بهترین رستوران سرخرود؛ یک سفر خوشمزه که هر کسی باید تجربه کند !!

19 آذر 1401
0 دیدگاه
رستوران سرخرود 876454123135240

آیا می دانید بهترین رستوران سرخرود کجاست؟ اگر شما هم یکی از  دلایل مسافرتتان به شهر سرخرود، غذا و خوراکی های خوشمزه و بینظیر این شهر بوده و اصلاً همین موضوع شما را راهی این شهر کرده است و شما را پای میزهای رنگارنگ از غذاهای محلی این منطقه نشانده است. انواع کباب‌ها، خورشت های محلی، کته ها و مزه‌های کنار غذای جذاب، مواردی هستند که اکثر در یک رستوران با کیفیت شمالی پیدا می شوند.

سرخرود یکی از شهرهای ساحلی مازندران است که افراد زیادی برای سکونت اوقات تعطیلی و فراغت خود، خرید ویلا در سرخرود و علی‌الخصوص برج ساحلی سرخرود را انتخاب می کنند. علاوه بر این، شهر سرخرود به دلیل نزدیکی به دریا و جنگل، از جاذبه های طبیعی خاص خودش نیز برخوردار است. خوب! چیزی که این وسط کم است این است که در کنار یک گردش مفصل ساحلی و جنگلی، به وقت گرسنگی شما باید به کجا پناه ببرید و ما در ادامه می خواهیم برایتان از همین مکان های خوشمزه و جذاب بگوییم و به معرفی بهترین رستوران های سرخرود بپردازیم، پس برای داشتن اوقاتی خوش و خوشمزه در سرخرود مازندران، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید:

1- رستوران بابا حسن

اگر به دنبال غذا های متنوع شمالی هستید و قصد دارید تا تجربه یک روز به یاد ماندنی با خوراکی های لذیذ این خطه  را در خاطرات خود داشته باشید رستوران بابا حسن بهترین گزینه پیش روی شماست . رستوران بابا حسن از جمله رستوران های شیک و مجهز در سرخرود مازندران می باشد. این رستوران دارای یک منوی غذایی مفصل و کامل از انواع غذاهای محلی و کباب و غیر محلی است. بر اساس سرویس های ارائه شده، قیمت منوی غذایی که در اختیار شما قرار میگیرد، با توجه به کیفیت غذا، یک قیمت مقرون به صرفه و استاندارد است. بیشترین موضوعی که درباره‌ی رستوران بابا حسن می تواند جلب توجه کند، ظرفیت بالای این رستوران برای پذیرایی و سرویس‌دهی به تعداد زیادی از افراد است. در واقع این رستوران می تواند برای مهمانی‌ها و جشن ها انتخاب بسیار مناسبی باشد. همچنین اگر علاقه دارید که غذای خوشمزتان را در جنگل های اطراف میل کنید، این رستوران بر خلاف تصور دارای سرویس بیرون بر بوده و شما می توانید غذای خود را سفارش دهید و در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.

  • آدرس استان مازندران، سرخرود، بزرگراه فریدونکنار – سرخرود، نزدیک شهربازی مجموعه رستوران حسن بابا

رستوران سرخرود 0645319878541

2- رستوران ترنج

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های سرخرود، رستوران ترنج است. مهم ترین چیزی که درباره‌ی رستوران ترنج مورد توجه قرار می گیرد، یک فضای داخلی لوکس و آرام و زیباست . منوی غذایی که در اختیار شما قرار می گیرد، یک منوی غذایی با قیمت و کامل است. کامل بودن این منو از این جهت است که شما می توانید انواع غذاهای محلی، انواع کباب ها، انواع پیش غذاها، انواع غذاهای دریایی و کته ها را در این منو داشته باشید. یکی از جذاب ترین سرویس هایی که در این رستوران ارائه می شود، موسیقی زنده است که شما می توانید در یک فضای VIP شیک، در کنار میل غذایتان، از موسیقی زنده ی حاکم در فضا نیز لذت کافی را ببرید.

  • آدرس مجموعه رستوران ترنج در بلوار امام رضای سرخرود، 50 متر بعد از ورودی خط دریا واقع است.

