پیش خرید آپارتمان در سرخرود یا خرید آپارتمان آماده ؟

3 آذر 1401
0 دیدگاه
پیش خریدآپارتمان در سرخرود 4874846848741874848486847

پیش خرید آپارتمان در سرخرود آیا سودآور است؟؟ سوالی که ممکن است برای بسیاری از افرادی که تصمیم دارند در زمینه املاک در سرخرود سرمایه‌گذاری کنند پیش بیاید این است که خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود آماده برای آنها سودمندتر است یا خرید از پروژه‌های پیش فروش؟ در نوبت اول نکته مهمی که در رابطه با سرمایه‌گذاری و خرید ملک در سرخرود و شهرهای مهم آن چون محمودآباد، فریدونکنار، بابلسر باید در نظر بگیرید توجه به اصالت پروژه مورد نظر است و اینکه کدام یک از واحدهای آماده فروش با کدام واحد پیش فروش مقایسه شوند. نکته مهم بعدی هدف خریدار از خرید آپارتمان آماده یا پیش‌خرید آن است که ممکن است هدف خریدار از خرید ملک در سرخرود به قصد سکونت یا سرمایه‌گذاری باشد  یا هر دو هدف .

پیش خرید آپارتمان در سرخرود یا خرید آپارتمان آماده؟

فاکتور بسیار مهمی که برای سرمایه‌گذاری ملکی در سرخرود وجود دارد زمان است. یعنی اگر از آن دسته افرادی هستید که زمان کافی برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک دارید بدیهی است که پیش خرید آپارتمان در سرخرود سود بیشتری برایتان به همراه خواهد داشت. در حقیقت بازگشت سرمایه با پیش خرید آپارتمان بیشتر از خرید آپارتمان ساخته شده در سرخرود خواهد بود. با این اوصاف  در صورتی که هدف شما از خرید آپارتمان تنها سرمایه‌گذاری موفقیت آمیز می‌باشد بهتر است با سرمایه اولیه‌ کم و با پرداخت اقساط به مرور زمان سرمایه خود را افزایش دهید و در دراز مدت با یک سرمایه‌گذاری کوچک از سود قابل توجهی بهره‌مند شوید. 

پیش خرید آپارتمان در سرخرود 4486416874168741687416471674188671

پیش خرید آپارتمان برای چه کسانی مناسب است؟

در حالت دیگر اگر جزو افرادی هستید که زمان کافی برای خرید آپارتمان در سرخرود را ندارید و می‌خواهید در طی چند ماه مکانی را برای زندگی و سکونت خود داشته باشید اما به اندازه‌ای سرمایه ندارید که بتوانید آپارتمان آماده که دارای تجهیزات کافی باشد را خریداری کنید، می‌توانید آپارتمانی را پیش خرید کنید که پیش از چند ماه تا موعد تحویل آنها نمانده است و در کمتر از یک سال می‌توانید آن را تحویل بگیرید و با سلیقه خود سبک دلخواه را برای طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان انتخاب کنید.

مزایای پیش خرید آپارتمان

پیش خرید آپارتمان در سرخرود یکی از بهترین گزینه‌های افزایش سرمایه‌گذاری خواهد بود اما مشروط بر اینکه از مشاوران آگاه و متعهد که در زمینه خرید و فروش ملک در این شهر آگاهی و تجربه کافی دارند کمک بگیرید.  مهندس صدنژاد بایکی از مشاورین املاک حرفه ای در این شهر ساحلی بوده  که توانسته  شما را  در این امر مهم نیز راهنمایی نماید.

بنابراین در مقایسه بین خرید آپارتمان آماده و پیش‌خرید آن باید گفت اگر برای خرید ملک عجله نداشته باشید و هدفتان از خرید ملک فقط سرمایه‌گذاری باشد مسلما خرید آپارتمان‌های نیمه‌ساز برایتان سودآورتر خواهد بود. البته ناگفته نماند که خرید آپارتمان‌های آماده نیز سودآور هستند اما در مقایسه با پیش‌خرید آپارتمان به زمان بیشتری جهت سوددهی نیاز دارند.

