ویژگی های منحصربه فرد بهترین ویلا در بابلسر

18 مهر 1401
0 دیدگاه
بهترین ویلا 5168416848674687

همه ما می خواهیم خانه رویاهایمان را بخریم، اما فقط تعداد کمی از ما موفق می شویم. واقعیت غم انگیز  این است که خرید بهترین ویلا  در شهرهای توریستی مازندران دارای قیمت های بسیار بالایی هستند . اما خرید ویلا در شهر هایی چون بابلسر با وجود امکانات رفاهی بالا به دلیل قیمت مناسب زمین، خرید ویلا در بابلسر نیز به راحتی نیز صورت می گیرد.

خرید ویلا در مازندران از مباحث بسیار مهم چند سال اخیر بوده و در کنار آن  خرید بهترین ویلا  از دغدغه های اصلی مشتریان در حوزه خرید ملک در مازندران است.  ازدحام به وجود آمده در زندگی شهری افراد به دنبال خرید ویلایی به دور از شهر تشویق کرده است. اگر شما هم به دنبال خرید ویلا در مازندران هستید و شهر بابلسر را برای خرید ویلا در نظر گرفته اید؛ اجازه دهید برخی از جنبه های ضروری یک خانه لوکس و مدرن را بررسی کنیم.

 بهترین ویلا در بابلسر چه ویژگی هایی دارد ؟

از نظر ویژگی های ظاهری و ساختاری قطعا ویلاهای با متراژ زیاد بنا و زیر بنا که دارای تعداد اتاق های زیاد باشند، تراس بزرگ و رو به طبیعت زیبا داشته باشند، از دکوراسیون و طراحی داخلی مدرن و جذابی که با انواع دیوارپوش ها دیزاین شده اند برخوردار باشند، و همچنین داشتن سایر امکانات رفاهی چون استخر و سونا و جکوزی، انشعابات گاز، برق و سایر تجهیزات بهترین ویلا  برای خرید در شمال محسوب می شوند.

بهترین ویلا 54684168746874168741

امکانات بهترین ویلا در شمال

اگر در انتخاب شهر بابلسر مصمم هستید و به دنبال  ویلای لوکس در بابلسر هستید به شما تبریک می گوییم!  بابلسر یکی از شهرهای توریستی و مهم استان مازندران است. این شهرستان همجوار دریای خزر بوده که به دلیل زیبایی های منحصربه فرد و قیمت مناسب زمین، معماران و سرمایه گذاران  زیادی ، تمایل به ساخت و طراحی ویلاهای لاکچری فول امکانات  در این شهر زیبا پیدا کرده اند.

اگرچه بهترین ویلا  در بابلسر کمی قیمت بالایی خواهد داشت اما در مقابل امکانات بسیار بالایی را شامل خواهد شد. به عنوان مثال یک ویلای خوب در شهری بسیار زیبا واقع شده که دسترسی بالایی به مراکز خرید و درمانگاه و شهر های توریستی مازندران داشته  است. این شهر به دلیل نزدیکی با دریا  و همچنین تراکم جمعیتی پایین جای هیچگونه آلودگی صوتی و هوایی نیست . به طوریکه در طول شبانه روز به جای شنیدن صدای بوق ماشین ، صدای امواج خروشان دریا  و پرندگان مهاجر  را خواهید شنید. این ویلا ها دارای حیاط و روف گاردنی بسیار دلباز و بکر همراه با گیاهان و درختان زینتی می باشند. استخر وسیع و  آلاچیق های مدرن و سنتی از دیگر المانهای اصلی ویلاهای خوب و لاکچری در بابلسر هستند.

تهویه مناسب از ویژگی های بهترین ویلا  است.  در خرید ویلا در بابلسر به این نکته توجه نمایید که ویلا در بیشتر ساعات روز دارای تهویه مناسب و نور خورشید باشند. جدا از آن، دریابید که آیا ویلا برداشت آب باران دارد یا خیر. متاسفانه کشور ایران به دلیل کمبود آب مصرف بی رویه آب دچار کمبودهایی  در بسیاری از نقاط کشور بسیار مهم است. این نه تنها ضروری و هوشمندانه است، بلکه سازگار با محیط زیست نیز هست.

