جاذبه های خیره کننده مازندران که نباید از کنار آن ها بگذرید

12 دی 1401
0 دیدگاه
جاذبه های خیره کننده مازندران 587564564654

اگر اهل سفر باشید بی شک از جاذبه های خیره کننده مازندران دیدن کرده اید ،اما اگر تا به حال از آن دیدن نکرده اید حتما این محتوا را تا انتها بخوانید. همه ساله مسافران زیادی به استان مازندران سفر می کنند این استان به دلیل داشتن جاذبه های دیدنی بسیار خیره  کننده و امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری که در دل خودجای داده است زمینه ساز سرمایه گذاری های فراوانی است. از جمله سرمایه گذاری هایی که در مازندران صورت می گیرد، خرید زمین در سرخرود، خرید آپارتمان در محمودآباد و.. است.

جاذبه های خیره کنند مازندران

چشمه باداب سورت ساری

یکی از جاذبه های خیره کننده مازندران چشمه باداب سورت ساری است که مسافران از دیدن آن نهایت لذت را میبرند. این زیبایی خیره کننده  در شمال شرق مازندران در نزدیکی ساری واقع شده است و یک تصویر رویایی از نقاشی خداوند به شمار می رود.

جاذبه های خیره کننده مازندران 89745641335410

دریاچه چورت

یکی دیگر از جاذبه های خیره کننده مازندران دریاچه چورت است که در سال های اخیر توجه بسیاری از مسافران را به سمت خود کشانده است. اگربه خلوت در کنار دریاچه که با صدای پرندگان علاقمند هستید می توانید از این دریاچه دیدن کنید. از این دریاچه پر شده از مه درختان تنومندی بیرون زده اند که زیبایی وصف ناپذیری را ایجاد کرده اند. نام اصلی میانشه است که به دلیل نزدیک بودن به روستای چورت به آن دریاچه چورت می گویند.

آبشار اوبن

اوبن یعنی زیر آب آبشار اوبن آبشار خزه ای است که در زیر آب قرار دارد. این آبشار پر از خزه و سبزه است. در دل جنگلی های دودانگه ساری این آبشار رویایی واقع شده است که زیبایی های آن نگاه هر بیننده ای را به سمت خود می کشاند.

آبشار آب پری

آبشار آب پری در نزدیکی شهر رویان قرار گرفته است، در جنوب شرقی مازندران آبشارآب پری است که مسافران و گردشگران بسیاری از آن دیدن می نمانید. این آبشار در نزدیک زادگاه نیما یوشیج پدر شعر نو است. اگر تا به حال از آن دیدن کرده اید بی شک می دانید که مسیر رسیدن به این آبشار بسیار جذاب و خیره کننده است و شما از مسیر نهایت لذت را خواهید برد. آبشار آب پری مازندران وسعت چندان زیادی ندارد اما می توانید برای گذراندن لحظات رویایی به دور از شلوغی شهرها و روزمرگی سپری کنید. از جمله مزیای بازدید از این آبشار دسترسی به غذا و خوراک است.

جاذبه های خیره کننده مازندران 9876545310

روستای فیلبند

آیا تا کنون نام روستای فیلبند به گوشتان خورده است؟ این روستا، روستایی است خیره کننده در قلب مازندران که توجه بسیاری از مسافران و گردشگران را به سمت خود کشانده است. یکی از منحصر به فردترین جاذبه های خیره کننده مازندران این روستا است که در لا به لای ابرها گم شده است و در ارتفاع 2300 متری از سطح دریا واقع شده است. روستای فیلبند یکی از مرتفع ترین روستاهای مازندران است.

جاذبه های خیره کننده مازندران 654354512

روستای لاویج

روستای لاویج روستایی است رویایی و بسیار سر سبز در دل مازندران که زیبای های وصف نشدنی را در دل خود جای داده است. آب گرم لاویج یکی از ویژگی های سفر به این روستای دل انگیز است، از جمله راه های درآمد افراد این روستا باید به زنبور داری و پرورش زنبور اشاره کرد و این همین طریق نیز به کسب درآمد می پردازند.

 

ارسال دیدگاه