________________________________________________________________________________________

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

مزایای خرید ویلا ساحلی در شمال

خرید ویلا در شمال به خصوص خرید ویلا ساحلی در شمال درصد بالایی از متقاضیان را به خود اختصاص داده است، شما می توانید اقدام به خرید ویلا در سرخرود ، خرید آپارتمان در سرخرود  و همچنین سایر شهرهای شمالی به سرمایه ای بلند مدت دست پیدا کنید. ویلاهای ساحلی با واقع شدن در نزدیکی سواحل و دریاها این امکان را برای ساکنین و خریداران ایجاد می نماید تا از تمامی امکانات و زیبایی ها به طور همزمان بهره مند شوند. ویلاهای ساحلی دسترسی فوق العاده ای به امکانات اطراف دارند و شما می توانید به راحتی به فروشگاه ها، مراکز خرید، درمانی، تفریحی ، رفاهی ، درمانی و گردشگری دسترسی داشته باشید. ویلاهای جنگلی بعد  از ویلاهای ساحلی در زمره ویلاهای پرفروش و پر طرفدار هستند که در شمال خرید و فروش می شوند.

ویلا ساحلی 6846968686896

مزایای خرید آپارتمان

آپارتمان هایی که در شهر واقع شده اند ، ممکن است به اندازه ویلاهای جنگلی جذاب نباشند اما قطعا از امنیت بیشتر برخوردار هستند.  آپارتمان دارای قیمت پایین تری نسبت به ویلا می باشد و افراد از قشر های متفاوت نیز می توانند آن را خریداری نمایند. سر و صدا و ایجاد مزاحمت در آپارتمان ها نسبت به ویلاها بسیار کمتر است به طوری که حریم شخصی و حق سایر ساکنین حفظ خواهد شد. امکان رطوبت دهی در ویلاها نسبت به آپارتمان ها بیشتر است، آپارتمان ها نسبت به ویلاها در معرض رطوبت نخواهند بود و یا کمتر خواهند بود آن هم از طبقات بالایی است. نگهداری آپارتمان نسبت به ویلاها آسان تر بوده و هزینه قبوض در آپارتمان بسیار پایین تر و مناسب تر از ویلاهای شخصی است. از دیگر مزایای خرید آپارتمان و زندگی در آن امنیت بالای آن را می توان مثال زد، امنیت در آپارتمان ها نسبت به ویلاها بسیار بیشتر است . شما با خرید آپارتمان در شمال دیگر نگران امنیت خود و خانوادتان نخواهید بود ، چرا در اپارتمان ها امنیت پا برجا بوده و نگهبانی شبانه روزی وجود دارد.

سخن پایانی

شاید به هنگام خرید بین دو گزینه آپارتمان و ویلا بمانید، ما در این محتوا قصد داشتیم شما را با مزایای و معایب ویلا و آپارتمان ها آشنا کنیم. با توجه به خوش آب و هوا بودن شمال  در تمامی شهر ها و مناطق آن می توانید سرمایه گذاری کنید و انتخاب برای شما آسان است، اما با توجه به اینکه هر کدام از این ویلاها و آپارتمان ها چه مزایایی دارند ، باید انتخاب درست را برگزینید.

معمولا هدف اکثر یا حتی تمامی افراد از خرید  ملکی ، فروش و کسب سرمایه و سود بالا است. از همین رو توصیه می شود در انتخاب ملک مورد نظر از مشاوره املاک حرفه ای و دانا مشورت بگیرید  تا در هنگام معامله و سوددهی با مشکل مواجه نشوید. تیم مشاوره و حقوقی صدرنژاد اینجاست تا شما را در زمینه خرید ویلا و آپارتمان و هرگونه سرمایه گذاری راهنمایی نماید.

ارسال دیدگاه