بهترین ساحل محمودآباد کجاست؟

16 آذر 1401
0 دیدگاه
بهترین ساحل محمودآباد 874653100146

بهترین ساحل محمودآباد چه نام دارد؟ اگر شما هم محمودآباد را برای دیدن و مسافرت های چند روزه خود امتحان کرده اید بهترین سواحل محمودآباد را از دست ندهید. محمودآباد از شهرهای دیدنی مازندران بوده که به دلیل جاذبه های دیدنی و آب و هوای مطبوع از قطب های سرمایه گذاری در حوزه ملک نیز محسوب می شود. خرید ویلا و آپارتمان در محمودآباد یکی از گزینه های پرطرفدار سرمایه گذاری ملک در این شهر محسوب شده که این امکان را برای ساکنین فراهم آورده تا بتوانند از  زیبایی های این منطقه نیز بهره ببرند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین ساحل محمودآباد را برای شما نیز معرفی نماییم. اگر شما هم قصد دارید تا اقامتی چند روزه در این هر داشته باشید می توانید با رهن و اجاره ویلا در محمودآباد در نزدیکی بهترین سواحل مازندران نیز  روزهای به یاد ماندنی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید.

ساحل دارایی محمودآباد

اواین ساحلی که قصد داریم تا برای شما نیز معرفی نماییم ساحل دارایی است. ساحل دارایی که جزو یکی از زیبا ترین وتمیز ترین سواحل منطقه نیز محسوب شده شما می می توانید بهترین امکانات را در این ساحل نیز مشاهده نمایید. این منطقه جزو منطقه سرمایه دار محمودآباد به شمار می‌رود. ساحل دارایی محمودآباد با اینکه زیاد هم بزرگ نیست، ولی امکانات تفریحی خوبی در آن فراهم شده است که آن را از بهترین ساحل محمودآباد نیز به شمار آورده است.

بهترین ساحل محمودآباد 0874651501

امکانات تفریحی ساحل دارایی

  • پاراسل
  • شاتل
  • جت اسکی
  • موتورچهارچرخ
  • قایق سواری
  • کافه و رستوران

آدرس ساحل دارایی

ساحل دارایی محمودآباد در انتهای کوچه دریا 30 واقع شده است. یعنی اینکه شما باید از سمت سه راهی مرکز شهر، به سمت غرب (جاده نور-محمودآباد) حرکت کنید و سپس در سمت راست خودتان به دنبال کوچه دریا 30 بگردید. سپس وارد کوچه شوید و مسیر را تا انتها بروید تا به ساحل دریا دارایی برسید.

ساحل پارک ملت محمودآباد

پارک ملت محمودآباد که آن را پارک ساحلی ملت نیز می خوانند، یکی از مراکز تفریحی و بهترین ساحل محمودآباد و شمال ایران به شمار می رود که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. این پارک از امکانات بسیار مناسب رفاهی و تفریحی برخوردار است. وجود انواع وسایل بازی برای استفاده کودکان خانواده در این پارک باعث شده که این مکان بدل به یک مکان تفریحی خانوادگی بشود. رستوران ها و کافی شاپ های موجود در این بوستان نیز، خیال شما را از بابت وعده های غذایی تان راحت خواهد کرد. با این حال وجود آلاچیق ها و امکانات باربکیو نیز باعث شده که شما بتوانید به راحتی در کنار ساحل دریا اتراق کنید.

مکان های دیدنی اطراف ساحل پارک ملت

شما پس از بازید از پارک ملت محمودآباد می توانید به سادگی به دیگر نقاط دیدنی این شهر در مدت زمانی کوتاه رسیده و از این جاذبه ها نیز دیدن کنید. یکی از این موارد سرزمین رویاهای محمودآباد است. این شهربازی یکی از بروزترین و با امکانات ترین شهربازی ها در میان شهرهای مازندران محسوب می شود. این مجموعه برای شنا کردن و تفریحات آبی بسیار مناسب می باشد و در آن پلاژهای مجزای آقایان و خانم ها نیز وجود دارد. در این شهربازی می توانید از بازی هایی مانند سرسره چرخان، پاندول، سفینه فضایی و سینما شش بعدی لذت ببرید. امکاناتی چون سفره خانه، رستوران، قایق سواری و آلاچیق نیز در این شهربازی وجود دارد.

دیگر جاذبه دیدنی نزدیک پارک ملت محمودآباد، پارک جنگلی تشبندان است که برای رسیدن به آن باید ابتدا به روستای تشبندان بروید. این روستا در قسمت مرکزی محمودآباد قرار گرفته و در نزدیکی جاده آمل به محمودآباد واقع شده. این پارک از جمله مناطق حفاظت شده مازندران به شمار می آید. اگر از علاقمندان به آثار باستانی هستید، بازدید از تپه های باستانی سرخرود را نیز از دست ندهید.  دیگر جاذبه گردشگری اطراف پارک ملت محمودآباد، تالاب سرخرود می باشد. این تالاب در وزرا محله سرخرود قرار گرفته و و در فصل های سرد سال، میزبان پرندگان مهاجر می باشد.

آدرس بهترین ساحل محمودآباد ، پارک ملت:  مازندران- محمودآباد- بلوار آزادی- خیابان بسیج

بهترین ساحل محمودآباد 085465310510

ساحل مرمر محمودآباد

ساحل مرمر محمودآباد هم به عنوان یکی از بهترین ساحل محمود آباد شناخته می‌شود. البته این ساحل فاصله بسیار کمی با ساحل پارک ملت و مکان های دیدنی محمودآباد داشته معمولا در روزهای تابستانی و یا مسافرخیز، چندین موتور چهارچرخ و قایق به ساحل آورده می‌شود که می‌توانید از آنها هم برای ساختن یک خاطره خوب استفاده کنید. در ادامه، فاصله ساحل مرمر محمود آباد با یکسری از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهرستان محمودآباد را برای شما معرفی می‌کنیم:

  • پارک ملت (ساحل سنگی): 3.8 کیلومتر
  •   پارک طاهباز: 3.7 کیلومتر
  •   جنگل بونده: 12.9 کیلومتر
  •   مجتمع تفریحی سیمرغ: 6.4 کیلومتر
  •   بازار ماهی فروشان: 2.8 کیلومتر

آدرس ساحل مرمر: به محمودآباد که رسیدید  به سمت شرق (جاده فریدونکنار-محمودآباد) حرکت کنید و در سمت شمال، به دنبال کوچه‌ای به نام ساحل 19 بگردید و این کوچه را تا انتها بروید داخل تا ساحل مرمر برسید.

 

 

ارسال دیدگاه