شهرک های برند سرخرود مهمترین شهرک های استان مازندران

11 اسفند 1401
0 دیدگاه
شهرک آلپ 4544854694658468

معروف ترین شهرک های برند سرخرود کدامند؟ سرخرود از نزدیک ترین شهرهای ساحلی به پایتخت و به عنوان مهمترین مقصد سرمایه گذاران املاک و مستقلات نیز به شمار می رود. بسیاری از برج های ساحلی سرخرود امکانات بسیار خوبی دارند. آپارتمان ها نیز برای خرید در دسترس هستند. سرخرود تنها شهر شمال کشور است که دارای ساحلی باز برای بازدید عموم است این کار علاوه بر این که زیبایی وصف ناپذیری به ساحل سرخرود داده است آن را از دیگر شهرهای مازندران متمایز نموده است.

خرید ویلا شهرکی یکی دیگر از گزینه های محبوب در حوزه خرید و فروش املاک در شهر سرخرود بوده که توانسته  افراد زیادی را به خود جذب نماید. اما معروف ترین شهرک های شهر سرخرود کدامند؟

معروف ترین شهرک های برند سرخرود عبارتند از:

شهرک خانه دریا سرخرود:

شهرک خانه دریا یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین شهرک‌های ویلایی در استان مازندران برای خرید ویلا در شمال است. قواره‌های زمین در این شهرک، بزرگ است و معماری ویلاهای آن به سبک خاصی طراحی شده است. این شهرک در منطقه ساحلی قرار گرفته و گزینه‌های مختلفی را با قیمت‌های متفاوت برای خرید ویلا شهرکی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای افرادی که به خرید ویلاهای بزرگ چند خوابه با امکانات محوطه سازی و فضای سبز زیبا اهمیت می‌دهند، ویلاهای شهرک خانه دریا می‌توانند این نیاز را برای آن‌ها برآورده کنند.

خرید ویلا در شهرک خانه دریا مزایای زیادی را برای زندگی به همراه دارد. زمانیکه در ویلاهای شهرکی زندگی می‌کنید از امنیت شهرک مطمئن هستید. همچنین به نوار ساحلی دسترسی دارید و می‌تواند یک فضای مناسب برای پیاده‌روی روزانه شما باشد. از طرف دیگر خرید ویلاهای شهرکی یک سرمایه‌گذاری مناسب در مازندران محسوب می‌شود.

شهرک ویلایی خانه دریا یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شهرک‌های مازندران است و در طی این سال‌ها توانسته سابقه مثبت و درخشانی را از خود بجا بگذارد. امتیازاتی که این شهرک برای ساکنین ارائه داده است و سایر مزایای مهم نظیر قواره‌های بزرگ زمین، معماری منحصر به فرد برای ساختمان‌ها و دسترسی آسان به ساحل دریا، همگی از عواملی هستند که باعث شده قیمت خرید ویلا در شهرک خانه دریا می شود.

شهرک خانه دریا 64165465846

شهرک مانلی:

شهرک مانلی سرخرود یکی از شهرک های برند سرخرود  نزدیک به ساحل دریای سرخرود است که برای خرید ویلا، ساخت و ساز ویلا و حتی خرید زمین شهرکی پیشنهاد می‌ شود. شهرک مانلی اگرچه وسعت بسیار کمی دارد، اما در نوع خود در این منطقه شناخته شده است. چنانچه می خواهید ویلاهای نوساز لوکس اما نقلی و جمع و جور بخرید و بودجه مالی محدودی دارید، شهرک مانلی در سرخرود گزینه های مختلفی را به شما معرفی می کند. به واسطه موقعیت مکانی شهرک مانلی، دسترسی آسان به ساحل دریا فراهم شده و این منطقه از آب و هوای بسیار مطبوع برخوردار است. موقعیت مکانی شهرک مانلی سرخرود به گونه‌ای است که هم برای تفریح و گردش و هم برای گذراندن تعطیلات مناسب است. اگر بتوانید در این شهرک، ویلای اختصاصی بخرید تا ساحل دریا چندان فاصله ندارید و حتی می‌توانید در آنجا ساکن شوید. تغییر سبک زندگی، بهره بردن از آب و هوای مطبوع و زندگی نزدیک به آب ‌های دریای خزر، اصلی ‌ترین امتیازهایی است که این شهرک برای شما فراهم می کند

شهرک گلزا:

این شهرک یکی از شهرک های قدیمی اما برند سرخرود بوده که  در منطقه حاجی کلا واقع شده که در چند سال اخیر طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.  این شهرک زیبای سرخرود فاصله اندکی به خیابان اصلی و امکانات رفاهی داشته و بخش عمده این شهرک را بناهای ویلایی تشکیل داده است به همین بابت از شهرک های ویلایی شناخته می شود . با فضای سبز و نگبانی ۲۴ ساعته یکی از شهرک های مناسب جهت سکونت و سرمایه گذاری می باشدکه به خریدار این امکان را می دهد که با یک تیر دو نشان بزند.

امنیت از مسائل بسیار مهم درخرید ویلا در شمال است که همه ی خریداران به دنبال آن هستند . برای بررسی گزینه‌ های خرید ویلا در شهرک گلزا  بهتر است با کارشناسان متخصص صدر  نژادمشورت کنید. این افراد با تسلط به منطقه مازندران در این بخش، به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید بهترین ویلای شهرکی را متناسب با بودجه مالی خود در یک منطقه خوش آب و هوا پیدا کنید. چنانچه به خرید ویلا در شهرک گلزا فکر می ‌کنید، آسوده خاطر باشید که بهترین شرایط برای حفاظت از محوطه و ساکنین شهرک فراهم شده است. امنیت و حریم خصوصی در این شهرک به صورت ۲۴ ساعته تامین شده است. همچنین امنیت و حریم خصوصی ساکنین، حفاظت از ویلاها و حفظ محوطه، مسئله کنترل ورود و خروج خودروها به داخل شهرک هم بسیار حائز اهمیت است. برای ورود وخروج به این شهرک باید حتما کارت مخصوص تردد داشته باشید و ورود  مهمانان نیازمند هماهنگی کامل با مالکان ویلا هستند.

شهرک گلزا 46854545468545

شهرک آلپ:

اگر  شما هم قصد دارید ویلایی با سبک مدرن یا کلاسیک داشته باشید و همچنین به محوطه سازی خود هم اهمیت می دهید ما به شما خرید ویلا در شهرک آلپ را پیشنهاد می کنیم . شما در این شهرک با هزینه حداقلی صاحب  بهترین ویلا با محوطه ای آرام و زیبا و لاکچری می شوید . در شهرک ویلایی آلپ تقریبا تمام ویلاها از بهترین معماری برخوردار هستند و همچنین برای محوطه سازی و حیاط ویلا از بهترین ایده ها و دکوراسیون به کار گرفته شده است . معماری داخلی ویلاها به گونه ای طراحی شده اند که همه پسند بوده  و زیبایی این ویلاها نیز خیره کننده است.

 

ارسال دیدگاه