کیفیت ساخت نکته مهم دیگی است که تعیین کننده مدت زمان ماندگاری ویلا است. طول عمر ویلا کاملاً به نوع متریال استفاده شده در ساخت آن و نحوه اجرای طرح ساخت بستگی دارد. اگر یکی از این دو مورد اشتباه باشد، ویلا می‌خرید که دوام زیادی نخواهد داشت. بنابراین به طور حتم  هنگام بازدید از ویلا به کیفیت متریال استفاده شده نگاه کنید. اگر سر رشته ای از این کارندارید می توانید با همراهی با کارشناسان مجرب مشاوران املاک معتبر این کار را انجام دهید.

 داشتن مدارک  مهمتری اصل

از مباحثی که باید د خردیک ویلا خوب بهآن دقت داشته باشید سند معتبر است. داشتن سند از مهمترین ویژگی  بهترین ویلا  است. خریدویلای سند دار به شما این اطمنان رامی دهد که برا همیشه ویلا از ان شماست .از این جهت بهتر است در لیست خود دور ویلاهایی که قباله ای هستند خط بکشید و به دنبال خانه های  سنددار باشید.

ویلا باید از مصالح استاندارد ساخته شود

با توجه به شرایط آب و هوای بابلسر که گرم و مرطوب است و دارای رطوبت نسبتا بالای است ، استفاده از متریال مناسب با نوع آب و هوا از ویژگی های خرید ویلای خوب در بابلسر است. متریالی که در برابر رطوبت ماندگاری بالایی داشته باشد بسیار مهم است. شیرآلات، لوله کشی، نحوه سرمایش و گرمایش ویلا، برند پکیج و شوفاژ ها را بررسی کنید.

امنیت منطقه را بررسی کنید

یکی دیگر از ویژگی های خرید بهترین ویلا  وجود امنیت در منطقه است. در بیشتر شهرک های ساحلی مانند شهرک خزرشهر، شهرک دریا کنار، شهرک مانلی ، شهرک کاکتوس به نکات امنیتی با حساسیت بالایی دقت می شود اما اگر تصمیم دارید ویلای مستقل خریداری کنید باید حتما نکات ایمنی منطقه و ویلا را بررسی کنید. استفاده از  دوربین مدار بسته جهت کنترل ویلا، درب های ضد سرقت، استفاده از حفاظ های دیوار و … همگی به افزایش امنیت ویلا کمک می کنند.

بهترین ویلا 58468416841684187641

مسیر دسترسی به امکانات شهری را بررسی کنید

در صورتی که ویلای مورد نظر شما در خارج از شهر قرار دارد باید مسیر رفت و آمد به شهر را بررسی کنید. در صورت بروز مشکل باید در کمترین زمان ممکن بتوانید خود را به شهر برسانید و یا اینکه از شهر تا ویلای شما مسافت طولانی وجود نداشته باشد. مسیر رفت و آمد باید هموار باشد و شما بتوانید در کمترین زمان خود را به بیمارستان و یا مرکز خرید برسانید.

متراژ ویلا را در نظر داشته باشید

متراژ ویلا  ازمعیارهای اصلی  در  افزایش و یا کاهش قیمت ویلا در بابلسر  دارد. هرچه ویلا بزرگتر باشد امکانات رفاهی آن بیشتر است و بزرگ بودن ویلا از ویژگی های خرید بهترین ویلا است. اما نبایداین نکته را نادیده گرفت که بالا رفتن متراژ زمین سبب  در بر داشتن هزینه های جانبی نیز می شود.

کلام آخر

یک ویلا لوکس نیست مگر اینکه با 7 ویژگی که یک ویلای لوکس را مشخص می کند مطابقت داشته باشد. در حالی که گفته شد قبل از خرید ویلا مکان را عاقلانه انتخاب کنید. خرید ویلای مجلل تنها خرید خانه نیست بلکه سرمایه گذاری خوبی نیز انجام می دهد. بنابراین در جایی سرمایه گذاری کنید که در آینده تقاضا افزایش یابد. ملکی را بخرید که ارتباط خوبی با بقیه شهر دارد. اطمینان حاصل کنید که از یک شرکت املاک و مستغلات معتبر خرید می کنید که زندگی مسئولانه را ترویج می کند. اما  در اخر به یاد داشته باشید که برای بررسی ویژگی های خرید بهترین ویلا،  لازم است با یک فرد با تجربه مشورت کنید. مهندس صدرنژاد با سال ها تجربه در خرید و فروش ویلا در بابلسر شناخت کاملی به منطقه دارد و می تواند راهنمای خوبی در این حوزه برای شما نیز باشد.

ارسال دیدگاه