آیا خرید ویلا در فریدونکنار با 900 میلیون امکان پذیر است ؟

15 دی 1401
0 دیدگاه
ویلا در فریدونکنار 54564765413

خرید ویلا در فریدونکنار به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری پرطرفدار در مازندران شناخته می‌شود. انواع ویلا در فریدونکنار قیمت‌های متفاوتی دارند. قیمت‌گذاری برای فروش ویلا یکی از موارد مهم برای انجام معاملات ملکی محسوب می‌گردد. برخی افراد با بودجه محدود نیز می‌توانند برای خرید ویلا در فریدونکنار با شرایط خاصی  اقدام کنند. امکان خرید ویلا در فریدونکنار به روش‌های مختلفی وجود دارد که از رایج‌ترین آنها خرید ویلا به صورت اقساطی و یا خرید ویلای وامی است.

هر کسی آرزوی داشتن مکان کوچک خود را برای پناه بردن به وقت شلوغی‌ها دارد. اما اگر آن مکان چیزی بیش از یک رویا باشد چه؟ اگر بتوانید ایده‌های ویلای تعطیلات خود را زنده کنید چه؟ چندین چیز وجود دارد که باید هنگام خرید ویلا درفریدونکنار در نظر بگیرید که مهمترین اش بودجه شماستاما هزینه خرید در ویلا شمال گاهاً ما را دلسرد و ناامید می کند، آیا با 900 میلیون تومان هم می‌شود به خرید ویلا در فریدونکنار فکر کرد؟ بله می شود اما خرید ویلا با این قیمت شرایطی دارد.

چطور در فریدونکنار با 900 میلیون تومان ویلا بخریم؟

خرید ویلا اقساطی

خرید ویلا اقساطی یا پیش خرید ویلا در فریدونکنار یکی از راه هایی است که با بودجه 900 میلیون تومانی می شود انجام داد به این صورت که شما 900 میلیون تومان را نقدا پرداخت می کنید و 300 میلیون باقی مانده را به صورت اقساط می پردازید. لازم به توضیح است که تورم و نوسانات دائم قیمت ملک در ایران باعث شده بسیاری از مالکان حاضر به فروش اقساطی ویلا در فریدونکنار نباشند با این حال اگر مالک راضی باشد فروش اقساطی عموما با پرداخت های سه یا نهایتاً 6 ماهه و در چند قسط کم قابل پرداخت است.

مشارکت در ساخت

شما می توانید با خرید زمین با کاربری مسکونی در فریدونکنار با قیمت پایین می توانید با مشارکت در ساخت صاحب ویلایی لاکچری در فریدونکنار شوید. شما با این گزینه دردسرهای ساخت ویلا را نخواهید داشت. پروژه‌های مشارکت در ساخت برای انواع ویلا مطرح می‌شود. به طور مثال برخی به صورت مشارکتی، شهرک‌های ویلایی می‌سازند؛ برخی دیگر نسبت به مشارکت در ساخت انواع ویلا ساحلی، ویلا جنگلی یا آپارتمان ساحلی سهیم می‌شوند. به طور کلی، مشارکت در ساخت برای کسانی است که توانایی و هزینه کافی را برای کل پروژه ندارند و از شرکت‌های پیمانکاری و مهندسی برای ساخت و ساز ویلا استفاده می‌کنند.

ویلا در فریدونکنار 98796874645610

نکاتی که باید در قرارداد مشارکت در ساخت ویلا در فریدونکنار به یاد داشته باشید

  • برای محاسبه میزان مشارکت و درصد سود میان دو طرف قرارداد مشارکت در ساخت، تغییرات قیمت مسکن در بازار و همچنین نرخ تورم در نظر گرفته می‌شود.
  • هزینه‌های پروژه‌ها در شهرهای مختلف، متفاوت است. بطور کلی محاسبات براساس قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در یک منطقه خاص در یک شهر انجام می‌شود.
  • برای پروژه‌های مشارکتی حتماً ارزش ملک و ارزش نهایی پروژه در ابتدا محاسبه می‌شود. از فرمول‌های ویژه برای سود و ارزش ملک در این راه استفاده می‌شود.
  • قبل از اینکه پروژه مشارکتی در ساخت و ساز آغاز شود، شرکت سازنده یا شرکت پیمانکار یک وجه بلاعوض را به مالک زمین یا مالک ملک پرداخت می‌کند تا بتواند در طول انجام پروژه، محل اسکان برای خود و خانواده فراهم کند.
  • بهتر است هنگام قرارداد مشارکت در ساخت، با مشاور املاک معتبر نیز مشورت شود. همچنین قبل از اینکه این فرد این نقش را بر عهده بگیرد باید شرایط و وظایف و مسئولیت‌ها به او  ابلاغ گردد.
  • در قراردادهای مشارکتی برای پروژه‌های ساخت و ساز حتماً مسئولیت‌ها و وظایف هر دو طرف قرارداد باید به دقت تعیین و ذکر شود.
  • دقت داشته باشید که اگر خدمات مشارکت در ساخت و ساز را از شرکت‌های پیمانکاری با مالکیت حقوقی دریافت می‌کنید، حتماً از اعتبار عملکرد و فعالیت‌های شرکت مطمئن شوید تا از وارد شدن خسارت‌های جدی به ملک یا زمین جلوگیری کنید.

ویلا در فریدونکنار 87654510

  • شرکت‌های پیمانکاری حقوقی لازم است تمام مراحل عقد قرارداد را همراه با امضای رسمی و مهر شرکت با اعتبار لازم انجام دهند.
  • اگر هر یک از طرفین قرارداد به مسئولیت‌ها و وظایف خود پایبند نباشند یا عمل نکنند، حق فسخ قرارداد مشارکت در ساخت برای آن‌ها امکان‌پذیر است.
  • سعی کنید در قراردادهای مشارکتی به جای سفته از چک معتبر بانکی استفاده کنید. به این ترتیب امکان پیگیری برای مشکلات آینده بهتر برای شما فراهم خواهد بود.
  • شرکت پیمانکار یا سازنده پروژه موظف است در بازه‌‌های زمانی یک ماه یا دو ماهه در قالب صورت جلسه یا گزارش رسمی، مراحل تکمیل کار را به اطلاع مالک یا شرکت‌های طرف قرارداد برساند.
  • در قرارداد مشارکت در ساخت اگر یک فرد یا چند فرد به عنوان نماینده یا نمایندگان مالک زمین یا ساختمان وظیفه رسیدگی به فعالیت‌های شرکت پیمانکار را داشته باشند، نام آن‌ها باید در قرارداد آمده باشد. شرایط جایگزین شدن نمایندگان به جای مالک اصلی نیز مواردی است که در قرارداد بهتر است نوشته شود.
  • اگر در حین انجام پروژه، مالک زمین یا ساختمان فوت کند، ورثه او باید مراحل ادامه پروژه را بر عهده بگیرند.
  • اگر زمان قرارداد مشارکت در ساخت به پایان برسد، اما پروژه ساخت و ساز پایان نیافته باشد، حق فسخ قرارداد یا ضرر برای هر دو طرف وجود نخواهد داشت، مگر اینکه قبلاً در قرارداد شرایطی را در این باره نوشته باشند.
  • قراردادهای مشارکتی در ساخت و ساز بر پایه نحوه فعالیت شرکت سازنده و بودجه مالی صاحب زمین یا صاحب ملک تنظیم می‌شوند.

 

 

ارسال دیدگاه