در مازندران ویلا جنگلی بخریم یا اجاره کنیم ؟

20 شهریور 1401
0 دیدگاه
ویلا جنگلی 57657676876

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

مزایای خریدویلا جنگلی چیست؟ اجاره ویلا در مازندران بهتر است یا خرید آن ؟  کدام شهر ها برای خرید یا اجاره ویلاجنگلی مناسب تر هستند؟

مازندران عروس استان های ایران با تاجی سبز رنگ در  شمال کشور در کنار دریای نیلگون خزر خود نمایی می کند. این استان به دلیل قرار گرفتن در جوار رشته کوه البرز، پوشیده  از درختان سرسبز بوده که شهر های شناخته شده ای چون فریدونکنار، محمودآباد، سرخرود و بابلسر در دل درختان سربه فلک کشیده نیز به وجود آمدند. ویلا های جنگلی مازندران  با نماهایی  منحصر به فرد و چشم انداز و معماری  بسیار حیرت انگیز، نگاه هربیننده ای را مجذوب خود می کند . به همین بابت خرید یا اجاره  ویلا جنگلی در  این استان یک فرصت عالی برای خانواده‌ها فراهم کرده تا بتوانند ارتباط نزدیکی با طبیعت داشته باشند.

اگر به داشتن ویلا در شمال فکر می‌کنید و  به مناطق جنگلی و سرسبز علاقه‌مند هستید، اما در انتخاب میان خرید ویلای جنگلی یا اجاره ویلای جنگلی دچار تردید هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را  از دست ندهید. چراکه تصمیم گرفته‌ایم ویژگی های مثبت و منفی خرید یا اجاره ویلا جنگلی  را به طور کامل بررسی کنیم.

مزایا و معایب خرید ویلا جنگلی در مازندران

مهمترین عاملی که موجب می‌شود تعداد بیشتری از افراد به خرید ویلاجنگلی در مازندران روی بیاورند این است که خرید، یک احساس امنیت برای آن‌ها به وجود می ‌آورد. برخی از مشتریان خرید املاک یا مستغلات، از هزینه‌های اجاره و هزینه‌های جانبی ملک فراری هستند؛ این افراد ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری را در ابتدای کار بپردازند، درعوض، مالکیت ویلا، خانه یا زمین را در اختیار بگیرند.  از عوامل دیگری که افراد را تشویق به خرید ویلا  به خصوص ویلا درجنگل می نماید؛ سرمایه گذاری بسیار پرسود و مطمئن از طریق خرید ویلا بوده است.

ویلا جنگلی 7687689685968

مزایای خرید ویلا جنگلی چیست؟

۱. وجود یک ویلای شخصی با سند معتبر حس امنیت را از نظر در اختیار داشتن یک سرمایه بلند مدت،  برای فرد فراهم می‌آورد.

۲. از مزایای قابل توجه در خرید ویلا جنگلی افزایش قیمت آن  به مرور زمان است. اگر یک ویلای جنگلی در شمال خریداری کنید، بی‌شک به تدریج ، قیمت ویلای شما در بازار خرید و فروش املاک نیز  بالا می رود.

۳. خرید ویلای شخصی این امکان را برای فرد به وجود می‌آورد  که بدون محدودیت در رفت و آمد یا بدون نگران بودن از هزینه‌های اجاره و هزینه‌های جانبی، از اقامت در ویلای خود لذت ببرند.

۴. خرید ویلاجنگلی در شمال نظیر خرید ویلاجنگلی در فریدونکنار برای شما این امکان را فراهم می‌کند که با توجه به سلیقه شخصی خودتان، دکوراسیون داخلی یا نمای بیرونی ویلا را طراحی نمایید.

۵.  عامل مهم دیگری که جزء مزایای خرید ویلا جنگلی در شمال به آن اشاره می‌شود این است که شما این اجازه را دارید که به عنوان صاحبخانه، آن را اجاره بدهید و از آن درآمدی کسب کنید در واقع سرمایه گذاری منفعلی داشته باشید .

معایب خرید ویلا جنگلی :

  1. پرداخت مالیات و عوارض شهری
  2. نگهداری و مراقبت
  3. هزینه‌هایی که باید بپردازید شامل مالیات، هزینه‌های آب و برق، تاسیسات،نصب سیستم‌های تهویه ای و نظایر این‌ها
  4. اگربدون شناخت وآگاهی دست به خرید ویلا بزنید رکود اقتصادی در بازار مواجه
  5. افرادی که مالک یک ویلا در شمال کشور هستند برخلاف اجاره ویلاجنگلی از نظر تمرکز ملک در یک مکان ثابت قرار دارند و امکان تغییرمکان وجود ندارد .

