نکات ضروری که باید در پیش خرید آپارتمان بدانید !

21 آذر 1401
0 دیدگاه

خرید ملک مناسب کار کوچکی نیست، یکی از بزرگترین دستاوردهای زندگی است. چیزی که شاید سالها در رویای آن بوده اید!  آیا شما هم مدتی است که حقوق چندین ماه خود راجمع کره اید و با دریافت وام های متعدد سرمایه اندکی جمع کرده اید تا برای خرید ویلا در مازندران نیز اقدام نمایید. اما با رشد صعودی قیمت ملک در مازندران فکر می کنید که این آرزوی شما بر باد رفته و ارزش پول شما نیز پایین آمده است و گمان می‌کنید که هیچ وقت شانس داشتن یک آپارتمان یا ویلا مازندران را نخواهید داشت؟  اما ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که چطور بتوانید حتی با 200 میلیون هم صاحب ویلا در بهترین شهر مازندران شوید.

پیش خرید آپارتمان در مازندران ! آیا تا به حال به پیش خرید آپارتمان فکر کرده اید ؟ می دانید که با خرید آپارتمان در محمودآباد با یک تیر چند نشان خواهد زد. اولین مزیتی که از این کار نصیب شما می‌شود به دست آوردن یک آپارتمان لوکس و زیبا در محمودآباد برای سفر و یا حتی زندگی است. در واقع نیازی نیست که شما سال‌های طولانی صبر کنید تا بتوانید به یک سرمایه کلان رسیده و سپس به صورت نقدی آپارتمانی را خریداری کنید. بلکه با پرداخت هزینه‌ها به صورت اقساطی، این امکان برای شما فراهم می‌شود که بعد از نهایتا دو سال یک آپارتمان در اختیار داشته باشید.

– اما اگر بخواهیم به مزیت دیگر پیش خرید آپارتمان در مازندران اشاره کنیم، سودی است که از این کار نصیب شما خواهد شد. تصور کنیم که شما در حال حاضر پیش خرید آپارتمان را انجام داده‌اید. به غیر از اینکه در چند سال آینده صاحب یک ملک شخصی در این خطه از کشور می‌شوید، با توجه به اینکه در ایران نرخ تورم بالا است، قطعاً‌ این ملک سالانه برای شما سود زیادی خواهد آورد و شما با پیش خرید آپارتمان در شمال یک سرمایه‌گذاری مطمئن انجام داده‌اید.

اگر کمی در منطقه‌های مختلف شمال کشور بررسی کرده و از مشاورین املاک سوال بپرسید، متوجه می‌شوید که سرمایه‌گذاران و افرادی که در صنعت ساخت و ساز ویلا و آپارتمان در شمال فعالیت می‌کنند، سال‌های طولانی است که امر پیش فروش آپارتمان و ویلا را شروع کرده‌اند. اما حتماً این سؤال برای شما به وجود می‌آید که چگونه می‌توان مطمئن شد با پیش خرید آپارتمان، در دام افراد متقلب و سودجو گرفتار نشده‌ایم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این نکات نیز اشاره نماییم.

پیش خرید آپارتمان 5989684989684

سازنده یا مالک آپارتمان را به خوبی بشناسید.

اولین قدم، شناخت صاحبان پروژه ساخت و ساز آپارتمان در شمال کشور است. برای این کار کافی است به مشاورین املاک معتمد و معتبر که در این زمینه شناخته شده‌اند مراجعه کنید.

موقعیت جغرافیایی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در مرحله دوم باید به سراغ منطقه مورد نظر خود بروید. شما علاقه‌مند هستید آپارتمان دقیقاً در کدام یک از مناطق شمال قرار گرفته باشد؟ برخی از افراد به آپارتمان‌های ساحلی علاقه‌مند بوده اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند در دل طبیعت بکر و نزدیک به جنگل آپارتمان داشته باشند. اما شهرهای بکر و محبوب در مازندران برای خرید آپارتمان از نگاه مشاورین املاک معتبر:

شما می توانید با پیش خرید آپارتمان به راحتی صاحب آپارتمانی لاکچری در شهر های محبوب مازندران شوید و با رهن و اجاره آپارتمان خود، ماهانه اقساط خود را پرداخت نمایید.  امانکته ای که باید توجه داشته باشید این است که اگر قرار است این آپارتمان را برای سکونت همیشگی خود انتخاب کنید، حتماً به مسأله دسترسی به امکانات و خدمات شهری و مراکز آموزشی و بهداشتی توجه داشته باشید.

پیش خرید آپارتمان 4898496848485

– حتماً قرارداد حقوقی منعقد گردد

در مرحله بعد شما باید وارد عقد قرارداد حقوقی با سازندگان پروژه گردید. این قرارداد برای شما همانند یک ضمانت‌نامه است که باعث می‌شود اگر مشکلی برای ملک به وجود آمد، از طریق حقوقی بتوانید تمام سرمایه خود را با با سود دریافت نمایید. بنابراین بهتر است از مشاورین املاک و همچنین از یک حقوق‌دان حرفه‌ای در این زمینه سؤال بپرسید و قرارداد قانونی را با رعایت تمامی جوانب تنظیم کنید.

سخن پایانی

حتماً در زمان عقد قرارداد درمورد نحوه پرداخت هزینه‌ها با فرد سازنده صحبت کنید و به یک توافق دو طرفه برسید این موضوع باید در قرارداد به طور کامل شرح داده شود تا افراد سازنده یا پیمانکاران خارج از زمان مقرر از شما درخواستی برای هزینه نداشته باشند. از طرف دیگر پیمانکار باید مشخص کند که ساختمان‌سازی را تا چه اندازه پیش خواهد برد. برخی از پیمانکاران تنها مرحله سفت‌کاری را انجام می‌دهند و سایر مراحل به فرد خریدار سپرده می‌شود. اما در صورتی که قرار است نازک‌کاری در داخل ساختمان نیز انجام گردد تمامی موارد با نکات و جزئیات در قرارداد ذکر گردد.

 

ارسال دیدگاه