3- رستوران و آشپزخانه ناردون

ناردون را می توانیم یکی از بهترین رستوران های سرخرود معرفی کنیم. نام این مجموعه را آشپزخانه و رستوران نهاده اند و این به این معناست که غذاهای این رستوران به راحتی برای سفارش در منزل نیز تهیه می شوند. این رستوران دارای یک منوی کامل و بی‌نقص از انواع غذاهای محلی مازندران، انواع کباب ها، انواع پیش غذاهای محلی و غیر محلی و غیره می باشد. در واقع این رنج قیمت به گونه ای است که می توانیم رستوران ناردون را جزء، رستوران های مقرون به صرفه در سرخرود معرفی کنیم؛ یک رستوران مقرون به صرفه با کیفیت غذایی بسیار خوب و عالی.

  • آدرس این رستوران در سرخرود، محدوده ی بلوار امام رضا، جنب امام رضای 13 می باشد.

4- رستوران اکبرجوجه

همه‌ی ما حداقل برای یک بار هم که شده، اسم رستوران اکبرجوجه به گوشمان خورده است. این مجموعه به عنوان یک مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای در کل ایران شعبه دارند و تقریبا تمام شعبات اکبرجوجه از یک کیفیت قابل قبولی در سرویس‌دهی و غذا برخوردار می باشند. سرخرود نیز از این قاعده مستثنا نیست و به عنوان یک شهر پرطرفدار و توریستی در مازندران، یک شعبه‌ی اکبرجوجه دارد که سرویس‌دهی این شعبه نیز به نسبت شعبات دیگر از یک کیفیت استاندارد و قابل قبولی برخوردار است.

اگر هوس یک اکبرجوجه‌ی با کیفیت در منطقه‌ی سرخرود مازندران کردید، این رستوران می تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.چیزی که اکبرجوجه را از سایر رستوران های سرخرود متمایز می کند، غذاهای آن است؛ جوجه های محلی و ریز سرخ و برشته شده که به یک سس انار ملس آغشته شده اند. در کنار این جوجه ها شما می توانید انواع پیش غذاها و مزه ها و چاشنی‌های غذا را نیز داشته باشید که البته در کنار این موارد ذکر شده، ماهی قزل آلا و اردک شکم پر نیز وجود دارند. قیمت منوی غذایی اکبر جوجه سرخرود نیز بر طبق منوی غذایی تعیین شده و ثابت تمام رستوران های زنجیره ای اکبرجوجه ارائه می شود که خوب این غذا عمدتاً جزء غذاهای مقرون به صرفه و خوشمزه در کل کشور به حساب می آید.

  • آدرس :رستوران اکبرجوجه سرخرود، واقع در بلوار امام رضا و تقریبا در نزدیکی رستوران ناردون و نبش امام رضای بیست و هفتم، قرار دارد.

رستوران سرخرود 086754121350

5- آشپزخانه و رستوران عالی مقام

این رستوران را می توانیم یکی از رستوران های خوب و با کیفیت در سرخرود معرفی کنیم. لیست غذاهایی که در آشپزخانه و رستوران عالی مقام وجود دارند، اکثراً غذاهای کبابی و خورشتی را شامل می شود و این یعنی اینکه سرو هیچگونه غذای فست فودی در این رستوران وجود نخواهد داشت. تمام غذاهای این رستوران از یک کیفیت متوسط رو به بالا برخوردار هستند و این یعنی اینکه اگر به دنبال یک رستوران تر و تمیز با کیفیت غذاهای مطلوب و مقرون به صرفه هستید، این رستوران می تواند یکی از به صرفه ترین رستوران‌های سرخرود به حساب آید. البته همانطور که مشاهده می کنید، نام این رستوران را آشپزخانه و رستوران می نامند و این به این معناست که شما می توانید از غذاهای این رستوران برای تحویل درب منزل خود نیز استفاده کنید.

شما می توانید در رستوران عالی مقام، انواع غذاهای سنتی مازندرانی و انواع کباب‌ها و خورشت های دیگر را سفارش دهید و با خیال راحت آن ها را میل نمایید. در واقع کیفیت طبخ غذاها نشان دهنده‌ی آن است که مدیریت رستوران نسبت به خرید مواد اولیه‌ی پخت غذا، بسیار دقیق و موشکافانه عمل می‌کند.

  • این رستوران در منطقه‌ی سرخرود، میدان معلم، کوچه‌ی بهار بیست و هفت معروف به کوچه‌ی شهرداری، واقع است.

کلام آخر

در نهایت باید خدمت تان عرض کنیم که این موارد تنها 5 مورد از بهترین رستوران‌های سرخرود می باشد که ما به آن ها اشاره کرده ایم. مطمئنا رستوران های دیگری هم هستند که در مناطق مختلف سرخرود آماده‌ی ارائه سرویس غذا به افراد می باشند.

 

ارسال دیدگاه