_____________________________________________________________________________________________________________________

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

مزایای اجاره ویلا جنگلی در شمال چیست؟

  1. اجاره ویلا جنگلی به نسبت خرید ویلا در جنگل به مراتب ساده‌تر می‌باشد. اجاره ویلا منعطف پذیرتر بوده بیشتر  برای افرادی مناسب است که تنوع مکانی را به زندگی در مکانی ثابت ترجیح می دهند.
  2. خرید ویلاجنگلی، نیازمند ارائه یک قرار داد نامه طولانی‌ مدت است؛ اما اگر ویلا را اجاره کنید در یک بازه مشخص در آن مکان ساکن می‌شوید؛ بنابراین نیاز نیست مدت طولانی، مکان را در اختیار خود بگیرید.
  3. یکی دیگر از مزایای اجاره ویلاجنگلی درمازندران این است که در یک دوره کوتاه فرصت دارید با شرایط محیطی سازگاری پیدا کنید؛ در غیر این صورت پس از پایان حق اجاره می‌توانید ملک مورد نظر خود را تغییر دهید و به منطقه‌ای نقل مکان کنید.
  4. بر خلاف خرید ویلا جنگلی در شمال اگر بتوانید ویلا را اجاره کنید مسائل مالی نظیر پرداخت مالیات، پرداخت عوارض یا هزینه‌های مربوط به ملک از عهده شما خارج است.

 

ویلا جنگلی 7575757857857

معایب اجاره ویلا جنگلی در شمال چیست؟

  1. از مهمترین معایب اجاره ویلاجنگلی در شمال این است که قراردادهای اجاره میان صاحب ویلا و مستاجر در هر دوره متغیر است. از عوامل موثر بر قراردادها، نوسانات بازار خرید و فروش املاک در شمال است.
  2. از معایب دیگر اجاره ویلا در شمال این است که بدون رضایت صاحبخانه، مجاز به تغییرات در ملک نخواهید بود. باید در پایان مدت اجاره، ملک را همانطور که تحویل گرفته‌اید به صاحب به ویلا بازگردانید.
  3. سومین عیب اجاره ویلا جنگلی در مازندران نداشتن امنیت است به این معنا که هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید اجاره ‌نامه را تمدید کنید؛ بنابراین سرگردانی شما در بازار اجاره یا خرید ویلا جنگلی در شمال، اجتناب‌ناپذیر است.

بهترین شهرهای استان مازندران برای خرید یا اجاره ویلا جنگلی

  • سرخرود
  • محمود آباد
  • بابلسر
  • فریدونکنار
  • ساری

_____________________________________________________________________________________________________________________

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

_____________________________________________________________________________________________________________________

سخن پایانی

از آنجا که استان مازندران سال های اخیر در حوزه ساخت و ساز ویلا های مدرن شیک پیشرفت های چشمگیری داشته، ویلاها های جنگلی در اندازه‌، شکل و مکان های مختلف نیز ساخته شده است . به همین بابت نیاز است قبل  از هرگونه اقدامی با یک مشاوراملاک حرفه ای نیز مشاوره بگیرید تا بنا به نیاز و بودجه شما بهترین گزینه را پیشنهاد دهند. خوشبختانه مشاور املاک صدرنژاد با کارشناسان مجرب در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره ویلا مستقل وشهرک های  جنگلی و ساحلی در شهرهای توریستی چون سرخرود، بابلسر، فریدونکنار و محمودآباد نیز فعالیت داشته که می توانند بهترین راهنمای شما در این امر بسیار مهم باشند.

ما دراین مطلب سعی کردیم تا شما را با مزایا و معایب خرید ویلا جنگلی و اجاره ویلا در  مازندران نیز  آشنا کنیم  تا  بتوانید با شناخت کافی دراین باره بهترین تصمیم را بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم اگر سرمایه کافی برای خرید ویلا در  سرخرود یا خرید ویلا در محمودآباد در اختیار دارید، حتماً با کارشناسان آژانس معاملاتی صدرنژاد نیز  این زمینه گفت و گو نمایید.

ارسال دیدگاه