بهترین شهرک در مازندران برای سرمایه‌گذاری و گردش!

3 دی 1401
0 دیدگاه

زندگی در شهرک های مازندران ازگزینه های محبوب بوده که بسیاری از گردشگران به دنبال پیدا کردن شهرک‌های جذاب شمال برای اقامت‌های چندروزه‌شان هستند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم معرفی بهترین شهرک در مازندران را در قالب یک مقاله کامل و جامع به شما ارائه دهیم تا بتوانید در سفرهای بعدی  انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه به بررسی این شهرک‌های شمالی، امکانات تفریحی، توریستی و بناهای ساخته شده در آن‌ها می‌پردازیم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای گردش و سرمایه‌گذاری در مازندران  بگیرید. با ما همراه باشید.

بهترین شهرک درمازندران چه مزایایی دارند؟

شاید تا امروز شهرک‌های شمالی برای شما منطقه‌ای جذاب برای استراحت‌های چندروزه و تفریح بود؛ اما یکی از جذاب‌ترین کاربرد این شهرک‌ها برای عده‌ای از مردم، سرمایه‌گذاری و کسب سود است. البته ممکن است در نگاه اول به نظرتان کمی غیرمنطقی برسد و یا فکر کنید، این کار برای شما صرفه اقتصادی نخواهدداشت؛ اما پس از آشنایی با مزایای شهرک‌ها و شناخت بهترین آن‌ها، نظرتان عوض خواهدشد!

  • امنیت بالا شهرک ( نظارت 24 ساعته ) و بررسی ترددها
  • قوانین وقرار داد های مستند و درصد بسیار پایین کلاهبرداری
  • تامین امکانات اولیه مانند آب، برق و گاز
  • وجود امکانات رفاهی در شهرک ها
  • قیمت پایین ویلا

شهرک در مازندران 47987496849687965968496

1. شهرک خزر شهر، معروف‌ترین شهرک در مازندران

شهرک خزر شهر یکی از معروف‌ترین و قدیمی ترین شهرک‌های مازندران است. بخش بزرگی از ویلا‌های لوکس شمال در این منطقه ساخته شده و طراحان و معماران بسیار مشهوری آن‌ها را طراحی کرده‌اند؛  همچنین  وجود امکانات رفاهی و پاساژهای متعدد مجموعه های ورزشی و… همواره توجه عده زیادی از افراد سرشناس را به خود جلب کرده است. ما در مطالب قبلی نیز تفریحات شهرک خزرشهر را برای شما معرفی کردیم، تفریحاتی که توانسته گردشگران بسیاری را  به خود جذب نماید. رهن و اجاره ویلا در شهرک خزرشهر و همچنین خرید ویلا در شهرک خزرشهر یکی از سرمایه گذاری های مطمئنی است که می توانید در این شهرک انجام دهید.

2. شهرک کاکتوس مهم‌ترین شهرک در محمودآباد

محمودآباد شهر ساحلی با زیبایی ها خیره کننده بوده که شهرک های کاکتوس از شهرک ها معروف و برند این شهر بوده که در کنار دریای خزر نیز واقع شده است. این شهرک تازه تاسیس دارای ویلا و آپارتمان های نوساز  به سبک های مختلف است که این امکان را به مشتری می دهد که با هر سلیقه ای ویلای مورد نظر خود را انتخاب کند. اگر شما هم علاقه زیادی به آب‌تنی و تفریحات آبی دریای خزر دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم اقامت و تفریح در این شهرک فوق العاده را از دست ندهید. کاکتوس در نظر سرمایه‌گذاران یکی از بهترین شهرک های شمال جهت سرمایه‌گذاری است. عده زیادی شهرک کاکتوس را به علت فاصله کم آن به دریا و جنگل جهت سرمایه‌گذاری و کسب سود انتخاب می‌کنند.

3. شهرک مانلی، شهرکی مدرن در سرخرود و محمودآباد

این شهرک در خط ساحلی دریای خزر واقع شده است و مسیرهای دسترسی آن به دریا هموار و آسان است. نزدیکی این شهرک به دریا سبب شده تا ویوی ویلا های این شهرک  به سمت دریا باشد و برای افرادی که علاقه مند به دریا هستند، گزینه ای ایده آل به حساب بیاید. بودجه محدود در شهرک مانلی، ارائه متنوع ترین متراژ زمین، آب لوله کشی شده در شهرک مانلی، امنیت بالای آن سبب شده تا افراد زیادی نیز برای خرید ویلا در شهرک مانلی اقدام نمایند .

4. شهرک خانه دریا

شهرک خانه دریا یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین شهرک‌های ویلایی مازندران برای خرید ویلا در سرخرود و خرید ویلا در محمودآباد است. این شهرک در ۱۲ کیلومتری جاده سرخرود به محمود و در سال ۱۳۵۲ ساخته شده است. قواره‌های زمین در این شهرک، بزرگ است و معماری ویلاهای آن به سبک خاصی طراحی شده است.

شهرک در مازندران 98496468549854918

خرید ویلا در شهرک خانه دریا چه مزایایی دارد ؟!

  • امنیت در خرید ویلا در شهرک خانه دریا
  • شهرک خانه دریا چسبیده به دریا است
  • شهرک خانه دریا محیطی سرسبز دارد
  • شهرک خانه دریا تمام امکانات مورد نیاز شما را دارد
  • اطراف شهرک خانه دریا، شهرک صنعتی دیده نمی شود
  • شهرک خانه دریا، دریایی تمیز دارد
  • شهرک خیابان کشی استاندارد دارد

سخن آخر!

خرید و فروش هر واحد ویلایی، چه شخصی و چه شهرکی امری بسیار حساس و دشوار است که باید در مورد شرایط و امکانات آن تحقیق کرد. ما در این مطلب سعی کردیم تا از بهترین شهرک در مازندران را برای شما معرفی کنیم.  اگر شما نیز قصد خرید ویلا در یکی از بهترین شهرک ‌های شمال را دارید می‌توانید با مشاوران تیم صدرنژاد در ارتباط باشید.

 

ارسال دیدگاه