دلایل باورنکردنی سرمایه گذاری در شهرک خزرشهر

15 آذر 1401
0 دیدگاه
شهرک خزرشهر 0874532140

شهرک خزرشهر یکی از شهرک های محبوب و لاکچری در شمال ایران است. این شهرک ساحلی که در استان مازندران واقع شده است در مسیر بابلسر به فریدونکنار قرار گرفته است و فاصله آن تا تهران چیزی حدود 300 کیلومتر می باشد. پس از شهرک دریاکنار در زمره اولین شهرک های ویلایی ایران است که پیش از انقلاب در حاشیه دریای خزر ساخته شده است. شهرک دریاکنار نیز یکی از شهرک های قدیمی و معروف است که در فاصله 6 کیلومتری خزرشهر واقع شده است.

در سال های گذشته ساخت ویلاهای لوکس در این شهرک فرصت سرمایه گذاری و خرید ویلا در شهرک خزرشهر را فراهم کرده است. از دلایل محبوبیت این شهرک باید به دسترسی آن به جاده هراز و فیروزکوه و نزدیکی به سواحل دریای خزر اشاره کرد. زندگی مرفه در منطقه ای آرام و دنج از خواسته ای اکثر افراد به شمار می رود و این شهرک نیز توانسته این خواسته افراد را تامین کند.

سرمایه گذاری در شهرک خزرشهر ،آینده ای سودآور

در میان رشد ساخت و ساز های بسیار در شهرک های شمالی خزرشهر نیز متقاضیان بسیاری را برای خرید ویلا به خود جذب کرده است. این شهرک از رونق بالایی برخوردار است و در ضلع شمال غرب آن تاسیسات رفاهی همچون رستوران، سالن پذیرایی ، سالن بیلیارد، استخر، جکوزی، سونا و… راه اندازی شده است. خزرشهر به دو بخش جنوبی و شمالی تقسیم شده است و هردو بخش آن به صورت مجزا دارای زمین های ورزش و بازی هستند ، زمین های بازی در بین فضاهای سرسبز به زیبایی چشم نوازی می کنند.

وجود ویلاها با متراژ های متفاوت در این شهرک سبب شده است که فرصت رفت و آمد برای مسافران و دوستداران فراهم شود، همچنین شایان ذکر است که امنیت در این شهرک بسیار بالا است و افراد متفرقه اجازه ورود به این شهرک را ندارند. هنگام ورود میهمانان به این شهرک نیز کارت مخصوصی برای شناسایی در نظر گرفته شده است که تحت هیچ گونه اتفاقی امنیت ساکنین این شهرک از بین نرود. شهرک خزرشهر دارای امکانات رفاهی بسیاری است که فرصت سرمایه گذاری را برای همگان فراهم کرده است. هچنین به دلیل دسترسی به امکانات شهری و رفاهی، آب وهوای بکر ، طبیعت سرسبز و دریای آبی بیکران ، توانست شهرکی ایده آل برای سرمایه گذاری به شمار رود ارزش املاک آن سالیانه در حال افزایش است.

شهرک خزرشهر 048654135123

امکانات شهرک برای خرید ویلا و سرمایه گذاری

امروزه گردشگران زیادی به شمال ایران سفر می کنند علاوه بر طبیعت زیبا، امکانات و رفاهی که توسط تلاش بی دریق مالکین و مسئولین شهرک ارائه شده اند همگی بر ارزش این شهرک افزوده اند.  همچنین مجتمع‌های تجاری، موتورسواری، گاری‌ها یا دوچرخه‌های دو و چند نفره از دیگر تفریحات هستند که در دسترس گردشگران در این شهرک قرار می‌گیرند. از دیگر مزایای سرمایه گذاری در این شهرک باید به وجود سالن های متنوع برای بازی کودکان اشاره کرد که برای رفاه فرزندان ساکنین مهیا شده است .

مزایای خرید ویلا در شهرک

یکی از مزایای سرمایه گذاری و خرید ویلا در شهرک خزرشهر باید به ویلاهای لوکس و با امکانات کامل و لاکچری است. ویلای این شهرک همچنین دارای استقامت، کیفیت و استحکام بالایی دارند، از همین رو همواره مرکز توجه سرمایه گذاران قرار گرفته اند. این شهرک به دلیل نزدیکی به سواحل و رطوبت دارای ویلاهایی است که در مقابل این آب و هوا مقاوم می باشند.

امنیت و حریم خصوصی در این شهرک برای همگان وجود دارد و افراد ناشناس اجاره عبور به این شهرک را نخواهند داشت. افرادی که دراین شهرک سکونت دارند با کارت مخصوص وارد محوطه خواهند شد.

محوطه خزرشهر

شهرک خزرشهر، شهرکی زیبا و با امکانات است در این شهرک همچنین خبری از خیابان ها و کوچه های باریک و خیابان نیست. با ورود به خزرشهر  اولین چیزی که توجه همگان را به خود جذب می کند، محوطه سازی، خانه های ویلایی بزرگ و کوچه های پهن آن است. وجود پوشش گیاهی سبز  ، درختان و گل های زینتی هرکدام زیبایی این شهرک را دوچندان کرده اند.

شهرک خزرشهر 8946531025

تفریحات مهیج شهرک خزرشهر

جت اسکی : کمتر کسی پیدا می شود که اسم جت اسکی را نشنیده باشد ، به طور حتم می توان گفت جت اسکی از مهیج ترین و بکرترین تفریحات ساحلی است که متقاضیان بسیاری را به خود جذب کرده است. این ورزش آبی مهیج در شهرک ساحلی خزرشهر پا برجاست و اتفاقا طرفداران بسیار زیادی میز دارد و همچنین به دلیل هیجان و سرعتی که دارد همواره یکی از اولویت ‌های مسافران برای تفریح است.

موتور سواری : یکی از تفریحات مهیج در سفر به خزرشهر که باید تجربه کنید، موتورسواری روی شن‌های نرم ساحل است. معمولاً دو نفر می‌توانند روی این موتور‌ها بنشینند. سوارشدن روی موتورهای چهارچرخ روی شن‌های نرم ساحل، می‌تواند تجربه‌ای بسیار مهیج و شیرین به‌ویژه برای افرادی که از موتورسواری می‌ترسند، باشد.

شنا :از فعالیت های محبوب در شهرک خزرشهر شناکردن است، اگر شناگر ماهری هستید پیشنهاد می شود حتما به سواحل شهرک خزرشهر سری بزنید . ساحل خزرشهر مکان امن و مناسبی برای شنا محسوب می شود، این شهرک پلاژهای مناسبی برای شنا ساخته شده اند بتوانند شنا کنند .

سخن آخر

همانطور که دانستید این شهرک از قدیمی ترین و بهترین شهرک های ساحلی است که با امکانات و زیبایی های بینظیر خود همواره مرکز توجه خریداران و سرمایه گذاران قرار گرفته است. تمامی ویلاهای این منطقه از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار هستند و از همین رو ارزش بالایی را برای خرید به خود اختصاص داده اند.

 

ارسال دیدگاه