دلایل موفقیت ویلاهای شهرک خزرشهر

19 مهر 1401
0 دیدگاه

آیا می خواهید در مهمترین و زیبا ترین شهرک ساحلی مازندران زندگی کنید ؟ در شهرکی که امنیت و پاکیزگی از قوانین اصلی آن می باشد ؟ پس خرید ویلا در شهرک خزر شهر را  از دست ندهید. شهرک خزرشهر از شهرک های  قدیمی و مهم  مازندران است که به دلیل وجود ویلاهای بسیار لاکچری و مدرن نیز محبوبیت خاصی نزد خریدران و سرمایه گذاران ویلا نیز دارد.

محیطی امن ، ویلا با ویوی روبه دریا ، محوطه بسایر زیبا و…. که افراد ساکن در آن لذت بسیاری از اقامت خود در آنجا می برند. همین رضایت صاحبان ویلا از شهرک خزرشهر، به تنهایی برگی برنده در ثابت کردن موفقیت این شهرک است،  ولی چه عواملی در شهرک زیبای خزرشهر وجود دارد که رضایت ساکنین آن را جلب کرده؟ و به عبارتی دلایل موفقیت ویلاهای این شهرک  را در چه عواملی می‌توان بازجست؟

لوکس بودن ویلاهای شهرک خزرشهر

همانطور که اشاره شد این شهرک  از دهه 40 تا کنون جزو بهترین شهرک های شمال بوده است. قدمت این شهرک چیزی از لوکس بودن ویلاهای شهرک خزرشهر کم نکرده و بالعکس، در آنجا با حجم وسیعی از جذابیت ویلاها رو به رو هستیم. از دلایلی که سبب شده این شهرک تا به امروز طرفدران بسیاری به خود جذب نماید نما و طراحی هماهنگ ویلاها،  قواره‌های وسیع ویلاها، زیبایی خیره کننده ، محوطه‌های خیره‌کننده، استخر، جکوزی و سونا؛ مواردی که از بهترین مزایای یک ویلای لاکچری محسوب می‌شود؛ امکانات شخصی‌سازی شده‌ای که فقط در بهترین ویلاهای مازندران می‌توان یافت.

شهرک خزرشهر 5416841687468416874

محوطه‌سازی زیبا شهرک خزرشهر

محوطه سازی در شهرک ها از بخش های مهم  به شمار می رود . در شهرک ساحلی خزرشهر،  دارای  محوطه‌سازی منحصربه فردی بوده که نگاه هربیننده ای را به خود جلب می نماید  . در این شهرک ، اصول طراحی محوطه و معماری به صورت کاملا تخصصی توسط مهندسین  به بهترین نحو برآورده شده  است . هارمونی  رنگ ساختمان‌ها با پوشش‌های گیاهی متنوع از یک سو و کفسازی مناسب و همگون با طراحی کلی از سوی دیگر این زیبایی را دو چندان می‌کند. نورپردازی  در زمان غروب خوشید محوطه و نمای کلی ویلاها  را نیز چند برابر می کند .

امنیت بالا شهرک خزرشهر

یکی از موارد مهم در رابطه با مناسب بودن یک شهرک امنیت آن است که شهرک خزر شهر در رتبه اول قرار دارد.  در این شهرک به منظور جلوگیری از سرقت و آسایش حال ساکنان نیز تمام ورود و خروج‌ها  توسط کارت مخصوص مالک کنترل شده و این خود نوعی از ایجاد حس امنیت برای ساکنین است، بنابراین شما می توانید ویلایتان را خریداری کرده و به همراه اثاث آن را مدت ها خالی رها کرده و تنها در تعطیلات به آن سر بزنید. این درحالی است که امنیت ویلاهای مستقل بسیار پایین تر از ویلاهای شهرکی است، چرا که آن ها هیچ نگهبانی ندارند که امنیت منطقه را تضمین کند..

علاوه بر کنترل ورود و خروج در خزرشهر، تعداد نگهبانانی که از این مجموعه حراست می‌کنند نیز موجب ایجاد امنیت شده‌است. از طرف دیگر، ورود به هر واحد ویلا با کارت امکان پذیر است و میهمانان نیز در صورت هماهنگی با خود مالک می‌توانند از شهرک خزرشهر استفاده کنند.

نزدیکی به دریا

از عوامل اصلی مشتاقان برای خرید ویلا نزدیکی و فاصله با دریای خزر است . شهرک خزرشهر به دلیل قرار گرفتن در نوار ساحلی  از نکات مثبت ویلای شهرکی خزرشهر می باشد. شما با اقامت در این شهرک می توانید با چند دقیقه پیاده روی به ساحل رسیده و از دریا لذت ببرید و در هر ساعتی از شبانه روز می توانید

امکانات تفریحی

امکانات تفریحی  از جمله فروشگاه  و مجموعه های ورزشی  از ویژگی های مثبت این شهرک است. بنابراین شما با خرید ویلا در  شهرک خزرشهر  دیگر دغدغه و نگران نیاز های روزانه خود نیستید . همچنین تفریحات ساحلی و آبی این  شهرک سبب شده تا بتوانید  و از اوقات فراغتتان هم  نهایت استفاده را بکنید.

شهرک خزرشهر 484684187487418674

نظم

در ویلاهای شهرکی نظم و قوانین حکم فرما است و تخطی از این قوانین می تواند برای مالک مشکل ساز باشد، از این رو برای افرادی که دوست دارند در محیطی کنترل شده اوقات خود را سپری کنند، می تواند انتخاب خوبی باشد. در ویلاهای شهرکی به ساکنین و آرامش و امنیت آن ها اهمیت زیادی داده می شود، به همین دلیل درسال های اخیر افراد زیادی از آن ها استقبال کرده اند و همین باعث افزایش قیمت آن ها شده است و پیش بینی می شود در سال های آینده هم چنان قیمت این ویلاها روند صعودی داشته باشد، پس اگر قصد خرید دارید، بهتر است هرچه زودتر اقدام به خرید کرده و خاطره های زیادی را  به همراه عزیزانتان بسازید.

 کلام آخر

 

در نهایت قبل از هرگونه تصمیم در رابطه با خرید و فروش ویلا در شمال کشور،  خرید ویلا درمازندارن، به ویژه خرید و فروش ویلا درشهرک خزرشهر ، خانه دریا و همچنین برج های چون برج بهشت  و برج سفید، با تیم مجرب مهندس صدرنژاد تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان بهترین پیشنهادها و راهنمایی‌ها را دریافت کنید.

از مهم ترین ویژگی ها و دلیل پیشرفت این شهرک داشتن امنیت فوق العاده بالای آن می باشد ، این شهرک ها داری نگهبان و حفاظت ۲۴ ساعته هستند. استقامت و استحکام ویلاهای شهرک خزر شهر ستودنی می باشد ، از بهترین مصالح برای ساخت این ویلاها در این شهرک به کار رفته است . قیمت این ویلاها بسیار مناسب هستند و سند آن ها عرصه و اعیان آماده تحویل می باشند . اگر از دسته افرادی هستید که این روزها به دنبال سرمایه گذاری کم ریسک اما با سود بالا هستید ولی توانایی پرداخت هزینه های گزاف را ندارید خرید ویلاهای شهرک خزرشهر ایده آل شماست.

 

ارسال دیدگاه