فواید پیش‌خرید آپارتمان در شهر سرخرود

سرخرود به دلیل داشتن آب ‌و‌هوای مطلوب، فضای سرسبز و موقعیت مناسبی که برای سرمایه‌گذاری دارند هر ساله سرمایه‌گذاران زیادی را از تمامی نقاط مختلف کشور برای خرید ملک جهت سکونت و سرمایه‌گذاری به سمت خود جلب می‌کند. از مهم‌ترین فواید پیش‌خرید آپارتمان در شهرهای سرخرود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قیمت پایین تر و پرداخت به صورت اقساطی. در واقع پیش‌خرید آپارتمان مانند پس‌انداز کردن پول در قلک است که بدون هیچ نوع فشار مالی افراد می‌توانند صاحب خانه‌ای برای سکونت شوند.
  • از دیگر مزایای خانه‌های نیمه ساز این است که به دلیل آماده نبودن، خریدار می‌تواند نظرات خود را در روند ساخت آپارتمان به سازنده ملک اعمال کند .

 

پیش خرید آپارتمان در سرخرود 8878678674868748674874874

عوامل موثر در قیمت خرید آپارتمان در سرخرود

قیمت آپارتمان در سرخرود نسبت به قیمت ملک در هر منطقه مطابق با نوسانات بازار بالا و پایین می‌شود و به مرور زمان به سرمایه شما افزوده خواهد شد. بنابراین در صورتی می‌توانید با خرید یک آپارتمان پیش‌ ساخته برگشت سرمایه بهتر و بیشتری داشته باشید که برای خرید ملک حتما از کمک مشاوران املاک کاربلد هر منطقه استفاده کنید. با توجه به اینکه قیمت خرید آپارتمان در سرخرود افزایش یافته است از این‌رو در کنار کاهش قدرت خرید مردم قراردادهای پیش ‌فروش آپارتمان از رونق زیادی برخوردار شده است. پیش‌خرید و پیش‌فروش آپارتمان درسرخرود مکمل یکدیگر هستند و این معاملات به منظور داغ ماندن بازار خرید و فروش املاک از سوی سایر افراد جامعه انجام می‌گیرد.

عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت فروش آپارتمان، خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های پیش ساخته در سرخرود هستند که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر است.

  • منطقه‌ای که آپارتمان‌ها یا خانه‌های ویلایی در آنجا ساخته می‌شوند.
  • مساحت و متراژ آپارتمان ها یا خانه‌های ویلایی
  • میزان دسترسی آنها به ساحل، جنگل، مراکز خرید و فروشگاه‌ها.
  • نوع و کیفیت مصالح، متریال و تجهیزات 
  • طراحی نما و طراحی دکوراسیون داخلی

خلاصه

خرید یا پیش خرید آپارتمان در سرخرود تصمیمی است که خریدار یا سرمایه‌گذار با توجه به شرایط ممکن آن را انتخاب می‌کند. یکی از مزایای پیش خرید آپارتمان در سرخرود  این است که انجام خرید با میزان سرمایه‌ای کمتر نسبت به خرید آپارتمان آماده صورت می‌گیرد به همین لحاظ افرادی که بودجه کمتری برای خرید دارند می‌توانند این روش را انتخاب کنند. اما اگر فردی قصد خرید خانه و سکونت سریع در آن را دارد قطعا روش پیش خرید مناسب نیست چون ممکن است پروژه تا زمان ساخت به دلایلی به تعویق افتاده و آپارتمان دیرتر برای سکونت آماده شود. با بررسی جوانب مختلف  وراهنکایی مشاورین املاک معتبر وحرفه ای می‌توان بهترین تصمیم را برای خرید یا پیش خرید ملک مورد نظر گرفت.

 

 

ارسال دیدگاه