بهترین شهر مازندران برای خرید ویلا از نگاه مشاور املاکان حرفه‌ای!

10 اسفند 1401
0 دیدگاه
بهترین شهر مازندران 205487565120

بهترین شهر مازندران برای خرید و سرمایه گذاری ویلا کدامند؟ خرید ویلا در شمال کشور ایران، همیشه سودمند بوده است. فرقی نمی کند که شما می خواهید برای سرمایه گذاری اقدام به خرید خانه ویلایی در شمال کشور کنید یا می خواهید یک مکان مناسب برای سفر داشته باشید. کسانی که مایل به اقامت یا خرید ویلا در مازندران برای سرمایه‌گذاری هستند، همیشه مشتاق انتخاب بهترین شهر مازندران هستند. اگر چه شهر های لاکچری و برند استان مازندران دارای قیمت بالاتری هستند اما نباید پیشرفت و رشد چندین برابری قمیت و سود آن را نادیده بگیریم. به همین منظور انتخاب شهر  و مکانی رو به رشد همواره از گزینه های مهم در خرید ویلا نیز بوده است.  اگر به دنبال یک شهر لاکچری با روند پیشرفت بالا برای خرید ویلا می گردید، تا انتها ما همراه باشید.

بهترین شهر مازندران برای خرید ویلا

سرخرود

سرخرود گزینه اول همواره پیشنهاد اول کارشناسان املاک در انتخاب بهترین شهر مازندران  برای خرید ویلا است، شهری با فاصله اندک با دریا و در دل جنگل های انبوه که به بهترین منطقه برای ساخت ویلا جنگلی و البته  خرید ویلا ساحلی تبدیل کرده است.  تنوع ملک در این شهر سبب شده تا هر خریداراری مطابق با نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید نمایند. خرید ویلا و آپارتمان در سرخرود در کنار خرید برج های ساحلی در سرخرود نیز از محبوب ترین گزینه های سرمایه گذاری نیز می باشد. این شهر  به دلیل قرار داشتن در کنار خط ساحلی دریا  دارای ویلاهای ساحلی بسیار  لاکچری بوده که هر فرد را برای اقامت و رهن و اجاره ویلا در سرخرود نیز ترغیب می نماید.  همچنین این شهر به علت داشتن مرکز زیبای رفاهی و گردشگری، بازارهای محلی و بازار ماهی دیدنی، وجود فرودگاه توریستی، نزدیک بودن به بندر و همچنین به عنوان نزدیک ترین شهر ساحلی به پایتخت به یک شهر اوکازیون مبدل شده است.

بهترین شهر مازندران 08797985612654120

محمودآباد

پس از سرخرود می توان لوکس‌ترین ویلاهای شمال را در محمودآباد دید، شهر ساحلی محمودآباد به دلیل وجود شهرک‌های توریستی متعدد یکی از مهم ترین شهرهایی است که با تعداد زیادی ویلای لوکس و خاص همراه است. شهرک های مانلی، شهرک خزرشهر از جمله مهمترین و معروف ترین شهرک های محمودآباد نیز دارای لاکچری ترین ویلاهای مازندران بوده که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. محمودآباد از سه طرف با شهرهای نور، آمل، فریدونکنار و از سمت دیگر با دریای خزر مرز مشترک دارد. این ویژگی باعث شده تا محمودآباد یک موقعیت استراتژیکی داشته باشد و از اهمیت زیادی برخوردار باشد.  از طرفی ویلاهای شهر محمودآباد به نسبت شهرهای مانند چالوس و رامسر تازه ساز محسوب می شود  که همه این عوامل  سبب شده تا از بهترین شهر مازندران به شمار رود و  سرمایه گذاری در آن افزایش یابد و خیلی سریع رشد کند.

فریدونکنار

فریدونکنار شهر ساحلی با دارا بودن بندی مهم نیز از بهترین شهر مازندران نیز به شمار می رود.  بندر ﻓﺮﻳـﺪوﻧﻜﻨﺎر داراي 9 ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺳﺎﺣﻞ ﺷنی اﺳﺖ، ﺑﻴﺸﺘﺮ اﻳـﻦ ﺳـﻮاﺣﻞ ﺑﻜـﺮ و دﺳﺖ ﻧﺨﻮرده اﺳﺖ ﻛﻪ ﭼﺸﻢ اﻧﺪازﻫﺎی ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓـﺮد و ﺑﻜـﺮ آن ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ ﺳﺎﻻﻧﻪ ﺟﺎذب ﮔﺮدﺷﮕﺮان زﻳﺎد داﺧﻠـﻲ و ﺧـﺎرﺟﻲ ﮔﺮدد. این شهر با تمام جاذبه های دیدنی خود نیز به عنوان سومین شهر در مازندران دارای لاکچری و زیرا ترین ویلا ها را در خود جای داده است.

بهترین شهر مازندران 9789654505201

 بابلسر

شهر ساحلی بابلسر از بهترین شهر مازندران و حتی شمالی به شمار می رود و از نظر موقعیت قرار گیری، ما بین دریای خزر و کوه البرز قرار گرفته و دارای آب و هوای معتدل و گرم می باشد و یکی از شهرهای خوش آب و هوای کشورمان محسوب می شود. این شهر جاذبه های گردشگری زیادی دارد، که باعث شده افراد این مناطق را برای تفریح، زندگی و سرمایه گذاری، خرید ویلا در بابلسر برای خود انتخاب کنند. شهرهای شمالی کشورمان به دلیل داشتن آب وهوای مناسبی که دارد اولین دلیل برای اینگونه مهاجرت ها به حساب می آید.زیرا در سال های اخیر به دلیل رشد جمعیت وشلوغی در شهر های بزرگ که پیامد هایی چون آلودگی هوا را به دنبال دارد باعث شده است که زندگی راحتی را در آن نتوان تجریه کرد به همین دلیل هستند افرادی که تصمیم می گیرند با مهاجرت به شهر های کوچک خود را از این وضعیت دور کنند. در حال حاضر یکی از انتخاب های افراد برای سرمایه گذاری، خرید ویلا در بابلسر می باشد این شهر بابلسر به دلیل اینکه طرفداران بسیاری دارد و انتخاب افراد برای سرمایه گذاری می باشد، ساخت و ساز انواع ویلاها و آپارتمان ها در آن می بینید.

مشاور املاک مهندس صدرنژاد، بهترین مشاور املاک در مازندران

اگر می خواهید برای سرمایه گذاری یا تفریح و استراحت در مازندران به خصوص در شهر های سرخرود، فریدونکنار، بابلسر یا محمودآباد خانه ویلایی بخرید و یا درباره قیمت ویلا اطلاعات کسب کنید، توصیه میکنیم که به مشاوران املاک مهندس صدرنژاد مراجعه نمایید. بنگاه معاملاتی مهندس صدرنژاد از بهترین مشاوران در زمینه خرید و فروش ویلا در  مازندران تشکیل شده که می توانند بهترین و زیباترین خانه های ویلایی سند دار را با قیمتی استثنایی برای شما تهیه کنند.

 

ارسال دیدگاه