جاذبه های دیدنی بابلسر که همه را شگفت زده کرده است

13 بهمن 1401
0 دیدگاه
جاذبه های دیدنی 5464687454

شهرستان بابلسر، از شهرهای ساحلی در استان مازندران است که لقب یکی از خوش آب‌و‌هواترین مناطق شمالی کشور را به خود اختصاص داده است. منطقه‌ای بسیار سرسبز و باطراوت که طبیعت بکر و چشم‌اندازهای زیبا و خارق‌العاده‌ آن، تمام گردشگران و توریست‌های سراسر جهان را مجذوب و مسحور خود ساخته است. از جمله جاذبه  های دیدنی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

1. رودخانه بابلرود

بلرود، یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری بابلسر است. پارک و فضای سبزی که در اطراف رودخانه ایجاد شده است، همراه با اسکله‌های قایق‌رانی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، این منطقه را به یکی از مقاصد محبوب برای تفریح و گردش تبدیل کرده است.

جاذبه های دیدنی 16876535154101

2. منطقه‌ی توریستی کرفون-بابلسر

منطقه‌ی توریستی کرفون-بابلسر، یکی از مناطق زیبا و نامعمول شهرستان بابلسر است که در فاصله ۱۳ کیلومتری از جاده‌ی ساحلی بابلسر به ساری قرار دارد. آرامش و زیبایی این منطقه، به همراه ساحل زیبا و محیطی دلنشین، تجربه‌ای فوق‌العاده برای مسافران و گردشگران است. تعاونی پره کرفون، شرکتی است که در ساحل این منطقه قرار دارد و مسافران می‌توانند در آنجا، ماهی‌های تازه‌ی دریای خزر را تهیه کنند.

جاذبه های دیدنی 65474687445410

3. منطقه ساحلی میرود

منطقه ساحلی میرود، که در فاصله دو کیلومتری از شهر بهنمیر واقع شده است، یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بکر و دل‌نشین شهرستان بابلسر است. این منطقه سرسبز، جنگلی و با چشم‌اندازی فوق‌العاده، به عنوان «منطقه‌ گردشگری میرود» شناخته می‌شود. این نقطه زیبا واقع شده در یک چهارراهی که به شهرهای بابل، قائمشهر، کیاکلا و بابلسر متصل می‌شود، قطب جذب گردشگران و طبیعت‌گردانان است.

ارسال دیدگاه